اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 .

اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022

انواع درب آسانسور: راهنمای جامع

انواع درب آسانسور بر اساس تنظیمات باز شدن درب:

- درب تک سرعته: سرویس آسانسور این نوع درب آسانسور اقتصادی ترین است. کمترین قسمت متحرک را دارد. درب از یک طرف، چپ یا راست حرکت می کند. برای باز شدن کامل به دو برابر عرض ورودی آسانسور نیاز دارد.

- درب های 2 سرعته:

این نوع دارای دو درب کشویی در یک جهت است، یکی کندتر و دیگری سریعتر. برای باز شدن کامل ورودی آسانسور به 1.5 فضا نیاز دارد.

– درب باز شدن مرکز تک سرعته:

دو درب آسانسور با سرعت یکسان اما در جهت مخالف می لغزند. درها از مرکز آسانسور باز می شوند.

– درب بازشو مرکز دو سرعته

باز کردن مانند بالا عمل می کند، اما با دو سرعت، سریعتر است و باعث صرفه جویی در زمان سوار شدن به مهمانان می شود.

یک شرکت خدمات آسانسور حرفه ای می تواند به شما در تصمیم گیری در مورد بهترین نوع باز شدن درب آسانسور برای نیازهای ساختمان شما کمک کند. این نیاز به درک ترافیک مورد انتظار و هدف آسانسور دارد. درب های کشویی جانبی آسانسور در پارکینگ ها و اماکن تجاری کوچک بسیار متداول هستند زیرا در عملکرد خود بسیار کارآمد هستند. درهای جداکننده مرکزی سریعتر کار می کنند و باعث صرفه جویی در وقت مسافران می شود. آن‌ها برای ساختمان‌هایی ایده‌آل هستند که دارای مکان‌های ثابتی مانند مجتمع‌های آپارتمانی، مشاغل بزرگ، مراکز خرید، دفاتر و غیره هستند.

چهارچوب درها و ورودی آسانسور نقش زیادی در ظاهر کلی دارند. در اینجا چند گزینه وجود دارد که می توانید برای طراحی های مختلف بیرونی آسانسور انتخاب کنید:

شیشه ای: ورودی آسانسور شیشه ای به صورت کامل یا جزئی انتخاب بسیاری از افراد است. اغلب در مکان های عمومی مانند مراکز خرید، مترو، هتل ها و غیره دیده می شود، زیرا به جلوگیری از خرابکاری و جنایت کمک می کند. فولاد: گزینه های زیادی در فولاد وجود دارد - ساده یا تزئینی. محکم است و اغلب در ادارات، فضاهای خرده فروشی، مجتمع های آپارتمانی و غیره استفاده می شود.


برچسب: سرویس آسانسور، هایکا، سرویس و نگهداری آسانسور،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۳:۰۱ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)