اطلاعات جامع از دنياي آسانسور و پله برقي 2022 اطلاعات جامع از دنياي آسانسور و پله برقي 2022 .

اطلاعات جامع از دنياي آسانسور و پله برقي 2022

آيا ساختمان من به آسانسور تجاري نياز دارد؟

ممكن است آسانسورها در ساختمان هاي تجاري جزء اصلي به نظر برسند، اما هر شركتي چنين آسانسوري را ندارد. در حالي كه آسانسور تجاري يك ضرورت نيست، آنها مي توانند سرويس آسانسور از انواع خاصي از ساختمان هاي تجاري بيشتر از سايرين بهره مند شوند. از آنجايي كه آسانسور يك سرمايه بالقوه بزرگ است، اين عوامل را در نظر بگيريد تا بفهميد كه آيا آسانسور تجاري براي ساختمان شما مناسب است يا خير.

دسترسي

تنوع در محيط كار يك امر ضروري است، و اين شامل افرادي مي شود كه ممكن است در راه رفتن از پله ها مشكلات جسمي داشته باشند، مانند افراد ويلچر و افراد مسن. براي اين كارگران، و براي بسياري از مشتريان، دسترسي ضروري است. اگر مي‌خواهيد به همه مشتريان و كاركنان بالقوه خدمات بهتري ارائه دهيد، داشتن يك آسانسور مي‌تواند به همه كمك كند تا راحت‌تر به جايي كه نياز دارند برسند.

سهولت حركت

برخي از انواع ساختمان هاي تجاري شامل مشاغلي است كه براي انجام بهتر كارها نياز به سفر سريع از يك مكان به مكان ديگر دارند. دفاتر از حذف ترافيك معارض در راه پله ها سود مي برند و حمل و نقل اجسام بزرگتر بين طبقات از طريق آسانسور بسيار آسان تر مي شود. وقتي همه بتوانند با سرعت بيشتري به جايي كه نياز دارند برسند، بهره وري افزايش مي يابد.

سود مشتري

اگر مرتباً مشترياني داريد كه به ساختمان تجاري خود مراجعه مي كنند، آسانسورها مي توانند ظاهر مدرن تري ارائه دهند و در عين حال به بازديدكنندگان كمك مي كنند تا به راحتي راه خود را پيدا كنند - به خصوص اگر بيش از چهار طبقه داريد. ساختمان‌هاي آپارتماني از آسانسور بهره مي‌برند، زيرا براي ساكنان در هنگام نقل مكان و زندگي روزمره جذاب‌تر است.

انرژي و ايمني كاركنان

بالا و پايين رفتن منظم از پله ها حتي براي فعال ترين كاركنان شما مي تواند خسته كننده باشد. آن دسته از كارمنداني كه به طور معمول نياز به پريدن بين طبقات دارند، احتمالاً از يك آسانسور براي صرفه جويي در انرژي در طول يك روز كاري طولاني قدرداني خواهند كرد. آسانسورها همچنين فوق‌العاده ايمن هستند، زيرا شامل همان تعداد خطراتي كه با عجله بالا و پايين رفتن مرتب از پله‌ها مي‌آيند، نيستند.


برچسب: سرويس آسانسور، هايكا، سرويس و نگهداري آسانسور،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۲:۱۳ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)

سبك هاي پنل كابين آسانسور مسكوني

يك پيمانكار حرفه اي آسانسور مسكوني سال ها تجربه خواهد داشت و طبق مقررات ايالتي كه شركت در آن تجارت مي كند داراي مجوز و گواهينامه مي باشد. اكثر نمايندگي‌هاي محلي آسانسور خانگي توسط سازنده تاييد مي‌شوند، سرويس آسانسور براي محصولات خود ضمانت‌نامه ارائه مي‌دهند و هم تعميرات معمولي و هم تعميرات اضطراري را ارائه مي‌كنند. اگر آماده شروع كار بر روي آسانسور خانگي خود هستيد، همين امروز با يك شركت آسانسور خانگي محلي تماس بگيريد.

