اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 .

اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022

آیا ساختمان من به آسانسور تجاری نیاز دارد؟

ممکن است آسانسورها در ساختمان های تجاری جزء اصلی به نظر برسند، اما هر شرکتی چنین آسانسوری را ندارد. در حالی که آسانسور تجاری یک ضرورت نیست، آنها می توانند سرویس آسانسور از انواع خاصی از ساختمان های تجاری بیشتر از سایرین بهره مند شوند. از آنجایی که آسانسور یک سرمایه بالقوه بزرگ است، این عوامل را در نظر بگیرید تا بفهمید که آیا آسانسور تجاری برای ساختمان شما مناسب است یا خیر.

دسترسی

تنوع در محیط کار یک امر ضروری است، و این شامل افرادی می شود که ممکن است در راه رفتن از پله ها مشکلات جسمی داشته باشند، مانند افراد ویلچر و افراد مسن. برای این کارگران، و برای بسیاری از مشتریان، دسترسی ضروری است. اگر می‌خواهید به همه مشتریان و کارکنان بالقوه خدمات بهتری ارائه دهید، داشتن یک آسانسور می‌تواند به همه کمک کند تا راحت‌تر به جایی که نیاز دارند برسند.

سهولت حرکت

برخی از انواع ساختمان های تجاری شامل مشاغلی است که برای انجام بهتر کارها نیاز به سفر سریع از یک مکان به مکان دیگر دارند. دفاتر از حذف ترافیک معارض در راه پله ها سود می برند و حمل و نقل اجسام بزرگتر بین طبقات از طریق آسانسور بسیار آسان تر می شود. وقتی همه بتوانند با سرعت بیشتری به جایی که نیاز دارند برسند، بهره وری افزایش می یابد.

سود مشتری

اگر مرتباً مشتریانی دارید که به ساختمان تجاری خود مراجعه می کنند، آسانسورها می توانند ظاهر مدرن تری ارائه دهند و در عین حال به بازدیدکنندگان کمک می کنند تا به راحتی راه خود را پیدا کنند - به خصوص اگر بیش از چهار طبقه دارید. ساختمان‌های آپارتمانی از آسانسور بهره می‌برند، زیرا برای ساکنان در هنگام نقل مکان و زندگی روزمره جذاب‌تر است.

انرژی و ایمنی کارکنان

بالا و پایین رفتن منظم از پله ها حتی برای فعال ترین کارکنان شما می تواند خسته کننده باشد. آن دسته از کارمندانی که به طور معمول نیاز به پریدن بین طبقات دارند، احتمالاً از یک آسانسور برای صرفه جویی در انرژی در طول یک روز کاری طولانی قدردانی خواهند کرد. آسانسورها همچنین فوق‌العاده ایمن هستند، زیرا شامل همان تعداد خطراتی که با عجله بالا و پایین رفتن مرتب از پله‌ها می‌آیند، نیستند.


برچسب: سرویس آسانسور، هایکا، سرویس و نگهداری آسانسور،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۲:۱۳ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)