اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 .

اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022

آسانسورهای بدون چاله برای خانه ها 1401

آسانسورهای معمولی دارای یک شفت با یک گودال یا ادامه راه بالابر زیر پایین ترین سطحی هستند که آسانسور در خدمت آن است. پایین ترین سطح می تواند طبقه اول یا زیرزمین باشد.معمولاً یک گودال برای فراهم کردن سرویس آسانسور فضایی برای تکیه گاه کابین (اسلینگ) و فضایی برای سفر بیش از حد مورد نیاز است. عمق گودال معمولی برای آسانسور خانگی 8 اینچ است. گاهی اوقات عمق مورد نیاز می تواند تا 14 اینچ باشد.

 حفاری فضای یک گودال گاهی اوقات می تواند دشوار یا گران باشد. گاهی حفر گودال یک گزینه نیست. به عنوان مثال، اگر گرمایش تابشی در کف دارید، نمی خواهید کف را برش دهید. اگر در حال اضافه کردن آسانسور خانگی به کاندو یا خانه شهری در سطوح بالا هستید، ممکن است گزینه ای برای بریدن کف نداشته باشید.یک آسانسور بدون چاله می تواند از این مشکلات جلوگیری کند. نیاز به یک گودال را از بین می برد یا نیاز به عمق گودال را کاهش می دهد و بازسازی خانه موجود برای افزودن آسانسور را آسان تر می کند.

 برخی از آسانسورها کاملاً بدون چاله هستند، به این معنی که می توان آنها را در بالای طبقات تمام شده نصب کرد. Visi-48، Visi-58 و Vision 450 را می توان بدون هیچ حفره ای نصب کرد.

 آسانسور سنتی Freedom Green یک گزینه بدون چاله دارد که گودال کاهش یافته است. هنوز هم به فرورفتگی 2 اینچی یا یک پله 2 اینچی به آسانسور در پایین ترین فرود نیاز دارد. فرورفتگی 2 اینچی را اغلب می توان با برداشتن کاشی جایی که آسانسور قرار دارد برطرف کرد. بسته به عمق کفپوش، ممکن است بتوانید یک فرورفتگی نزدیک به 2 اینچی برای گودال کاهش یافته ایجاد کنید.اگر مشکل طراحی مشکلی دارید، به احتمال زیاد قبلا دیده شده است و ممکن است راه حلی وجود داشته باشد. برای دریافت مشاوره با کارشناس آسانسور خانگی محلی خود صحبت کنید.


برچسب: سرویس آسانسور، هایکا،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۳:۰۴ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)