اطلاعات جامع از دنياي آسانسور و پله برقي 2022 اطلاعات جامع از دنياي آسانسور و پله برقي 2022 .

اطلاعات جامع از دنياي آسانسور و پله برقي 2022

خدمات تعمير و نگهداري آسانسور

براي مقابله با قطع برق، سرمايه گذاري در را در نظر بگيريد. اين محصول با كاهش احتمال گير افتادن مسافران در صورت قطع يا قطع برق ساختمان، ايمني مستاجر را بهبود مي بخشد. سرويس آسانسورمنبع تغذيه كمكي – HAPS/TAPS اين منبع تغذيه كمكي در صورت قطع برق تجاري، برق پشتيبان را فراهم مي كند، كابين آسانسور را با خيال راحت به محل فرود مي رساند و برق در را حفظ مي كند تا مسافران بتوانند از آن خارج شوند. بيشتر بدانيد آماده سازي آسانسور براي به حداقل رساندن آسيب اموال در هنگام وقوع طوفان در افق ضروري است. براي كمك به محافظت از تجهيزات خود در برابر بادهاي قوي و سيل و حفظ عمر تجهيزات خود، اين مراحل را كامل كنيد. 

پيوند به وب سايت مركز ملي طوفان براي آخرين اطلاعيه هاي طوفان. ارتباط دادن  اين يك سوال رايج است: "طول عمر آسانسور چقدر است؟" پاسخ به اين سوال قديمي به عوامل زيادي بستگي دارد. بر اساس نوع آسانسور؛ آسانسور هيدروليك، آسانسور كششي، آسانسور بار، آسانسور مسافري، آسانسور تجاري يا آسانسور مسكوني و همچنين استفاده، فركانس تعمير و نگهداري و محيط فيزيكي آسانسور، همه عوامل اصلي در تعيين طول عمر تجهيزات آسانسور شما هستند.

خدمات تعمير و نگهداري آسانسور ليبرتي

Liberty Elevator به عنوان يكي از برترين شركت هاي آسانسور در نيوجرسي، نيويورك، پنسيلوانيا و فلوريدا، درك مي كند كه مشتريان ما نيازهاي منحصر به فردي دارند و به مشتريان خود آزادي انتخاب را ارائه مي دهد. چه انتخاب يك برنامه تعمير و نگهداري آسانسور سفارشي، نصب تجهيزات غير انحصاري، يا ارائه يك توافق انعطاف پذير، Liberty Elevator توصيه هاي آگاهانه اي را براي مدل هاي مختلف و قديمي تجهيزات آسانسور ارائه مي دهد.


برچسب: سرويس آسانسور، هايكا، سرويس و نگهداري آسانسور،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۵۰:۳۵ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)

آيا همه آسانسورهاي مسافربري و تجهيزات آنها يكسان است؟

آيا همه آسانسورهاي مسافربري و تجهيزات آنها يكسان است؟ آسانسورهاي مسافري همگي به طور يكسان عمل مي كنند و الزامات كد ساختماني مشابهي دارند، سرويس آسانسوراما انواع ماشين آلات مختلفي براي آسانسورهاي مسافربري موجود است. دو نوع ماشين اصلي موجود، ماشين هاي هيدروليك و ماشين هاي كششي هستند.

آسانسورهاي هيدروليك

آسانسورهاي هيدروليك از يك واحد پمپاژ استفاده مي كنند كه سيال هيدروليك را به پيستوني مي راند كه كابين را به سمت بالا مي راند. در بيشتر موارد، آسانسورهاي هيدروليك به يك اتاق كوچك - حدود 75 فوت مربع - در مجاورت بالابر براي قرار دادن واحد پمپاژ و/يا واحد كنترل نياز دارند. آسانسورهاي هيدروليك يا "سوراخ" يا "بدون سوراخ" هستند كه به محل پيستون اشاره دارد. هر كدام مزايا و معايب خاص خود را ارائه مي دهند.

