اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 .

اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022

کمربند راه رفتن برای بازگشت (حداقل آسانسور کمکی)

«کمربند راه رفتن برای بازگشت (حداقل آسانسور کمکی): بیمار که از رکاب استفاده می کند باید بتواند وزن خود را در حالت ایستاده تحمل کند، بایستد و تعادل را حفظ کند (یا با پشتیبانی از کمربند برگشتی)، سرویس آسانسور قدرت گرفتن داشته باشد و بتواند دستورالعمل ها را به وضوح درک کند. بیماری که فقط از کمربند راه رفتن استفاده می‌کند باید بتواند وزن خود را تحمل کند، بتواند مسافت‌های کوتاه را راه برود، دستورالعمل‌ها را به وضوح بفهمد، و تعادل خود را هنگام ایستادن یا راه رفتن حفظ کند.

 QuickMove (بالابر کمکی متوسط): بیمارانی که به جای Return از QuickMove استفاده می کنند از QuickMove استفاده می کنند زیرا توانایی آنها برای ایستادن برای مدت زمان کوتاه به طور کامل مشخص نشده است و در صورت لزوم می توانند با استفاده از صندلی های پددار پشت خود در حین انتقال استراحت کنند. علاوه بر این، بیمار باید وزن خود را در حالت ایستاده تحمل کند، بایستد و تعادل خود را حفظ کند (با یا بدون حمایت)، قدرت گرفتن داشته باشد و دستورالعمل ها را درک کند.

مینی لیفت (لیفت کمکی متوسط): بیمار باید بتواند 25 درصد وزن خود را تحمل کند، نیم تنه را کنترل کند و دستورالعمل های ساده را دنبال کند. اگر بیمار نمی تواند وزن را تحمل کند، برای انتقال بیمار باید یک گزینه لیفت کامل پیشنهاد شود.بالابر سیار تا سقف: بالابر سیار قابلیت استفاده در سرتاسر خانه یا تاسیسات را دارد. بالابرهای سقف اغلب به دو دلیل اصلی در نظر گرفته می شوند:

محیطی: فضا محدود است یا هدف این است که بیمار را در وسایلی که پاهای بالابر متحرک مانع می شوند مانند وان حمام، دوش یا تخت پلت فرم بلند کنید. علاوه بر این، گزینه‌های کف‌پوش مانند فرش ممکن است مانور دادن با آسانسور متحرک را دشوار کند.

دلیل بالینی: آموزش راه رفتن را می توان با بالابر سقفی انجام داد و برنامه هایی وجود دارد که می توان از بالابر سقف به طور مستقل استفاده کرد.بالابر سقفی نصب شده به بالابر ایستاده آزاد: از بالابرهای ایستاده زمانی استفاده می شود که نصب ممکن است دشوار باشد یا ممکن است واحد فقط به صورت کوتاه مدت مورد نیاز باشد. سیستم های مستقل نیز ممکن است قابل حمل و نقل باشند.بالابر مستقل در مقابل اسلینگ: بالابر مستقل. از این رو این نام برای بیمارانی که توانایی شناختی، لگن لگن و مهارت استفاده از دستگاه را دارند، به خوبی کار می کند. از طرف دیگر، زمانی که یک مراقب حضور دارد و بدون کمک بیمار، بند را به طور کامل اعمال می کند و آسانسور را اجرا می کند، از بند استفاده می شود.


برچسب: سرویس آسانسور، هایکا، سرویس و نگهداری آسانسور،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۰:۴۳ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)