اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 .

اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022

چرا آسانسور بدون سوراخ را انتخاب کنید

اگر برای آسانسورهای خانگی خرید کرده باشید، احتمالاً متوجه شده اید که بسیاری از آسانسورها برای گودال نیاز به حفاری دارند. دلایل زیادی وجود دارد که چرا صاحب خانه نمی‌خواهد گودال داشته باشد، از پاره کردن کفپوش‌های سرویس آسانسور آنتیک گرفته تا برهم زدن طرح‌بندی طراحی. حتی نگرانی در مورد تغییر فونداسیون خانه شما ممکن است در تصمیم شما موثر باشد.

 خوشبختانه، آسانسورهای بدون چاله همان دسترسی آسان و راحت را مانند همتایان سنتی خود بدون دردسر حفاری فراهم می کنند. محصولات آسانسور خانگی RAM همگی دارای طراحی فشرده، بدون حفره، بدون اتاق ماشین (MRL) و طراحی فضای هوشمند کم سربار هستند که هم در نصب و هم در طول چرخه عمر خود باعث صرفه جویی در فضا، زمان و هزینه می شود. در زیر درباره مزایای آسانسورهای بدون چاله RAM بیشتر بدانید.

خانه خود را حفظ کنید

بسیاری از خانه ها به سادگی چیدمانی ندارند که آسانسور سنتی را به راحتی در خود جای دهد. این امر به ویژه در مورد املاک قدیمی یا تاریخی صادق است. آخرین چیزی که هر صاحب خانه می خواهد این است که خانه خود را به طور چشمگیری تغییر دهد تا جایی برای آسانسور باز شود. برخی ویژگی ها - مانند گرمایش از کف تابشی یا سطوح کف منحصر به فرد - ممکن است آسانسورهای سنتی را غیرممکن کند. در این موارد، آسانسورهای بدون چاله راه حلی ساده و ظریف برای این چالش ها ارائه می دهند. یک آسانسور خانه بدون حفره و اتاق ماشین، با اشغال فضای کمتر، اختلال در خانه شما را به حداقل می رساند و به شما این امکان را می دهد که بدون هیچ یک از فضای از دست رفته، از تمام راحتی و تحرک لذت ببرید. در زمان و هزینه نصب صرفه جویی کنیدچه در حال اضافه کردن آسانسور به خانه فعلی خود باشید و چه آن را در یک طراحی جدید بگنجانید، حفاری یک گودال برای قرار دادن آسانسور خانگی سنتی می تواند گران و زمان بر باشد. 

از آنجایی که آسانسورهای بدون چاله نیاز به حفاری کمی دارند، می توان آنها را راحت تر از آسانسورهای خانگی سنتی نصب کرد. نصب آسان تر به معنای ساخت و ساز کمتر، هزینه کمتر، صرف زمان کمتر بدون دسترسی به بخش هایی از خانه شما است.


برچسب: سرویس آسانسور، هایکا،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۸:۱۴ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)