  •  طرفداران
  •  سربار كم
  • هزينه اوليه كم
  • اندازه راهرو كوچك
  • زمان تست شده
  • دسترسي آسان به تعمير و نگهداري

 منفي

  •  رقابت مناقصه
  • سرعت كم
  • پر سر و صدا
  • حداقل مسافت سفر
  • مصرف انرژي كمتر

آسانسورهاي كششي

بر خلاف آسانسورهاي هيدروليك، آسانسورهاي كششي از كابل‌هاي فولادي يا تسمه‌هاي تقويت‌شده فولادي متصل به كابين و وزنه تعادل استفاده مي‌كنند كه توسط يك شيار موتوري بلند يا پايين مي‌آيند. آسانسورهاي كششي در تنظيمات اتاق ماشين يا بدون ماشين در دسترس هستند:

آسانسور اتاق ماشين

آسانسورهاي نوع اتاق ماشين از يك اتاق جداگانه استفاده مي كنند - كه معمولاً در بالاي بالابر قرار دارد - كه ماشين كشش و تجهيزات كنترل را در خود جاي مي دهد. اگر پروژه شما مي تواند يك اتاق ماشين را در خود جاي دهد، از نظر ارائه دسترسي خوب به تعمير و نگهداري، حفظ محدوده دمايي تجهيزات، و اجازه دادن به انعطاف پذيري براي پاسخگويي به اكثر الزامات عملكرد، استاندارد طلايي است. آسانسورهاي نوع ماشين آلات مي توانند به تعداد چند طبقه به دلخواه يا بيش از 100 طبقه خدمت كنند. و از آنجايي كه ساير انواع آسانسور در دسترس هستند، آسانسورهاي نوع اتاق ماشين معمولاً تنها گزينه براي سرويس دهي به ساختمان هاي بسيار بلند با بيش از 25 توقف هستند. معايب اصلي آسانسورهاي اتاق ماشين، هزينه هاي تامين اتاق ماشين و تاثير زيبايي است كه يك اتاق ماشين يا پنت هاوس ممكن است بر روي ساختمان داشته باشد كه از بيرون به آن نگاه شود.


برچسب: سرويس آسانسور، هايكا، سرويس و نگهداري آسانسور،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۱:۱۲ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)

برنامه ريزي هزينه آسانسور رايگان

Pincus Elevator مشتاق است به تيم شما كمك كند تا برنامه ريزي سرمايه و بودجه براي آسانسورهاي شما را انجام دهد. ما اين را به عنوان يك سرويس رايگان براي كمك به مشتريان خود ارائه مي دهيم. سرويس آسانسور ما براي بررسي دقيق تجهيزات شما وقت مي گذاريم و برنامه اي را تهيه مي كنيم كه بايد به شكل گيري بودجه شما براي سال آينده و سال هاي آينده كمك كند. 

برنامه ريزي براي تعميرات غيرمنتظره

برنامه‌هاي تعمير و نگهداري آسانسور معمولاً هزينه‌هاي ماهيانه زيادي دارند، اما اين خرابي‌هاي غافلگيركننده تجهيزات و خاموش شدن طولاني‌مدت است كه مي‌تواند بودجه شما را از بين ببرد، اگر براي آنها برنامه‌ريزي نكنيد. اگر آسانسوري داريد كه 1 تا 10 سال عمر دارد، به احتمال زياد در وضعيت خوبي هستيد و فقط براي هزينه هاي برنامه تعمير و نگهداري خود بودجه داريد. اما هر سال بيش از 10، آسانسورها مي توانند هزينه هاي بسيار بالاتري از برنامه تعمير و نگهداري براي شما داشته باشند. در سن 20 سالگي، اكثر توليدكنندگان از تجهيزات پشتيباني نمي‌كنند، و اين زماني است كه شركت آسانسور شما ممكن است ادعا كند كه قطعات منسوخ شده است و هزينه‌هاي متنوعي را براي شما باز مي‌كند. ما مي توانيم اجزاي منحصر به فرد تجهيزات شما را كه به احتمال زياد از كار مي افتند شناسايي كنيم و به شما اطلاع دهيم كه در زمان انجام آنها چه انتظاري داشته باشيد. 

اجازه دهيد PINCUS ELEVATOR كمك كند

اگر سن آسانسورهاي شما به 20 سال يا بيشتر نزديك مي شود، لطفا تماس بگيريد تا صادقانه به شما بگوييم كه در آينده چه اتفاقي مي افتد. ما از شما مي خواهيم كه آماده باشيد تا از هزينه هاي هنگفت تعمير تعجب نكنيد.


