اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 .

اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022

بازرسی منظم برای ارائه خدمات آسانسور

3. بازرسی های خود را بین خدمات انجام دهید
در بین بازرسی های حرفه ای برنامه ریزی شده، می توانید آسانسور خود را خودتان بازرسی کنید.یکی از راه های آسان برای همگام شدن با تعمیر و نگهداری آسانسور، انجام یک بازرسی روزانه است.در حالی که لازم نیست همه جنبه های آسانسور خود را بررسی کنید، این ایده عالی است که آسانسور خود را هر روز در حین استفاده از آن بررسی کنید.

دفعه بعد که وارد می شوید، به نحوه عملکرد آسانسور فکر کنید:

آیا همه دکمه ها همانطور که باید کار می کنند؟
آیا درب به درستی باز و بسته می شود؟
آیا با یک نگاه متوجه آسیب های داخلی می شوید؟
نیازی نیست فهرست طولانی از چیزهایی را که باید روزانه به دنبال آنها بگردید - فقط مراقب باشید زیرا هر مشکل مهمی می تواند یک خطر ایمنی باشد و اگر فوراً به آن رسیدگی نشود به ضرر شما تمام می شود.تعمیرات متداول مورد نیاز برای انجام چیست؟
بدون تعمیر و نگهداری مناسب، خطر مشکلات احتمالی آسانسور مسکونی خود را دارید که به هزینه های تعمیر آسانسور خانگی منجر می شود.هر چه بیشتر آن را به تعویق بیندازید، به احتمال زیاد آسانسور شما نیاز به تعمیر دارد.با تعمیر و نگهداری آسانسور خانگی خود به روز باشید، اما همچنان مراقب این تعمیرات رایج باشید که بسیاری از آسانسورها ممکن است در نهایت به آن نیاز داشته باشند.تعمیرات مشترک به طور کلی، بهتر است به یک متخصص برای مراقبت از تعمیرات اعتماد کنید. برخی از تعمیرات متداول وجود دارد که یک صاحب خانه ممکن است بتواند از آنها مراقبت کند. این تعمیرات محدود به مواردی است که می توانید از کابین بدون نیاز به ورود به بالابر به آنها دسترسی داشته باشید.به عنوان مثال، درهای ورودی آسانسور اگر به سختی باز یا بسته می شوند، یا اگر درب به درب ورودی برخورد کند یا در گیرنده گیر کند، ممکن است نیاز به تنظیم یا تعمیر داشته باشند.به یاد داشته باشید که هرگز سیستم قفل آسانسور را تنظیم نکنید.در پایان، همیشه بهترین کار این است که برای تعمیرات رایج به یک متخصص خبره اعتماد کنید.


برچسب: سرویس آسانسور،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۲:۵۷ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)