اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 .

اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022

نیازمندی های آسانسور تجاری

هر آسانسوری که در یک مکان عمومی استفاده می شود به عنوان آسانسور تجاری شناخته می شود. آنها برای حمل بارهای سنگین در حالی که سرویس آسانسور در شرایط سخت کاری و ترافیک سنگین مقاومت می کنند طراحی شده اند. به این ترتیب، آسانسورهای تجاری می توانند به آسانسورهای مسافری در یک محیط تجاری، مانند بیمارستان، بلندمرتبه یا مطب پزشک اشاره کنند. این نوع با سرعت های بالا حرکت می کند تا چندین نفر را در مدت زمان کوتاهی به جایی برساند که باید بروند.

آسانسورهای تجاری می توانند به آسانسورهای باربری نیز اشاره کنند که به جای افراد، بار و بار را حمل می کنند. این نوع معمولاً با سرعت کمتری نسبت به آسانسورهای مسافری حرکت می کند و معمولاً دارای درهایی با باز شدن عمودی است.

آسانسورهای تجاری با آسانسورهای مسکونی متفاوت هستند زیرا در ساختمان های تجاری یافت می شوند نه منازل. آنها همچنین معمولاً بزرگتر هستند، با سرعت بیشتری حرکت می کنند و می توانند وزن و ترافیک بیشتری را نسبت به آسانسورهای مسکونی تحمل کنند.

آسانسورها بسته به نوع ساختمان تجاری دارای اندازه ها و انواع مختلفی هستند:

ساختمان اداری، مسافربری بیمارستان و آسانسورهای هتل معمولاً دارای ظرفیت وزنی 3500 پوند هستند.

آسانسورهای تجاری مسکونی (به عنوان مثال در ساختمان های آپارتمانی) معمولاً دارای ظرفیت وزنی 2500 پوند هستند.

آسانسورهای خدماتی (برای باربری) دارای ظرفیت وزنی 4500 پوند هستند.

آسانسورهای وسایل نقلیه بیمارستانی دارای ظرفیت وزنی 6000 پوند (برای قرار دادن تجهیزات پزشکی، ویلچر و گارنی) هستند.

انواع آسانسورهای تجاری

انواع مختلفی از آسانسورهای تجاری وجود دارد. یکی را که انتخاب می کنید به ارتفاع ساختمان شما، سرعتی که باید با آن کار کنید و فضای مورد نیاز بستگی دارد.

آسانسورهای هیدرولیک: این آسانسورها دارای یک پیستون در داخل یک سیلندر هستند که وظیفه بلند کردن کابین را بر عهده دارد. اینها معمولاً در ساختمان‌های کم‌مرتبه یافت می‌شوند که از 68 دقیقه سفر تجاوز نمی‌کنند.

آسانسورهای کششی: با استفاده از این نوع، طناب های فولادی کابین را بالا و پایین می کنند، که معمولاً در ساختمان های متوسط ​​تا بلند مرتبه می شود.


برچسب: سرویس آسانسور، هایکا،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۴:۰۷ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)