برچسب: سرويس آسانسور، هايكا، سرويس و نگهداري آسانسور،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۴:۰۴ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)

نيروي كشش آسانسور و طراحي آن به شكل است

تكنسين ها كابين را طوري طراحي كردند كه بتواند عابران پياده و دوچرخه سواران را به ترتيب با سرعت 1.5 و 4 ثانيه بارگيري و تخليه كند. 30 ثانيه طول مي كشد سرويس آسانسور  حداكثر زمان براي مسافراني كه در انتظار آسانسور هستند 153 ثانيه است.

 وزن كابين 8.5 متريك تن (10 تن كوتاه) و براي حمل حداكثر بار 5 متريك تن (10 تن كوتاه) طراحي شده است. با اين حال، كابين به گونه‌اي طراحي شده بود كه به‌راحتي بار تركيبي بسيار كم‌تري از 5 دوچرخه‌سوار و 10 عابر پياده را در هر سفر در خود جاي دهد، با كل زمان لازم براي بارگيري، فرود/صعود و تخليه چنين محموله‌اي فقط 94 ثانيه طول مي‌كشد.

نيروي كشش آسانسور توسط يك موتور 75 كيلوواتي گيربكس، كه خود 7.6 تن (10 تن كوتاه) وزن دارد، در موتورخانه بيرون زده در بالاي برج قرار دارد. راندمان ٪ است و مي تواند به عنوان يك ژنراتور عمل كند كه مي تواند تقريباً 50 كيلو وات را در هنگام صعودهاي سبك يا فرودهاي سنگين به شبكه انرژي تزريق كند. 5]: 31  به دليل قرار گرفتن در معرض باز آسانسور با عناصر، تكنسين ها تصميم گرفتند به جاي استفاده از اتصال سيمي، برق كابين را از طريق راهنماهاي آسانسور ريلي فولادي تامين كنند. نورپردازي، صفحه نمايش اطلاعات داخلي و گرمايش ضد تراكم پانل هاي شيشه اي. 

حسگرهاي هواشناسي به طور مداوم قدرت باد را كنترل مي كنند و آسانسور را به سطح خاصي هدايت مي كنند و در صورت نامساعد بودن شرايط، آن را بي حركت مي كنند. منبع تغذيه و موتور مستقل خود در بالاي چاه آسانسور ذخيره مي شود كه توسط محفظه اصلي موتور پنهان شده است. 

رويكردها

ورودي سطح Pfaffenthal به آسانسور در انتهاي خيابان پونت قرار دارد. در اينجا، دو توالت عمومي، نصب شده در آلاچيق در پايه برج كه آسانسور در آن لنگر انداخته است، يك Vel'Oh! ايستگاه كرايه دوچرخه با پنج دوچرخه و يك پاركينگ براي افراد معلول مي‌توانيد پيدا كنيد. ، در 10 دسامبر 2017 افتتاح شد.


برچسب: سرويس آسانسور، هايكا، سرويس و نگهداري آسانسور،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۴۶:۱۶ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)

طول عمر آسانسور خانگي چقدر است؟

خوشبختانه، مي‌توانيد انتظار چندين دهه استفاده ايمن و كارآمد را براي آسانسوري كه به تازگي نصب شده است، داشته باشيد كه به ميزان زيادي تحرك، كيفيت زندگي و توانايي پير شدن در محل را بهبود مي‌بخشد. سرويس آسانسوراگر به خانه اي با آسانسور قديمي تر نقل مكان مي كنيد، بايد وضعيت فعلي آن را ارزيابي كنيد. اينكه آسانسور مي تواند مدرن شود يا نياز به تعويض دارد، به تاريخچه تعمير و نگهداري و همچنين سن آن بستگي دارد. يك شركت مجاز آسانسور خانگي مي تواند ارزيابي و بررسي يافته ها را به شما ارائه دهد.

طول عمر آسانسور خانگي چقدر است؟

يك آسانسور خانگي معمولاً 20 تا 35 سال عمر مي كند قبل از اينكه به پايان عمر مقرون به صرفه خود برسد. اين بدان معنا نيست كه همه آسانسورهاي منازل مسكوني با رسيدن به اين محدوديت سني نياز به تعويض دارند. تعمير و نگهداري منظم، استفاده و نوسازي جزئي مي تواند آسانسور خانگي را تا 35+ سال به طور ايمن و كارآمد حفظ كند.