سبك هاي پنل كابين آسانسور مسكوني

هنگام سفارشي سازي آسانسور خانه، تصميمات مختلفي وجود دارد كه مي توانيد اطمينان حاصل كنيد كه آسانسور با دكوراسيون خانه شما تركيب مي شود. اگر كابين آسانسور چوبي را انتخاب كنيد، انتخاب سبك پانل مورد استفاده به همان اندازه مهم است كه خود گونه چوبي را انتخاب كنيد. چند سبك پنل اصلي وجود دارد و هر كدام مي توانند ظاهر و احساس منحصر به فردي را به كابين آسانسور ارائه دهند.

4 گزينه اصلي پانل كابين آسانسور چوبي

پانل هاي شيكر - پانل هاي شيكر داراي يك مركز فرورفته و قاب برجسته هستند. طراحي پانل عريض هم ساده و هم مدرن است. پانل شيكر به دليل خطوط تميز و كاردستي به سبك صنعتگران محبوبيت زيادي دارد. اين پانل ها انتخابي پركاربرد براي كابينت آشپزخانه هستند و به راحتي مي توانند سبك اتاق هاي ديگر را وارد آسانسور كنند.

پانل هاي برجسته - پانل هاي برجسته داراي قاب بيروني و يك مركز برجسته هستند و مي توانند تقريباً براي هر خانه اي برجسته باشند. پانل هاي برجسته يك لبه اريب سه بعدي را در يك قاب زبانه و شيار ارائه مي دهند و اغلب براي ارائه ظاهري منحصر به فرد و جاودانه به آسانسور انتخاب مي شوند.

پانل هاي توكار - پانل هاي فرورفته عمق بصري ظريف و تميزي را در طراحي داخلي آسانسور ايجاد مي كنند. آنها حاوي قاب بيروني و يك مركز فرورفته هستند. لبه اريب در پانل چوبي يك پانل ماشين بسيار ساده و در عين حال زيبا را ايجاد مي كند.

پانل هاي مسطح - پانل هاي تخت يك ديوار صاف همه كاره را ايجاد مي كنند. اين پانل ها سادگي را ارائه مي دهند و به خوبي با سبك هر خانه اي ارتباط دارند.


برچسب: سرويس آسانسور، هايكا، سرويس و نگهداري آسانسور،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۲:۱۵ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)

لطفاً از آسانسور ديگر براي رفتن به آپارتمان

درسته گفتم لطفاً از آسانسور ديگر براي رفتن به آپارتمان من استفاده كنيد و به همسرم بگوييد چه اتفاقي افتاده است تا او نگران نشود - من تلفنم را ندارم كه با او تماس بگيرم. مطمئناً، نگهبانان گفتند، مي توانند. فروش آسانسوراگر اعصابم را از دست مي دادم، يا فرياد مي زدم، در مورد وضعيتم شفافيت لازم را نداشتم، و همسرم مي توانست بي جهت از كمبود اطلاعات نگران باشد. با برقراري ارتباط تا حد امكان واضح و ادامه برقراري ارتباط تا زماني كه اطلاعات مورد نيازم را به دست آورم، مي دانستم كه اقدامات براي رسيدن به نتيجه اي كه مي خواستم در جريان است.

زمان را تلف نكنيد و درمانده نباشيد

خوب، من در يك جعبه گير كرده ام. داشتم بيرون مي رفتم تا 20-30 دقيقه ورزش كنم و حالا نمي توانم. درست؟ نه، صبر كن... من هنوز مي‌توانم اسكات، لانژ، و نوعي شيب عجيب را در اينجا انجام دهم، و بالابر را زياد تكان نخواهم داد. همچنين ممكن است از آن نهايت استفاده را ببريد.

