اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 .

اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022

سبک های پنل کابین آسانسور مسکونی

یک پیمانکار حرفه ای آسانسور مسکونی سال ها تجربه خواهد داشت و طبق مقررات ایالتی که شرکت در آن تجارت می کند دارای مجوز و گواهینامه می باشد. اکثر نمایندگی‌های محلی آسانسور خانگی توسط سازنده تایید می‌شوند، سرویس آسانسور برای محصولات خود ضمانت‌نامه ارائه می‌دهند و هم تعمیرات معمولی و هم تعمیرات اضطراری را ارائه می‌کنند. اگر آماده شروع کار بر روی آسانسور خانگی خود هستید، همین امروز با یک شرکت آسانسور خانگی محلی تماس بگیرید.

سبک های پنل کابین آسانسور مسکونی

هنگام سفارشی سازی آسانسور خانه، تصمیمات مختلفی وجود دارد که می توانید اطمینان حاصل کنید که آسانسور با دکوراسیون خانه شما ترکیب می شود. اگر کابین آسانسور چوبی را انتخاب کنید، انتخاب سبک پانل مورد استفاده به همان اندازه مهم است که خود گونه چوبی را انتخاب کنید. چند سبک پنل اصلی وجود دارد و هر کدام می توانند ظاهر و احساس منحصر به فردی را به کابین آسانسور ارائه دهند.

4 گزینه اصلی پانل کابین آسانسور چوبی

پانل های شیکر - پانل های شیکر دارای یک مرکز فرورفته و قاب برجسته هستند. طراحی پانل عریض هم ساده و هم مدرن است. پانل شیکر به دلیل خطوط تمیز و کاردستی به سبک صنعتگران محبوبیت زیادی دارد. این پانل ها انتخابی پرکاربرد برای کابینت آشپزخانه هستند و به راحتی می توانند سبک اتاق های دیگر را وارد آسانسور کنند.

پانل های برجسته - پانل های برجسته دارای قاب بیرونی و یک مرکز برجسته هستند و می توانند تقریباً برای هر خانه ای برجسته باشند. پانل های برجسته یک لبه اریب سه بعدی را در یک قاب زبانه و شیار ارائه می دهند و اغلب برای ارائه ظاهری منحصر به فرد و جاودانه به آسانسور انتخاب می شوند.

پانل های توکار - پانل های فرورفته عمق بصری ظریف و تمیزی را در طراحی داخلی آسانسور ایجاد می کنند. آنها حاوی قاب بیرونی و یک مرکز فرورفته هستند. لبه اریب در پانل چوبی یک پانل ماشین بسیار ساده و در عین حال زیبا را ایجاد می کند.

پانل های مسطح - پانل های تخت یک دیوار صاف همه کاره را ایجاد می کنند. این پانل ها سادگی را ارائه می دهند و به خوبی با سبک هر خانه ای ارتباط دارند.


برچسب: سرویس آسانسور، هایکا، سرویس و نگهداری آسانسور،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۲:۱۵ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)