اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 .

اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022

در صورت توانایی طبق دستورالعمل شرکت آسانسور

در صورت توانایی (و طبق دستورالعمل شرکت آسانسور)، اقدامات عیب یابی مانند فراخوانی کابین از راه دور به طبقه دیگر را انجام دهید این سازمان همچنین بهترین شیوه ها سرویس آسانسور و ملاحظات را برای رسیدگی به حادثه (پس از به دست آوردن اطلاعات فوق) فهرست می کند:

در تمام مدت گرفتار شدن با افراد گرفتار صحبت کنید (این می تواند هر گونه اضطراب را کاهش دهد)، به آنها کمک کنید تا آرام باشند و به آنها اطمینان دهید که کمک در راه است. یک نمونه ویدیویی از یک نمونه تماس واقعی از Kings III را ببینید:

به روز رسانی ها و اطلاعاتی مانند زمان تخمینی شرکت آسانسور برای رسیدن را ارائه دهید. بپرسید که آیا می توانید با سرپرست / عضو خانواده / و غیره تماس بگیرید. و آنها را از وضعیت آگاه کنید (در فیلم بالا نیز نشان داده شده است).

اگر یک فرد گرفتار شروع به تجربه هر گونه مشکل پزشکی (مانند تنگی نفس) کرد، بلافاصله با 911 تماس بگیرید. در صورت داشتن گواهی برای انجام این کار، در صورت نیاز، دستورالعمل های پزشکی قبل از ورود را به آنها بدهید. به وبلاگ ما مراجعه کنید: گواهینامه اعزام فوری پزشکی پیشرفته چیست؟

مهندسی و/یا امنیت را به محل کابین محبوس ارسال کنید. توجه داشته باشید که اولین پاسخ دهندگان همچنین می توانند با افراد گرفتار ارتباط برقرار کنند. افراد گرفتار هرگز نباید سعی کنند درها را باز کنند و فقط باید در صورتی از کابین خارج شوند که کابین همسطح باشد و/یا اگر امنیت، مهندسی یا تکنسین آسانسور به آنها "OK" برای انجام این کار بدهد.

در حالت ایده آل، امنیت باید پس از خروج از کابین با همه افراد گرفتار ملاقات کند. پس از جمع بندی و ملاقات با شرکت خدمات آسانسور، علت اصلی گیر افتادن را شناسایی کنید. مطمئن شوید که از زمان گیر افتادن آسانسور در ملک شما مطلع شده اید. در یک گروه تمرکز اخیر در زمینه املاک و مستغلات تجاری با رهبران صنعت در کنفرانس بین المللی BOMA، متوجه شدیم که شرکت کنندگان پیگیری فعالانه هر فردی که در آسانسور گرفتار شده است را بهترین روش می دانند. با این حال، بسیاری در انجام این کار با مشکل مواجه بودند - یک شکایت رایج این بود که از هر گیرافتاده‌ای که در محل رخ می‌داد بی‌اطلاع بودند.


برچسب: سرویس آسانسور، هایکا، سرویس و نگهداری آسانسور،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۵۴:۴۴ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)