اين براي شما چه معنايي دارد؟ اگر قرار بود آسانسوري نصب كنيد كه به شما كمك كند در سن 65 سالگي پير شويد، قبل از اينكه بخواهيد آسانسور خود را جايگزين كنيد، بين 85 تا 100 سال خواهيد داشت. اگر جوان‌تر هستيد و براي مسائل حركتي به آسانسور نياز داريد، باز هم سود خوبي براي سرمايه‌گذاري شما دارد، به خصوص با توجه به اينكه يك خودروي متوسط ​​فقط دوازده سال عمر دارد.

چه عواملي طول عمر آسانسور مسكوني را كوتاه مي كند؟

در حالي كه آسانسورهاي مسكوني سالها خدمات ارائه مي دهند، عوامل خاصي مي توانند طول عمر آسانسور را كوتاه كنند. در اينجا برخي از مهمترين آنها آورده شده است: 

عدم تعمير و نگهداري منظم: بدون تعمير و نگهداري دوره اي، احتمال خرابي بيشتر است و صورت حساب هاي تعمير به آرامي گران تر مي شود.


برچسب: سرويس آسانسور، هايكا، سرويس و نگهداري آسانسور،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۲۳:۰۸ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)

بخش هاي مهم از آسانسور و پله برقي

مخصوصاً براي كساني كه ممكن است نتوانند به خوبي از پله ها يا پله ها و ساختمان هاي داراي طبقات زياد استفاده كنند. آنها بخش مهمي از زندگي روزمره ما هستند. سرويس آسانسور در اينجا چند نكته مفيد در هنگام استفاده از آسانسور وجود دارد كه ممكن است افراد عادي هميشه از آن آگاه نباشند. اين اطلاعات عالي براي انتقال به ساكنين، مستاجران يا بازديدكنندگاني است كه از آسانسور شما استفاده مي كنند تا از حوادث جلوگيري شود.

 مراقب قدم هاي خود باشيد - كابين آسانسور ممكن است كاملاً با كف همتراز نباشد دور از درها بايستيد - لباس ها و وسايل دستي را از دهانه دور نگه داريدكودكان و حيوانات خانگي را محكم در آغوش بگيريد مسافراني كه نزديك‌ترين به درها هستند، بايد هنگام ورود خودرو ابتدا حركت كنند اگر درها بايد باز نگه داشته شوند، دكمه DOOR OPEN را فشار دهيد و نگه داريد، يا از كسي بخواهيد كه دكمه را براي شما فشار دهد هرگز سعي نكنيد در بسته شدن را متوقف كنيد، منتظر ماشين بعدي باشيد به نشانه هاي كف توجه كنيد اگر هنگام توقف آسانسور درها باز نشدند، دكمه DOOR OPEN را فشار دهيد هنگام ورود يا خروج از آسانسور وسايل خود را نگه داريد تا وسايل شخصي از چاه آسانسور نيفتند تصادفات اتفاق مي افتد اما يك قدم جلوتر از آنها مي تواند زندگي همه را آسان تر كند. ايمني آسانسور در هنگام داشتن آسانسور در ساختمان شما شماره يك است، بنابراين اطمينان از اينكه مردم بدانند چگونه قوانين را رعايت كنند بسيار مهم است.

اگر در تابستان امسال با مشكلي در آسانسور خود مواجه شديد و براي رفع مشكل به يك تيم تعميرات مطمئن نياز داريد ساخت چاه آسانسور: چاله ها، تيرهاي بالابر و موارد ديگر هنگام كار بر روي پروژه اي كه شامل آسانسور خانگي يا آسانسور با كاربرد محدود است، درك آناتومي سازه به ساخت يكپارچه كمك مي كند. اين كه آيا يك آسانسور قرار است فوراً نصب شود يا چاه آسانسور (يا بالابر) در حال نصب براي آسانسوري است كه در آينده اضافه مي شود، درك جامعي از اجزاء ضروري است.

