اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 .

اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022

بیرون بروید و انجام دهید تا احتمال گیر افتادن خود را کاهش دهید.

بیرون بروید و انجام دهید تا احتمال گیر افتادن خود را کاهش دهید  در هنگام آتش سوزی از آسانسور استفاده نکنید - در هر نوع شرایط اضطراری، به ویژه آتش سوزی،  سرویس آسانسور هرگز نباید از آسانسور به عنوان وسیله فرار خود استفاده کنید. اگرچه ممکن است تصور کنید که این امن‌ترین و سریع‌ترین گزینه است، اما در واقع اگر آتش‌سوزی برق ساختمان را مختل کند، ممکن است به دام بیفتید. شما باید همیشه از نقشه فراری که در محل قرار داده شده است پیروی کنید و از پله ها یا خروجی های آتش نشانی برای خارج شدن از ساختمان استفاده کنید.

از بالابرهای شلوغ خودداری کنید - همه آسانسورها دارای محدودیت وزنی هستند و اگرچه بعید است که بالابر از این ظرفیت فراتر رود، اما ممکن است اتفاق بیفتد. وقتی این اتفاق می افتد، ممکن است بالابر نتواند وزن را تحمل کند و در نیمه راه متوقف شود. شما می توانید اطلاعاتی در مورد حداکثر ظرفیت وزنی آن در داخل آسانسور بیابید، بنابراین اگر مطمئن نیستید نگاهی بیندازید و تصمیم خود را بر اساس آن بگیرید - انتظار برای چند دقیقه اضافی برای بلند کردن بعدی می تواند تفاوت بین گیر کردن یا عدم گیر کردن باشد. .

نکاتی برای ایمن سواری آسانسور

  • هر دکمه را یک بار فشار دهید
  • سعی نکنید با استفاده از دست‌ها، پاها، عصا یا هر چیز دیگری از بسته شدن درهای آسانسور جلوگیری کنید.
  • دور از درها بایستید تا لباس، مو یا کیف شما به درها گیر نکند
  • قبل از اینکه وارد شوید منتظر بمانید تا مسافران از آسانسور خارج شوند

 
نجات خود از آسانسور زندگی شما را در معرض خطر قرار می دهد

کارشناسان DEKRA هشدار می دهند که اگر آسانسور گیر کرد و در داخل آن گیر افتادید، به هیچ عنوان سعی نکنید خودتان از کابین آسانسور خارج شوید. چنین تلاش هایی می تواند کشنده باشد. اکثر آسانسورهای مدرن مجهز به سیستم تماس اضطراری هستند که به افرادی که در داخل محبوس شده اند اجازه می دهد تا با مرکز تماسی که به صورت شبانه روزی کار می کند تماس بگیرند. معمولاً راهنما ظرف 30 دقیقه به سایت می رسد.

 آسانسور دکمه تماس اضطراری را به مدت سه تا پنج ثانیه فشار دهید مرکز تماس اورژانس به صورت 24 ساعته و 7 ساعته کار می کند دیگران را آرام کنید


برچسب: سرویس آسانسور، هایکا، سرویس و نگهداری آسانسور،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۲:۲۲ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)