اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 .

اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022

نحوه نصب آسانسور پنوماتیک

انواع مختلفی از آسانسور برای مقاصد مسکونی وجود دارد. یکی از این گزینه ها که در حال افزایش است، آسانسور پنوماتیک است. از آنجایی که آسانسور پنوماتیک ارزان‌تر، عملاً بدون نیاز به تعمیر و نگهداری است سرویس آسانسور و برای خانه‌هایی با فضاهای تنگ مناسب است، صاحبان خانه‌های بیشتری مدل‌های پنوماتیک را نسبت به مدل‌های سنتی انتخاب می‌کنند. با این اوصاف، هر صاحب خانه باید از مراحل نصب آسانسور مدلی که به آن علاقه مند است آگاهی کامل داشته باشد.

 

یک نمای کلی – ابتدا، مهم است که بدانید آسانسورهای پنوماتیکی سریع و آسان نصب می شوند. چرا؟ آسانسورهای پنوماتیک برای ساختمان های مسکونی طراحی شده اند و برای رسیدن به حداکثر ارتفاع چهار ایستگاه - یعنی چهار طبقه ساخته شده اند. از آنجایی که این آسانسورها برای کار کردن نیازی به شفت ساخته شده، اتاق ماشین یا گودال ندارند، نصب و راه اندازی ساده و از طریق آن انجام می شود.

 

سادگی - بسیاری تعجب می کنند که چرا آسانسورهای پنوماتیکی به چاله، شفت تازه ساخته شده یا حتی اتاق ماشین نیاز ندارند. پاسخ به این ساده است: آسانسورهای پنوماتیکی از یک سیلندر بالابر، یک کابین مسافری و توربین‌های خلاء تشکیل شده‌اند... همین. سیلندر بالابر به عنوان یک محور ایستاده آزاد عمل می کند که به دلیل مواد شیشه مانند آن شفاف و شفاف است. ماشین سواری توسط توربین های خلاء تغذیه می شود، به این معنی که هیچ سیستم قرقره، جعبه دنده یا کابل مورد نیاز نیست. ماشین بسته به فشار هوا در لوله بالا و پایین می رود و فشار هوا توسط توربین های خلاء کنترل می شود.

 

نصب – هنگامی که صاحب خانه مکانیک پشت آسانسور پنوماتیکی را درک کرد، می تواند شروع به درک نحوه نصب آسانسور کند. ابتدا باید سیلندر بالابر ساخته شود. برای انجام این کار، پانل های ساخته شده از پلاستیک شفاف نصب شده و به هم متصل می شوند. این پانل ها به صورت داخلی توسط یک قاب آلومینیومی پشتیبانی می شوند.


برچسب: سرویس آسانسور، هایکا،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۱:۵۵ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)