 


برچسب: سرويس آسانسور، هايكا، سرويس و نگهداري آسانسور،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۷:۴۵ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)

مورد ضروري براي آسانسوري كه مردم را وادار به گوش دادن مي كند

1- مختصر باشيد.

زمين آسانسور به اين دليل نامگذاري شده است كه شما بايد بتوانيد ايده خود را در مدت زمان سفر از يك طبقه به طبقه ديگر خلاصه كنيد. از نظر زمان واقعي، اين به طور كلي سرويس آسانسور به اين معني است كه شما كمتر از يك دقيقه فرصت داريد تا ارتباط برقرار كنيد و تأثيري قوي روي كسي بگذاريد.

 2. شفاف باشيد.

از سطر اول تا جمله پاياني، آهنگ آسانسور شما بايد پيامي منسجم را به زباني قابل فهم منتقل كند. اين پيام مهم در مورد شماست. نحوه ارائه آن به اندازه محتوا مهم است. با لحن يكنواخت اما پرانرژي صحبت كنيد، صاف بايستيد، لبخند بزنيد و تماس چشمي را حفظ كنيد.

 مطالب مرتبط: 8 اشتباه رايج در آسانسور و نحوه رفع آنها

 3. آن را مختص مخاطبان خود قرار دهيد.

ارائه يك زمين آسانسور خوب مانند نواختن يك ساز است. شما مي خواهيد ملودي را حفظ كنيد تا بتوانيد تغييرات را بداهه بسازيد و به جاي تكرار، صدايي معتبر داشته باشيد. ساز خود را براي مخاطبان مختلف كمي متفاوت مي نوازيد. به عنوان مثال، براي مشتريان احتمالي در مقايسه با شركاي خدمات بالقوه، زمين خود را بر اين اساس تغيير دهيد.

 4. مزاياي خود را برجسته كنيد.

در بيشتر محيط‌هاي حرفه‌اي، مردم خيلي كمتر به اينكه شما چه كسي هستيد علاقه دارند تا اينكه چه كاري انجام مي‌دهيد و چه كاري مي‌توانيد براي آنها انجام دهيد. اگر با چيزي مانند «من هستم (جاي خالي را پر كنيد» را باز كنيد، حتماً عنوان شغلي خود را با توضيح اينكه چرا اين موضوع براي شنوندگانتان اهميت دارد، گسترش دهيد.

 5. مشكل و راه حل خود را شناسايي كنيد.

آنچه براي شنوندگان شما اهميت دارد اين است كه شما در كاري كه انجام مي دهيد معتبر و شايسته هستيد و راه حل هاي منحصر به فرد و موثري براي مشكلات خاص تجاري آنها داريد. بيان كنيد كه ماهيت مشكل اصلي آنها را درك كرده ايد و به طور خلاصه توضيح دهيد كه راه حل شما چيست، چگونه برنامه ريزي مي كنيد آن را پياده سازي كنيد، و چگونه محصول يا خدمات شما بر رقبا غلبه مي كند.


برچسب: سرويس آسانسور، هايكا، سرويس و نگهداري آسانسور،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۴۲:۵۱ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)

نياز به آسانسور و آسانسور هوشمند

نياز به آسانسور و آسانسور هوشمند تغيير زمان امروز باعث ايجاد تقاضاها و انتظارات جديدتر از سيستم هاي آسانسور شده است. آسانسورهاي امروزي بايد صرفه جويي در فضا، انرژي كارآمد، سرويس آسانسور پايدار، زمان كارآمد، كم تعمير و نگهداري، مقرون به صرفه، ايمن، بادوام و داراي كنترل دسترسي قوي باشند. علاوه بر اين، شهرنشيني سريع منجر به افزايش تقاضا براي بهترين آسانسورهاي تجاري و بهترين آسانسورهاي خانگي شده است. بنابراين، بسياري از ساختمان ها از تعدادي آسانسور استفاده مي كنند.

 علاوه بر اين، خواسته هاي مدرن به فضا و كارايي هزينه محدود نمي شود. بالابرهاي هوشمند موج جديدي از پيشرفت را در جهان به ارمغان آورده است. حالا ديگر نيازي نيست در صف بايستيد و منتظر بمانيد تا آسانسور بيايد و بدانيد كه قبل از رسيدن به مقصد مورد نظرتان چندين توقف طول مي كشد. سيستم هاي هوشمند شما را به آسانسوري راهنمايي مي كنند كه در سريع ترين زمان شما را به مقصد مي رساند. اين سيستم ها براي ساعات پر ترافيك باورنكردني هستند.

