اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 .

اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022

اهمیت نگهداری برنامه ریزی شده منظم آسانسور

تعمیرات بزرگ بسیاری از تعمیرات ضروری دیگر باید توسط متخصصان تشخیص داده شده و انجام شوند. حداقل، این شامل هر گونه مشکل در بالابر است. اگر آسانسور سرویس آسانسور شما به نحوی کار نمی کند و مشکل از آنچه می بینید به راحتی قابل مشاهده نیست، با یک تکنسین خدمات تماس بگیرید تا سیستم آسانسور شما را بررسی کند و منبع مشکل را مشخص کند.

 اهمیت نگهداری برنامه ریزی شده منظم

از تعمیرات رایج آسانسور به طور کلی با یک راه حل ساده - تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده منظم جلوگیری کنید. در حالی که یک بازرسی سریع آسانسور که توسط خود انجام می شود یک راه عالی برای زیر نظر گرفتن چیزها است، آسانسور شما نمی تواند به تنهایی با آن دوام بیاورد. به خاطر ایمنی و کیف پول خود، بازدیدهای معمول تعمیر و نگهداری را از شرکت تعمیر آسانسور حرفه ای خود برنامه ریزی کنید تا هیچ مشکلی بدون توجه باقی نماند. به علاوه، بسیاری از ایالت ها در حال حاضر نیاز به بازرسی سالانه آسانسور دارند. با این حال، حتی اگر ایالت شما اینطور نباشد، همچنان باید به عنوان بخشی از تعمیر و نگهداری عمومی آسانسور عادت به نگهداری برنامه ریزی شده داشته باشید. بدانید که متخصصان به دنبال چه چیزی هستند، هر چند وقت یکبار باید آسانسور خود را سرویس کنید و هزینه نگهداری آسانسور خانگی در هنگام مراقبت از آسانسور چقدر است.

حرفه ای ها در طول تعمیر و نگهداری به دنبال چه چیزی هستند

وقتی صحبت از یک برنامه تعمیر و نگهداری قابل اعتماد به میان می آید، چیزهای زیادی وجود دارد که باید به دنبال آنها باشید - چیزهایی که یک فرد معمولی احتمالاً از دست می دهد، به همین دلیل است که تعمیر و نگهداری حرفه ای آسانسور ضروری است. مواردی مانند بازرسی، تست ایمنی، تعمیرات مجاز کارخانه و تعمیر و نگهداری معمول، همه قطعات اصلی نگهداری آسانسور مسکونی هستند. هنگامی که متخصصان وارد آسانسور شما می شوند، چیزهای مختلفی در اطراف کابین آسانسور، گودال و اتاق ماشین آسانسور وجود دارد تا مطمئن شوند که همه چیز همانطور که باید کار می کند.

 


برچسب: سرویس آسانسور، هایکا، سرویس و نگهداری آسانسور،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۴۰:۴۲ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)