اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 .

اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022

در واقع، سنسور اضافه بار یک ویژگی ضروری در آسانسور است،

در واقع، سنسور اضافه بار یک ویژگی ضروری است که در هنگام نصب هر نوع آسانسوری قابل استفاده نیست با این حال بسیاری از آسانسورها ممکن است فاقد سنسور اضافه بار باشند، سرویس آسانسور که می تواند به طور همزمان جان و ایمنی مسافران و مواد را تهدید جدی کند.

به خصوص زمانی که عدم وجود این دستگاه با موارد زیر همراه باشد: 

نادیده گرفتن نگهداری دوره ای و جامع:

در صورت غفلت از نگهداری دوره ای و جامع آسانسور، قطعات آسانسور فرسوده می شوند یا طناب آسانسور آسیب می بیند.اضافه بار آسانسور ممکن است یک عامل استرس اضافی بر روی طناب فرسوده آسانسور یا قسمت های آسیب دیده باشد و می تواند منجر بهدر نتیجه، به ناکارآمدی آسانسور،تهدیدی واقعی برای جان مسافران و ایمنی کالاها و تجهیزاتی که حمل می کند.

 عدم انطباق با مشخصات:

در برخی موارد، قطعات نصب شده آسانسور مطابق با مشخصات بین المللی نبوده و نسبت به قطعات اصلی کارایی کمتری دارند.این امر احتمال سقوط آسانسور را به خصوص در صورت استفاده نادرست و اضافه بار افزایش می دهد.از آنجایی که ایمنی و امنیت از اولویت‌های اصلی هستند، باید هنگام طراحی و نصب آسانسور به طور همزمان مورد توجه قرار گیرند.

 نصب ضعیف:

بسیاری از آسانسورها به دلیل کارکرد نامناسب هنگام نصب سقوط می کنند اینکه آسانسور کار می کند به معنای درست نصب آن نیستترکیب مشکل اضافه بار آسانسور و نصب ضعیف باعث آسیب جدی می شود در دراز مدت احتمال سقوط آسانسور افزایش می یابد بنابراین، هنگام نصب آسانسور، انتخاب کارشناسان و تیم های واجد شرایط مانند آسانسور اطلس برای نصب بهینه آسانسور بسیار مهم است. 

راه حل های اضافه بار آسانسور:

مشکلات اضافه بار آسانسور مستلزم اتخاذ تدابیر حیاتی برای حفظ ایمنی مسافران و کالاها در طول فرآیند حمل و نقل در طبقات مختلف و اطمینان از کارایی آسانسور است. حل علل، اولین قدم برای رسیدن به بهترین نتایج است. بنابراین، یکی از راه حل های زیر می تواند راه حل ایده آل برای مشکل باشد:

 نصب سنسور اضافه بار:

این یک راه حل ضروری برای ایمنی مسافران و مواد حمل شده است. همانطور که آسانسور به محض افزایش ظرفیت بار آسانسور متوقف می شود. لازم است اطمینان حاصل شود که آسانسور شامل این دستگاه است که در هنگام افزایش ظرفیت بار آسانسورها هشدار می دهد. آسانسور حرکت نمی کند تا بار اضافی را کاهش دهد.


برچسب: سرویس آسانسور، هایکا، سرویس و نگهداری آسانسور،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۰۱:۳۸ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)