در نجات خود شركت كنيد

به من توصيه شده است كه وقتي در آسانسور گير كرده ايد، باز كردن درب آسانسور واقعاً بسيار بد است - به خصوص اگر مي دانيد كه كمك در راه است. به منظور ايمني، لطفاً منتظر كمك باشيد.نكردم، به زور درها را باز كردم. درسي كه من در اينجا از اين رويداد و از مكالمات پس از آن گرفتم دو جنبه است: اولاً، مواقعي وجود دارد كه بايد به متخصصان تكيه كنيد، به خصوص اگر امنيت شما در خطر باشد. آنها براي حل مشكلي كه شما با آن روبرو هستيد آموزش ديده اند.

نكته دوم اين است كه هرچند گاهي مي‌نشينيم و منتظر معجزه‌اي هستيم كه بايد بلند شويم و كاري انجام دهيم. بايد در مورد موقعيتي كه در آن هستيد فكر كنيد و در مورد اينكه چه زماني در نجات خود شركت كنيد تماس بگيريد. گاهي اوقات، شما نياز داريد كه برخيزيد و كاري انجام دهيد - و گاهي اوقات، درخواست كمك اولين قدم درست است!

آن را به جلو پرداخت كنيد

بديهي است كه اكنون اين موضوع را با شما به اشتراك مي‌گذارم، اما وقتي به طبقه بالا رفتم با خانواده‌ام نيز در مورد آن صحبت كردم. همسرم و يكي از دخترانم هر دو گفتند: "اوه، من از اينكه در آنجا گير كرده بودم بسيار ناراحت و عصبي مي شدم!" خوشحال بودم كه مي‌توانستم در مورد چيزهايي كه ياد گرفتم با آنها صحبت كنم و مطمئن شوم كه اگر زماني در موقعيت مشابهي قرار گرفتند، چارچوب و برنامه‌اي دارند تا نيازي به وحشت نداشته باشند.


برچسب: فروش آسانسور، هايكا، فروش قطعات آسانسور،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۸:۳۵ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)

بيرون برويد و انجام دهيد تا احتمال گير افتادن خود را كاهش دهيد.

بيرون برويد و انجام دهيد تا احتمال گير افتادن خود را كاهش دهيد  در هنگام آتش سوزي از آسانسور استفاده نكنيد - در هر نوع شرايط اضطراري، به ويژه آتش سوزي،  سرويس آسانسور هرگز نبايد از آسانسور به عنوان وسيله فرار خود استفاده كنيد. اگرچه ممكن است تصور كنيد كه اين امن‌ترين و سريع‌ترين گزينه است، اما در واقع اگر آتش‌سوزي برق ساختمان را مختل كند، ممكن است به دام بيفتيد. شما بايد هميشه از نقشه فراري كه در محل قرار داده شده است پيروي كنيد و از پله ها يا خروجي هاي آتش نشاني براي خارج شدن از ساختمان استفاده كنيد.

از بالابرهاي شلوغ خودداري كنيد - همه آسانسورها داراي محدوديت وزني هستند و اگرچه بعيد است كه بالابر از اين ظرفيت فراتر رود، اما ممكن است اتفاق بيفتد. وقتي اين اتفاق مي افتد، ممكن است بالابر نتواند وزن را تحمل كند و در نيمه راه متوقف شود. شما مي توانيد اطلاعاتي در مورد حداكثر ظرفيت وزني آن در داخل آسانسور بيابيد، بنابراين اگر مطمئن نيستيد نگاهي بيندازيد و تصميم خود را بر اساس آن بگيريد - انتظار براي چند دقيقه اضافي براي بلند كردن بعدي مي تواند تفاوت بين گير كردن يا عدم گير كردن باشد. .