 حسگرها و اتصال Cloud تعمير را حتي قبل از اينكه آسيب واقعي رخ دهد امكان پذير مي كند. شما مي توانيد خرابي هاي اوليه ماشين آلات را قبل از اينكه آسانسور را مختل كند و بتوانيد آن را تعمير كنيد، تشخيص دهيد.

 ديگه چي؟

آسانسورهاي هوشمند حتي مي توانند مشكلات آينده را پيش بيني كنند و به تكنسين ها اجازه دهند تا آنها را برطرف كنند. با در نظر گرفتن اين خواسته ها، سازندگان انواع زيادي از آسانسورهاي خلاقانه و متنوع را براي خانه ها و ساختمان هاي تجاري ارائه كرده اند. اين نوآوري‌هاي سطح بعدي صرفاً در خدمت تحقق آخرين چالش‌ها هستند. اما قبل از كسب اطلاعات بيشتر در مورد نوآوري ها، اجازه دهيد در مورد انواع آسانسور براي خانه ها و ادارات مطالعه كنيم.

 


برچسب: سرويس آسانسور، هايكا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۸:۴۶ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)

جزئيات سيستم هاي آسانسوري كه مورد نياز است

سپس تعداد مورد نياز وزنه هاي شمارنده به انتهاي ديگر زنجير "CH" با كمك قفسه موتوري و آرايش پينيون مربوطه خود كه توسط دستگاه سنجش "S.D" كنترل مي شود و پين هاي مورد نياز را در ميله مشترك ثابت مي كند وصل مي شود. R' از طريق تعداد مورد نياز وزنه. سرويس آسانسور [براي كار انفرادي قفسه موتوري و پينيون به برگه 2 مراجعه كنيد. دستگاه در وزن]. طرف ديگر در حال حاضر يك وزن ثابت ثابت به طور دائم به آن متصل است كه برابر با وزن آسانسور خالي 'E' است. در مرحله بعد كه وسيله نقليه وارد آسانسور مي شود، چون وزنه هاي شمارنده از قبل در طرف ديگر وصل شده اند، سيستم متعادل يا كمي سنگين تر از وزن آسانسور با وسيله نقليه خواهد بود، از يك موتور كوچك ثابت در بالاي آن استفاده مي كنيم. سيستم فرود آسانسور با وسيله نقليه چرخ دنده 'S3' از طريق يك ياتاقان يك طرفه در مركز آن بر روي محور موتور 'M' نصب شده است، دستگاه حسگر 'S.D' موتور 'M' را كنترل مي كند و چرخ دنده 'S3' را به گونه اي مي چرخاند كه حركت كند. آسانسور با وسيله نقليه به آرامي پايين مي آيد. از آنجايي كه سيستم تقريباً متعادل است انرژي بسيار كمي مصرف مي شود. هنگامي كه وسيله نقليه روي زمين فرود آمد، در باز مي شود و وسايل نقليه براي ادامه مسير خود به جلو از طريق يك جاده خدماتي خارج مي شوند.

اين سيستم اكنون وزنه‌هاي شمارنده را با ارتفاعي معادل ارتفاع پايين آمدن آسانسور با وسيله نقليه بالا مي‌برد، بنابراين وزنه‌هاي شمارنده انرژي پتانسيل دريافت مي‌كنند.

بالابر خالي نيز بايد به موقعيت اوليه خود برسد تا دوباره توسط وسيله نقليه ديگري مورد استفاده قرار گيرد.

اكنون، با پايين آمدن وزنه هاي شمارنده، زنجيره "CH" نيز حركت مي كند. چرخ دنده 'S4' كه به زنجير 'CH' وصل شده است نيز حركت مي كند، اكنون به چرخ دنده 'S4' كه روي محور شافت ورودي جعبه دنده 'G.B' با يك ياتاقان يك طرفه در مركز آن شروع به چرخش مي كند و متعاقباً شفت خروجي جعبه دنده 'G.B' را مي چرخاند.


برچسب: سرويس آسانسور، هايكا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۱:۲۷ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)