اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 .

اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022

کلیدهای خدمات آتش نشانی برای همه آسانسورهایی

علاوه بر این، کلیدهای خدمات آتش نشانی معمولاً برای همه آسانسورهایی که توسط یک برند خاص ساخته می شوند یکسان است. سازمان های آتش نشانی از این کلیدها برای نادیده گرفتن سیستم امنیتی آسانسور سرویس آسانسور در مواقع اضطراری استفاده می کنند، اما آنها به راحتی برای خرید آنلاین در دسترس هستند. مجرمی که این کلید را در اختیار دارد، بلافاصله به هر طبقه ای دسترسی پیدا می کند.

 سیستم مدیریت آسانسور و کنترل دسترسی آسانسور خود را پیکربندی کنید تا به محض اینکه کسی حالت خدمات آتش نشانی را فعال کرد یا از کلید خدمات آتش نشانی استفاده کرد، یک هشدار خودکار برای پرسنل امنیتی، مدیران دفتر و سایر طرف های مهم ارسال کند. این به شما امکان می دهد پلیس را به سرعت اعزام کرده و موضوع را بررسی کنید. دوربین های امنیتی یکپارچه آسانسور نیز می توانند تصویری سریع از وضعیت در حال وقوع به شما ارائه دهند.

کدام نوع فناوری امنیت آسانسور برای کسب و کار شما مناسب است؟

برای اینکه امنیت آسانسور خود را به سطح بعدی برسانید، زمان آن فراتر از فشار دادن یک دکمه برای دسترسی به طبقات است. نصب قفل درهای تجاری کنترل شده با دسترسی اولین قدم برای بهبود وضعیت امنیتی آسانسور شما است، اما عوامل دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. انتخاب صحیح اجزای سیستم کنترل دسترسی آسانسور می تواند در ایمن سازی فضای شما تفاوت ایجاد کند.

 صفحه کلید امنیتی آسانسور و پین خوان

با یک صفحه کلید امنیتی آسانسور، کاربران برای استفاده از کنترل های آسانسور باید رمز عبور یا پین را وارد کنند. یکی از

مزایای صفحه کلیدهای امنیتی آسانسور این است که مدیران ساختمان نیازی به صدور کارت های کلید یا فوب برای هر کاربر ندارند، و این گزینه ای مقرون به صرفه تر است. با این حال، اشتراک‌گذاری کد دسترسی یا شماره پین ​​برای افراد آسان است، بنابراین امن‌ترین انتخاب نیست. به علاوه، صفحه کلید آسانسور یک راه حل بدون لمس نیست. در ساختمان های بزرگ و شلوغ، دسترسی به صفحه کلید امنیتی آسانسور یک راه حل دست و پا گیر است و جا دادن افرادی که به طبقات مختلف در یک کابین می روند دشوار است. اما اگر برای دسترسی به یک طبقه خاص در یک ساختمان کوچکتر فقط نیاز به ایجاد امنیت بیشتر دارید، صفحه کلید آسانسور ممکن است گزینه خوبی باشد.

 


برچسب: سرویس آسانسور،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۳:۴۸ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)