نكاتي براي ايمن سواري آسانسور

  • هر دكمه را يك بار فشار دهيد
  • سعي نكنيد با استفاده از دست‌ها، پاها، عصا يا هر چيز ديگري از بسته شدن درهاي آسانسور جلوگيري كنيد.
  • دور از درها بايستيد تا لباس، مو يا كيف شما به درها گير نكند
  • قبل از اينكه وارد شويد منتظر بمانيد تا مسافران از آسانسور خارج شوند

 
نجات خود از آسانسور زندگي شما را در معرض خطر قرار مي دهد

كارشناسان DEKRA هشدار مي دهند كه اگر آسانسور گير كرد و در داخل آن گير افتاديد، به هيچ عنوان سعي نكنيد خودتان از كابين آسانسور خارج شويد. چنين تلاش هايي مي تواند كشنده باشد. اكثر آسانسورهاي مدرن مجهز به سيستم تماس اضطراري هستند كه به افرادي كه در داخل محبوس شده اند اجازه مي دهد تا با مركز تماسي كه به صورت شبانه روزي كار مي كند تماس بگيرند. معمولاً راهنما ظرف 30 دقيقه به سايت مي رسد.

 آسانسور دكمه تماس اضطراري را به مدت سه تا پنج ثانيه فشار دهيد مركز تماس اورژانس به صورت 24 ساعته و 7 ساعته كار مي كند ديگران را آرام كنيد


برچسب: سرويس آسانسور، هايكا، سرويس و نگهداري آسانسور،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۲:۲۲ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)

در صورت توانايي طبق دستورالعمل شركت آسانسور

در صورت توانايي (و طبق دستورالعمل شركت آسانسور)، اقدامات عيب يابي مانند فراخواني كابين از راه دور به طبقه ديگر را انجام دهيد اين سازمان همچنين بهترين شيوه ها سرويس آسانسور و ملاحظات را براي رسيدگي به حادثه (پس از به دست آوردن اطلاعات فوق) فهرست مي كند:

در تمام مدت گرفتار شدن با افراد گرفتار صحبت كنيد (اين مي تواند هر گونه اضطراب را كاهش دهد)، به آنها كمك كنيد تا آرام باشند و به آنها اطمينان دهيد كه كمك در راه است. يك نمونه ويديويي از يك نمونه تماس واقعي از Kings III را ببينيد:

به روز رساني ها و اطلاعاتي مانند زمان تخميني شركت آسانسور براي رسيدن را ارائه دهيد. بپرسيد كه آيا مي توانيد با سرپرست / عضو خانواده / و غيره تماس بگيريد. و آنها را از وضعيت آگاه كنيد (در فيلم بالا نيز نشان داده شده است).

اگر يك فرد گرفتار شروع به تجربه هر گونه مشكل پزشكي (مانند تنگي نفس) كرد، بلافاصله با 911 تماس بگيريد. در صورت داشتن گواهي براي انجام اين كار، در صورت نياز، دستورالعمل هاي پزشكي قبل از ورود را به آنها بدهيد. به وبلاگ ما مراجعه كنيد: گواهينامه اعزام فوري پزشكي پيشرفته چيست؟

مهندسي و/يا امنيت را به محل كابين محبوس ارسال كنيد. توجه داشته باشيد كه اولين پاسخ دهندگان همچنين مي توانند با افراد گرفتار ارتباط برقرار كنند. افراد گرفتار هرگز نبايد سعي كنند درها را باز كنند و فقط بايد در صورتي از كابين خارج شوند كه كابين همسطح باشد و/يا اگر امنيت، مهندسي يا تكنسين آسانسور به آنها "OK" براي انجام اين كار بدهد.

در حالت ايده آل، امنيت بايد پس از خروج از كابين با همه افراد گرفتار ملاقات كند. پس از جمع بندي و ملاقات با شركت خدمات آسانسور، علت اصلي گير افتادن را شناسايي كنيد. مطمئن شويد كه از زمان گير افتادن آسانسور در ملك شما مطلع شده ايد. در يك گروه تمركز اخير در زمينه املاك و مستغلات تجاري با رهبران صنعت در كنفرانس بين المللي BOMA، متوجه شديم كه شركت كنندگان پيگيري فعالانه هر فردي كه در آسانسور گرفتار شده است را بهترين روش مي دانند. با اين حال، بسياري در انجام اين كار با مشكل مواجه بودند - يك شكايت رايج اين بود كه از هر گيرافتاده‌اي كه در محل رخ مي‌داد بي‌اطلاع بودند.


