اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 .

اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022

5 نکته مهم نگهداری آسانسور

5 نکته مهم نگهداری آسانسور

نگه داشتن آسانسور در شرایط کار بهینه برای بهره وری کسب و کار شما و جابجایی افراد به داخل و خارج ساختمان شما، چه مشتری، چه کارمند یا ساکن، حیاتی است. آیا به دنبال جلوگیری از توقف، سرویس آسانسور توقف یا خرابی ناگهانی آسانسور هستید؟ برای اطمینان از نگهداری مناسب و سفر ایمن و ایمن، این پنج نکته آسان را دنبال کنید.

گزارشی از مشکلات عملیاتی آسانسور خود داشته باشید

ردیابی اینکه هر چند وقت یکبار برای مشکلات فراخوانی می شود و چقدر از آن استفاده می شود، روشی مفید برای تشخیص هرگونه مشکل است. خدمات تعمیر آسانسور شما می تواند به راحتی به این گزارش مراجعه کند تا سریعتر به راه حل برسید و بدون آسانسور در ساختمان خود گرفتار نخواهید شد. همچنین می‌توانید هر گونه الگوی تکرار شونده را پیدا کنید، مانند مشکلاتی که در زمان اوج استفاده رخ می‌دهند و صداهای عجیب و غریبی که ممکن است در زمان‌های منظم روز ظاهر شوند.

انجام بازرسی های روزانه

این را با گزارش روزانه آسانسور خود مطابقت دهید، و هرگز فراموش نخواهید کرد که این کار را انجام دهید! هنگام بازرسی آسانسور، مطمئن شوید که هیچ خرابکاری وجود ندارد و همه چیز در شرایط عادی کار است. حتی کوچکترین تغییرات را دنبال کنید تا چشم خود را از هر الگوی دور نگه دارید.

تجهیزات خراب را در اطراف آویزان نکنید

لامپ هایی که کلید و دکمه ها را روشن می کنند، در نهایت می سوزند. چراغ های کابین ممکن است بسوزند یا بشکنند. ضروری است که هر دوی این موارد توسط خدمات تعمیر آسانسور طرف قرارداد شما در اسرع وقت تعمیر شود تا از حوادث یا شکایات مزاحم جلوگیری شود.

از پاک کننده های صنعتی خودداری کنید

مکانیسم های داخلی آسانسور زمانی که از یک ماده غیرمنتظره یا خشن استفاده می شود مستعد خوردگی است. پاک کننده های صنعتی قوی می توانند باعث خوردگی شوند و منجر به خرابی های مکانیکی داخلی شوند. بهتر است به طور کامل از استفاده از پاک کننده ها در آسانسورها خودداری کنید، مگر اینکه تمیزکننده توصیه شده از طرف پیمانکار آسانسور برای استفاده داشته باشید. خدمات تعمیر آسانسور خود را دریافت کنید تا به شما تأییدیه هر پاک کننده استفاده شده را بدهد.

به دستورالعمل های وزن توصیه شده پایبند باشید

اگر آسانسورهای شما برای حمل کالا یا اقلام سنگین به طور کلی استفاده می شود، مطمئن شوید که کارکنان مدیریت این فرآیند از دستورالعمل های وزن آسانسور شما آگاه هستند. بارگذاری بیش از حد آسانسور می‌تواند باعث ساییدگی سریع مکانیزم‌ها شود که اجازه می‌دهد به آرامی، بدون ضربه یا مکث کار کنند. در حالت بدتر، این می تواند خطر بسیار واقعی را برای سرنشینان داخل آسانسور در حین حرکت ایجاد کند. قاعده کلی چیست؟ از حمل و نقل هر چیزی که بیش از یک چهارم حداکثر ظرفیت کل آسانسور وزن دارد در آسانسور خودداری کنید. اگر برای ساختمان یا کسب و کار شما ضروری است، باید یک آسانسور اختصاصی خدمات و نگهداری دیگر را برای پاسخگویی به این نیازها در نظر بگیرید.

در Orbitz Elevators تکنسین های ما متخصصان بسیار با تجربه ای هستند که در نگهداری آسانسورها و حفظ عملکرد بهینه آنها متخصص هستند. برای اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ما، صفحه تعمیر و نگهداری ما را بررسی کنید.


برچسب: سرویس آسانسور،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۴:۵۳ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)