اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 .

اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022

جزئیات سیستم های آسانسوری که مورد نیاز است

سپس تعداد مورد نیاز وزنه های شمارنده به انتهای دیگر زنجیر "CH" با کمک قفسه موتوری و آرایش پینیون مربوطه خود که توسط دستگاه سنجش "S.D" کنترل می شود و پین های مورد نیاز را در میله مشترک ثابت می کند وصل می شود. R' از طریق تعداد مورد نیاز وزنه. سرویس آسانسور [برای کار انفرادی قفسه موتوری و پینیون به برگه 2 مراجعه کنید. دستگاه در وزن]. طرف دیگر در حال حاضر یک وزن ثابت ثابت به طور دائم به آن متصل است که برابر با وزن آسانسور خالی 'E' است. در مرحله بعد که وسیله نقلیه وارد آسانسور می شود، چون وزنه های شمارنده از قبل در طرف دیگر وصل شده اند، سیستم متعادل یا کمی سنگین تر از وزن آسانسور با وسیله نقلیه خواهد بود، از یک موتور کوچک ثابت در بالای آن استفاده می کنیم. سیستم فرود آسانسور با وسیله نقلیه چرخ دنده 'S3' از طریق یک یاتاقان یک طرفه در مرکز آن بر روی محور موتور 'M' نصب شده است، دستگاه حسگر 'S.D' موتور 'M' را کنترل می کند و چرخ دنده 'S3' را به گونه ای می چرخاند که حرکت کند. آسانسور با وسیله نقلیه به آرامی پایین می آید. از آنجایی که سیستم تقریباً متعادل است انرژی بسیار کمی مصرف می شود. هنگامی که وسیله نقلیه روی زمین فرود آمد، در باز می شود و وسایل نقلیه برای ادامه مسیر خود به جلو از طریق یک جاده خدماتی خارج می شوند.

این سیستم اکنون وزنه‌های شمارنده را با ارتفاعی معادل ارتفاع پایین آمدن آسانسور با وسیله نقلیه بالا می‌برد، بنابراین وزنه‌های شمارنده انرژی پتانسیل دریافت می‌کنند.

بالابر خالی نیز باید به موقعیت اولیه خود برسد تا دوباره توسط وسیله نقلیه دیگری مورد استفاده قرار گیرد.

اکنون، با پایین آمدن وزنه های شمارنده، زنجیره "CH" نیز حرکت می کند. چرخ دنده 'S4' که به زنجیر 'CH' وصل شده است نیز حرکت می کند، اکنون به چرخ دنده 'S4' که روی محور شافت ورودی جعبه دنده 'G.B' با یک یاتاقان یک طرفه در مرکز آن شروع به چرخش می کند و متعاقباً شفت خروجی جعبه دنده 'G.B' را می چرخاند.


برچسب: سرویس آسانسور، هایکا،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۱:۲۷ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)