برچسب: سرويس آسانسور، هايكا، سرويس و نگهداري آسانسور،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۵۴:۴۴ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)

كمربند راه رفتن براي بازگشت (حداقل آسانسور كمكي)

«كمربند راه رفتن براي بازگشت (حداقل آسانسور كمكي): بيمار كه از ركاب استفاده مي كند بايد بتواند وزن خود را در حالت ايستاده تحمل كند، بايستد و تعادل را حفظ كند (يا با پشتيباني از كمربند برگشتي)، سرويس آسانسور قدرت گرفتن داشته باشد و بتواند دستورالعمل ها را به وضوح درك كند. بيماري كه فقط از كمربند راه رفتن استفاده مي‌كند بايد بتواند وزن خود را تحمل كند، بتواند مسافت‌هاي كوتاه را راه برود، دستورالعمل‌ها را به وضوح بفهمد، و تعادل خود را هنگام ايستادن يا راه رفتن حفظ كند.

 QuickMove (بالابر كمكي متوسط): بيماراني كه به جاي Return از QuickMove استفاده مي كنند از QuickMove استفاده مي كنند زيرا توانايي آنها براي ايستادن براي مدت زمان كوتاه به طور كامل مشخص نشده است و در صورت لزوم مي توانند با استفاده از صندلي هاي پددار پشت خود در حين انتقال استراحت كنند. علاوه بر اين، بيمار بايد وزن خود را در حالت ايستاده تحمل كند، بايستد و تعادل خود را حفظ كند (با يا بدون حمايت)، قدرت گرفتن داشته باشد و دستورالعمل ها را درك كند.

ميني ليفت (ليفت كمكي متوسط): بيمار بايد بتواند 25 درصد وزن خود را تحمل كند، نيم تنه را كنترل كند و دستورالعمل هاي ساده را دنبال كند. اگر بيمار نمي تواند وزن را تحمل كند، براي انتقال بيمار بايد يك گزينه ليفت كامل پيشنهاد شود.بالابر سيار تا سقف: بالابر سيار قابليت استفاده در سرتاسر خانه يا تاسيسات را دارد. بالابرهاي سقف اغلب به دو دليل اصلي در نظر گرفته مي شوند:

محيطي: فضا محدود است يا هدف اين است كه بيمار را در وسايلي كه پاهاي بالابر متحرك مانع مي شوند مانند وان حمام، دوش يا تخت پلت فرم بلند كنيد. علاوه بر اين، گزينه‌هاي كف‌پوش مانند فرش ممكن است مانور دادن با آسانسور متحرك را دشوار كند.

دليل باليني: آموزش راه رفتن را مي توان با بالابر سقفي انجام داد و برنامه هايي وجود دارد كه مي توان از بالابر سقف به طور مستقل استفاده كرد.بالابر سقفي نصب شده به بالابر ايستاده آزاد: از بالابرهاي ايستاده زماني استفاده مي شود كه نصب ممكن است دشوار باشد يا ممكن است واحد فقط به صورت كوتاه مدت مورد نياز باشد. سيستم هاي مستقل نيز ممكن است قابل حمل و نقل باشند.بالابر مستقل در مقابل اسلينگ: بالابر مستقل. از اين رو اين نام براي بيماراني كه توانايي شناختي، لگن لگن و مهارت استفاده از دستگاه را دارند، به خوبي كار مي كند. از طرف ديگر، زماني كه يك مراقب حضور دارد و بدون كمك بيمار، بند را به طور كامل اعمال مي كند و آسانسور را اجرا مي كند، از بند استفاده مي شود.


