اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 .

اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022

لطفاً از آسانسور دیگر برای رفتن به آپارتمان

درسته گفتم لطفاً از آسانسور دیگر برای رفتن به آپارتمان من استفاده کنید و به همسرم بگویید چه اتفاقی افتاده است تا او نگران نشود - من تلفنم را ندارم که با او تماس بگیرم. مطمئناً، نگهبانان گفتند، می توانند. فروش آسانسوراگر اعصابم را از دست می دادم، یا فریاد می زدم، در مورد وضعیتم شفافیت لازم را نداشتم، و همسرم می توانست بی جهت از کمبود اطلاعات نگران باشد. با برقراری ارتباط تا حد امکان واضح و ادامه برقراری ارتباط تا زمانی که اطلاعات مورد نیازم را به دست آورم، می دانستم که اقدامات برای رسیدن به نتیجه ای که می خواستم در جریان است.

زمان را تلف نکنید و درمانده نباشید

خوب، من در یک جعبه گیر کرده ام. داشتم بیرون می رفتم تا 20-30 دقیقه ورزش کنم و حالا نمی توانم. درست؟ نه، صبر کن... من هنوز می‌توانم اسکات، لانژ، و نوعی شیب عجیب را در اینجا انجام دهم، و بالابر را زیاد تکان نخواهم داد. همچنین ممکن است از آن نهایت استفاده را ببرید.

در نجات خود شرکت کنید

به من توصیه شده است که وقتی در آسانسور گیر کرده اید، باز کردن درب آسانسور واقعاً بسیار بد است - به خصوص اگر می دانید که کمک در راه است. به منظور ایمنی، لطفاً منتظر کمک باشید.نکردم، به زور درها را باز کردم. درسی که من در اینجا از این رویداد و از مکالمات پس از آن گرفتم دو جنبه است: اولاً، مواقعی وجود دارد که باید به متخصصان تکیه کنید، به خصوص اگر امنیت شما در خطر باشد. آنها برای حل مشکلی که شما با آن روبرو هستید آموزش دیده اند.

نکته دوم این است که هرچند گاهی می‌نشینیم و منتظر معجزه‌ای هستیم که باید بلند شویم و کاری انجام دهیم. باید در مورد موقعیتی که در آن هستید فکر کنید و در مورد اینکه چه زمانی در نجات خود شرکت کنید تماس بگیرید. گاهی اوقات، شما نیاز دارید که برخیزید و کاری انجام دهید - و گاهی اوقات، درخواست کمک اولین قدم درست است!

آن را به جلو پرداخت کنید

بدیهی است که اکنون این موضوع را با شما به اشتراک می‌گذارم، اما وقتی به طبقه بالا رفتم با خانواده‌ام نیز در مورد آن صحبت کردم. همسرم و یکی از دخترانم هر دو گفتند: "اوه، من از اینکه در آنجا گیر کرده بودم بسیار ناراحت و عصبی می شدم!" خوشحال بودم که می‌توانستم در مورد چیزهایی که یاد گرفتم با آنها صحبت کنم و مطمئن شوم که اگر زمانی در موقعیت مشابهی قرار گرفتند، چارچوب و برنامه‌ای دارند تا نیازی به وحشت نداشته باشند.


برچسب: فروش آسانسور، هایکا، فروش قطعات آسانسور،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۸:۳۵ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)