اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 .

اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022

فن‌آوری‌ها و کاربرد فناوری‌های متصل و اینترنت اشیا آسانسور

فن‌آوری‌ها و کاربرد فناوری‌های متصل و اینترنت اشیا (IoT) از سایر صنایع (Gulan et al. 2016). فناوری تعامل دیجیتال مانند گوشی‌های هوشمند، سرویس آسانسور ابزارهای پوشیدنی، تجزیه و تحلیل ویدیویی و سایر حسگرها و همچنین پیشرفت‌ها در رابط‌های فیزیکی و انسانی (مانند صفحه‌های لمسی به جای دکمه‌ها)، رفتار بصری را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.

فن آوری ها را می توان برای کاهش اضطراب و افزایش راحتی و کارایی ترکیب و معرفی کرد. اطمینان از اینکه مسافران احساس امنیت می‌کنند، به قابلیت اطمینان تجهیزات اعتماد می‌کنند، زمان انتظار خود را کاهش می‌دهند یا حذف می‌کنند، سریع‌تر به مقصد می‌رسند و در فضایی امن، راحت و شخصی‌شده سفر می‌کنند، برای فناوری آسانسور بسیار فراتر از مشکلات اولیه مبتنی بر فیزیک است.

قابل اعتماد و متخصص:
چالش های ساختمان های مگاتالالی
ارتفاع فزاینده ساختمان ها و تمایل مردم به زندگی و کار در ارتفاعات بالاتر، همه چالش های مورد بحث را تشدید می کند.

سیستم های محرکه باید برای حمل بارهای کار فزاینده مسافران و محموله ها ابداع شوند، اما در ساختمان های مرتفع نسبتاً سریع وزن ترکیبی طناب ها و اجزای تعلیق بیشتر از جرم متحرک مورد نظر است.
فناوری ایمنی و ترمز که در سرعت‌های پایین به خوبی کار می‌کند باید با نیروهای فزاینده، بارهای حرارتی و محیط‌های اصطکاک سخت‌تر مبارزه کند.
جابجایی فیزیکی ماشین آلات آسانسور بزرگتر و بزرگتر به بالای ساختمان در طول ساخت و تامین نیرو برای آن ماشین آلات در طول عمر ساختمان، چالش های بزرگی برای آسانسور و خود ساختمان است.
تمام چالش‌های طراحی آسانسور، از کیفیت سواری گرفته تا نگرانی‌های لرزه‌ای، علاوه بر چالش‌های جدید و منحصربه‌فرد مانند نوسان ساختمان در اثر باد، باید در نظر گرفته شوند و بهینه شوند. چالش‌های تجربه مسافر (به عنوان مثال، راحتی، راحتی، اعزام، جریان ترافیک) نیز با ساختمان‌های بلندتر به‌طور چشمگیری افزایش می‌یابد.

ارسال خودکار مقصد
ساختمان های بلند و اپراتورهای آنها باید نیاز به جابجایی موثر تعداد زیادی از مردم را برآورده سازند. با ساختمان های مگاتال، تجربه مسافران باید از لحظه ورود به ساختمان، عبور از لابی و نزدیک شدن به سیستم آسانسور در نظر گرفته شود.

تجارب بالقوه رقابتی استفاده از آسانسور بدون درز و امنیت قوی باید از طریق کنترل دسترسی متعادل شوند. ادغام مؤثر این جنبه‌ها در 7 مرکز تجارت جهانی نشان داده شده است، جایی که ارائه اعتبار در چرخ‌گردان‌های لابی به‌طور خودکار آسانسور را در چند میلی‌ثانیه فراخوانی می‌کند، زیرا مسافران 45 متر را برای سوار شدن به آسانسور طی می‌کنند.


برچسب: سرویس آسانسور،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۹:۵۳ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)