برچسب: سرويس آسانسور، هايكا، سرويس و نگهداري آسانسور،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۰:۴۳ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)

در واقع، سنسور اضافه بار يك ويژگي ضروري در آسانسور است،

در واقع، سنسور اضافه بار يك ويژگي ضروري است كه در هنگام نصب هر نوع آسانسوري قابل استفاده نيست با اين حال بسياري از آسانسورها ممكن است فاقد سنسور اضافه بار باشند، سرويس آسانسور كه مي تواند به طور همزمان جان و ايمني مسافران و مواد را تهديد جدي كند.

به خصوص زماني كه عدم وجود اين دستگاه با موارد زير همراه باشد: 

ناديده گرفتن نگهداري دوره اي و جامع:

در صورت غفلت از نگهداري دوره اي و جامع آسانسور، قطعات آسانسور فرسوده مي شوند يا طناب آسانسور آسيب مي بيند.اضافه بار آسانسور ممكن است يك عامل استرس اضافي بر روي طناب فرسوده آسانسور يا قسمت هاي آسيب ديده باشد و مي تواند منجر بهدر نتيجه، به ناكارآمدي آسانسور،تهديدي واقعي براي جان مسافران و ايمني كالاها و تجهيزاتي كه حمل مي كند.

 عدم انطباق با مشخصات:

در برخي موارد، قطعات نصب شده آسانسور مطابق با مشخصات بين المللي نبوده و نسبت به قطعات اصلي كارايي كمتري دارند.اين امر احتمال سقوط آسانسور را به خصوص در صورت استفاده نادرست و اضافه بار افزايش مي دهد.از آنجايي كه ايمني و امنيت از اولويت‌هاي اصلي هستند، بايد هنگام طراحي و نصب آسانسور به طور همزمان مورد توجه قرار گيرند.

 نصب ضعيف:

بسياري از آسانسورها به دليل كاركرد نامناسب هنگام نصب سقوط مي كنند اينكه آسانسور كار مي كند به معناي درست نصب آن نيستتركيب مشكل اضافه بار آسانسور و نصب ضعيف باعث آسيب جدي مي شود در دراز مدت احتمال سقوط آسانسور افزايش مي يابد بنابراين، هنگام نصب آسانسور، انتخاب كارشناسان و تيم هاي واجد شرايط مانند آسانسور اطلس براي نصب بهينه آسانسور بسيار مهم است. 

راه حل هاي اضافه بار آسانسور:

مشكلات اضافه بار آسانسور مستلزم اتخاذ تدابير حياتي براي حفظ ايمني مسافران و كالاها در طول فرآيند حمل و نقل در طبقات مختلف و اطمينان از كارايي آسانسور است. حل علل، اولين قدم براي رسيدن به بهترين نتايج است. بنابراين، يكي از راه حل هاي زير مي تواند راه حل ايده آل براي مشكل باشد:

 نصب سنسور اضافه بار:

اين يك راه حل ضروري براي ايمني مسافران و مواد حمل شده است. همانطور كه آسانسور به محض افزايش ظرفيت بار آسانسور متوقف مي شود. لازم است اطمينان حاصل شود كه آسانسور شامل اين دستگاه است كه در هنگام افزايش ظرفيت بار آسانسورها هشدار مي دهد. آسانسور حركت نمي كند تا بار اضافي را كاهش دهد.


برچسب: سرويس آسانسور، هايكا، سرويس و نگهداري آسانسور،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۰۱:۳۸ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)

اهميت نگهداري برنامه ريزي شده منظم آسانسور

تعميرات بزرگ بسياري از تعميرات ضروري ديگر بايد توسط متخصصان تشخيص داده شده و انجام شوند. حداقل، اين شامل هر گونه مشكل در بالابر است. اگر آسانسور سرويس آسانسور شما به نحوي كار نمي كند و مشكل از آنچه مي بينيد به راحتي قابل مشاهده نيست، با يك تكنسين خدمات تماس بگيريد تا سيستم آسانسور شما را بررسي كند و منبع مشكل را مشخص كند.

 اهميت نگهداري برنامه ريزي شده منظم

از تعميرات رايج آسانسور به طور كلي با يك راه حل ساده - تعمير و نگهداري برنامه ريزي شده منظم جلوگيري كنيد. در حالي كه يك بازرسي سريع آسانسور كه توسط خود انجام مي شود يك راه عالي براي زير نظر گرفتن چيزها است، آسانسور شما نمي تواند به تنهايي با آن دوام بياورد. به خاطر ايمني و كيف پول خود، بازديدهاي معمول تعمير و نگهداري را از شركت تعمير آسانسور حرفه اي خود برنامه ريزي كنيد تا هيچ مشكلي بدون توجه باقي نماند. به علاوه، بسياري از ايالت ها در حال حاضر نياز به بازرسي سالانه آسانسور دارند. با اين حال، حتي اگر ايالت شما اينطور نباشد، همچنان بايد به عنوان بخشي از تعمير و نگهداري عمومي آسانسور عادت به نگهداري برنامه ريزي شده داشته باشيد. بدانيد كه متخصصان به دنبال چه چيزي هستند، هر چند وقت يكبار بايد آسانسور خود را سرويس كنيد و هزينه نگهداري آسانسور خانگي در هنگام مراقبت از آسانسور چقدر است.

حرفه اي ها در طول تعمير و نگهداري به دنبال چه چيزي هستند

وقتي صحبت از يك برنامه تعمير و نگهداري قابل اعتماد به ميان مي آيد، چيزهاي زيادي وجود دارد كه بايد به دنبال آنها باشيد - چيزهايي كه يك فرد معمولي احتمالاً از دست مي دهد، به همين دليل است كه تعمير و نگهداري حرفه اي آسانسور ضروري است. مواردي مانند بازرسي، تست ايمني، تعميرات مجاز كارخانه و تعمير و نگهداري معمول، همه قطعات اصلي نگهداري آسانسور مسكوني هستند. هنگامي كه متخصصان وارد آسانسور شما مي شوند، چيزهاي مختلفي در اطراف كابين آسانسور، گودال و اتاق ماشين آسانسور وجود دارد تا مطمئن شوند كه همه چيز همانطور كه بايد كار مي كند.

 


برچسب: سرويس آسانسور، هايكا، سرويس و نگهداري آسانسور،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۴۰:۴۲ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)

انواع آسانسور و جزئيات ديگر اجزاي آن

يك آسانسور بدون ماشين از يك گيربكس مكانيكي در بالاي چاه آسانسور براي بالا و پايين بردن كابين آسانسور استفاده مي كند. بدون نياز به ماشين آلات، آسانسور بدون ماشين آلات سرويس آسانسور را مي توان در فضاهاي كوچكتر نصب كرد.

 سيم پيچ درام آسانسور

آسانسورهاي خانگي درام سيم پيچي از سيستم درايو سنتي تري مشابه وينچ گردان استفاده مي كنند. در اين نوع آسانسور، يك موتور الكتريكي كابل را به دور يك درام مي‌پيچد كه بسته به چرخش جهت موتور، كابين بالا يا پايين مي‌رود. اين يك انتخاب درايو محبوب در هنگام در نظر گرفتن آسانسور داخلي است زيرا درام و موتور را مي توان در بالا يا پايين بالابر قرار داد.

 آسانسورهاي پنوماتيك

آسانسور وكيوم پنوماتيك يكي از جديدترين انواع آسانسور خانگي مي باشد. اين نوع آسانسور نوآورانه است زيرا به كابل، زنجير، پيستون يا وزنه تعادل نياز ندارد. در عوض، يك بالابر لوله‌اي شكل دارد كه فشارهاي جوي خاصي را در بالا و پايين خودرو حفظ مي‌كند. وقتي فشار بالا يا پايين ماشين تغيير مي كند، ماشين بلند و پايين مي آيد.

 آسانسورهاي بدون شفت

آسانسورهاي بدون شفت، سيستم هاي آسانسور فشرده اي هستند كه براي رفت و آمد بين دو طبقه بدون نياز به محفظه طراحي شده اند. آسانسورهاي بدون شفت كه مي‌توانند در فضاهاي بسيار تنگ جا شوند، با دكمه‌هاي «فشار و نگه‌دار» كار مي‌كنند، كه بايد نگه‌داشته شوند تا خودرو در حركت بماند. درايو درام سيم پيچي معمولاً براي حركت خودرو بين طبقات استفاده مي شود. بدون نياز به محفظه، آسانسور بدون شفت معمولاً نصب سريع‌تري با هزينه‌هاي نصب كمتر است.

 آسانسوهاي بدون چاله

آسانسورهاي خانگي استاندارد به يك راهرو نياز دارند كه به داخل يك گودال زير پايين‌ترين سطح خدمات آسانسور كشيده شود. اين گودال كه براي تطبيق با ارتفاع قلاب L شكل لازم است، ممكن است بين 8 تا 14 اينچ عمق داشته باشد و حفاري آن دشوار يا پرهزينه باشد. در برخي موارد مي توان از چاله هاي آسانسور اجتناب كرد. آسانسورهاي بدون چاله نيازي به حفاري پرهزينه ندارند و معمولاً از يك درايو دنده درون خطي يا محرك درام سيم پيچي در بالاي راهرو استفاده مي كنند.


برچسب: سرويس آسانسور،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۶:۰۴ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)

مزاياي آسانسور خانگي و بالابر ويلچر

مزاياي آسانسور خانگي استفاده از آسانسور خانگي آسان است و عملكردي مشابه آسانسورهاي تجاري دارد. در حالي كه آسانسورهاي خانگي و آسانسورهاي سكوي عمودي مسافران را بين طبقات سرويس آسانسور با خيال راحت جابه‌جا مي‌كنند، آسانسور خانگي معمولاً زمان سفر سريع‌تري را ارائه مي‌كند، با مجموعه‌اي از سيستم‌هاي محرك در دسترس است و براي مطابقت يا تكميل دكوراسيون هر خانه بسيار قابل تنظيم است. كابين آسانسور معمولاً از چوب سخت ساخته مي شود - انواع گونه هاي چوبي، لكه دار يا ناتمام ارائه مي شود - اما مي توانند از فولاد، شيشه يا تركيبي از چوب، شيشه و/يا فولاد نيز ساخته شوند. نورپردازي، كفپوش، پانل‌هاي كاركرد خودرو و ايستگاه‌هاي تماس، گيت‌ها و درب‌هاي خودرو و پانل‌هاي خودرو نيز مي‌توانند براي برآوردن نيازهاي شما براي عملكرد و زيبايي سفارشي شوند. آسانسور نه تنها سهولت استفاده را فراهم مي كند، بلكه مي تواند به عنوان فضايي با طراحي سفارشي كه سبك شخصي شما را منعكس مي كند، در خانه شما ادغام شود.

مزاياي بالابر ويلچر

يك محصول منحصر به فرد تحرك، آسانسور ويلچر يا VPL، مانند آسانسور خانگي، يك راه امن و راحت براي دسترسي به خانه شما فراهم مي كند. برخلاف آسانسور خانگي كه نياز به نصب در داخل ساختمان دارد، VPL براي نصب در داخل يا خارج از منزل مناسب است. براي برآوردن نيازها و ترجيحات خاص شما، بالابرهاي ويلچر نيز به صورت بسته يا بدون محصور در دسترس هستند و با كفپوش مقاوم در برابر لغزش براي دسترسي ايمن در هر شرايط آب و هوايي طراحي شده اند. نياز به عمق گودال حداقل است، بنابراين يك واحد معمولاً مي تواند سريعتر از آسانسور نصب شود. اگرچه اغلب در خارج از خانه نصب مي شود، اما در هنگام نصب در داخل خانه، آسانسور ويلچر اغلب در گاراژ يا ورودي خانه قرار مي گيرد.


برچسب: سرويس آسانسور،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۲:۴۱ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)