اطلاعات جامع از دنياي آسانسور و پله برقي 2022 اطلاعات جامع از دنياي آسانسور و پله برقي 2022 .

اطلاعات جامع از دنياي آسانسور و پله برقي 2022

آساسنور هاي مسكوني گران و نا ايمن نيستند

نرده ها: نرده ها به شما كمك مي كنند تا با گرفتن يك شي ايمن، ثبات خود را حفظ كرده يا دوباره به دست آوريد. ساده و در عين حال ضروري، براي هر كسي كه براي حفظ تعادل نياز به كمك دارد مفيد است سرويس آسانسور .اجزاي اضافي اختياري راحتي و ايمني بيشتري را متناسب با سبك زندگي، نيازها و ترجيحات شما ارائه مي دهند. اين ويژگي ها عبارتند از:

  •  يك بلندگو در كابين آسانسور شما
  • درب و درب بازكن اتوماتيك

افسانه: آسانسورهاي مسكوني گران هستند

افكار شما در مورد آسانسورهاي مسكوني ممكن است شامل قيمت بالايي باشد، اما آسانسورهاي خانگي مقرون به صرفه تر از آن چيزي هستند كه فكر مي كنيد. عوامل متعددي بر هزينه آسانسور شما تأثير مي گذارد، از جمله:

  •  سبك كابين
  • سيستم رانندگي
  • مقررات ايالتي و محلي
  •  چند آسانسور در حال نصب هستيد
  • لوازم جانبي سفارشي
  • پيچيدگي و پيكربندي راهرو شما
  • خواه نصب جديد باشد يا بازسازي

با گزينه‌هاي سفارشي‌سازي متعدد، دسترسي و استقلال با طيف وسيعي از قيمت‌ها همراه است. با يك فروشنده قابل اعتماد Inclinator كار كنيد تا آنچه را كه با سليقه، نياز و بودجه شما مطابقت دارد انتخاب كنيد. اصلاح عناصري مانند:

 سبك كابين: ما شش سبك كابين متمايز را براي مطابقت با خانه منحصر به فرد شما ارائه مي دهيم. يك طراحي ساده و اقتصادي مانند كابين 100 انتخاب كنيد يا با كابين 500 ظاهري شيك و پيچيده ايجاد كنيد. همه مدل هاي كابين مي توانند يك يا دو دهانه و حداكثر 18 پيكربندي بالقوه داشته باشند.سيستم درايو: شخصي سازي مكانيكي نيز ضروري است. سيستم هاي درايو ما زمان هاي سفر مشابهي را ارائه مي دهند و مزاياي خاص خود را ارائه مي دهند. از آنجايي كه هركدام از نظر هزينه، راحتي و فضاي مورد نياز متفاوت است، ما به شما كمك مي كنيم تا يك مورد مناسب براي محل سكونت خود انتخاب كنيد.

درب ها و درب ها: درب ها و درب ها در انواع مواد بادوام و روكش ها از جمله چوب سخت، اكريليك، آلومينيوم و ورقه ورقه وينيل موجود هستند. مهم نيست كدام يك را انتخاب مي كنيد، مي توانيد براي سهولت استفاده، ايمني و جذابيت زيبايي روي آنها حساب كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۹:۲۹ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)

مقاوم سازي آسانسورها براي بهره وري انرژي: مزايا و معايب

يك سري مزايا و معايب براي مقاوم سازي آسانسور براي بهره وري انرژي وجود دارد. در بيشتر موارد، زماني كه تعمير يا نوسازي آسانسور از قبل برنامه ريزي شده باشد، استفاده از فناوري هاي كارآمد انرژي منطقي است. سرويس آسانسور من مي گويم كه شما هرگز آسانسور را به منظور صرفه جويي در مصرف انرژي تعويض نمي كنيد، اما اگر آسانسور را براي افزايش قابليت اطمينان، اطمينان، (و) ايمني يا به دليل تجهيزات منسوخ و غير قابل تعمير تعويض مي كنيد، مطمئناً Swett مي‌گويد كه كارايي‌هاي متفاوت آنچه (فناوري) در حال حاضر در دسترس است.

به هر حال، يك مدرنيزاسيون به راحتي مي تواند شش رقمي شود. پاپ مي‌گويد، مدرن‌سازي معمولي شامل بازسازي ماشين بالابر و جايگزيني بسياري از اجزاي سيستم آسانسور، از جمله كابين‌ها، كنترل‌كننده، محرك موتور، اپراتور در و سخت‌افزار مربوطه و سيم‌كشي راه‌بالا است.

پاپ خاطرنشان مي كند كه تعويض دستگاه بالابر به جاي تعمير مجدد، بسته به ميزان بازسازي مورد نياز، مي تواند بين 50000 تا 75000 دلار به هزينه هر خودرو اضافه كند. جبران اين سرمايه گذاري به تنهايي در زمينه صرفه جويي در انرژي دشوار است. او مي‌گويد، بنابراين اگر دستگاه در وضعيت خوبي باشد، به خوبي نگهداري شده باشد، و فقط به كارهاي جزئي نياز داشته باشد تا اجازه دهد تا 10 تا 15 سال ديگر به طور ايمن كار كند، به طور كلي نگهداري و تعمير آن منطقي است. (پاپ اضافه مي كند كه با ماشين هاي قبل از دهه 1960، جايگزيني به طور كلي مقرون به صرفه تر است.)

نكته ديگر: پاپ مي‌گويد: اگر درايو تعويض شود، كنترل‌هاي رايانه نيز تقريباً هميشه نياز به تعويض دارند. در غير اين صورت، بعيد است كه نرم افزار موجود در يكي از تجهيزات بتواند با ديگري ارتباط برقرار كند.

به گفته ارنست، علاوه بر اين، نوسازي آسانسور مي‌تواند نزديك به يك سال طول بكشد، از جمله زمان براي توسعه و بررسي نقشه‌هاي طراحي، و ساخت و ارسال تجهيزات. در اين مدت، آسانسور حدود 15 تا 16 هفته از كار خارج مي شود.


برچسب: سرويس آسانسور، سرويس انواع آسانسور،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۶:۳۹ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)

نكات فني و مسائل مربوط آسانسور ها 1401

 عملكرد مهم است
عملكرد به معناي چيزي متفاوت براي هر آسانسوري است كه مي توانيد نصب كنيد. براي آسانسورهاي مسافربري، عملكرد معمولاً به معناي يك سواري نرم و ايمن با ورودي هاي كنترلي ساده و فضاي كافي روي سكو براي احساس راحتي سواران است. سرويس آسانسور آسانسورهاي باربري تجاري عملكرد را با افزايش قدرت و قابليت اطمينان در دوره هاي طولاني استفاده اندازه گيري مي كنند. هر معياري كه براي شما مهم است، سعي كنيد عملكرد مدل هاي آسانسوري را كه در نظر داريد ارزيابي كنيد.

اگر فروشنده‌اي كه از آن خريد مي‌كنيد نمايشگاهي با مدل‌هاي كاركرد اقلام كاتالوگ دارد، براي امتحان هر كدام كه به آن‌ها علاقه داريد، وقت بگذاريد. به دليل تنوع سيستم‌هاي محرك، قطارهاي هيدروليك، و مشكلات تغذيه برق براي هر آسانسور. ، تجربه سواري مي تواند حتي بين واحدهايي كه از نظر ظاهري بسيار شبيه هستند متفاوت باشد. در صورت امكان، سعي كنيد واحدهاي مسافربري را در نمايشگاه نمايندگي سوار كنيد يا باري را روي آسانسورهاي بار بگذاريد تا ببينيد كه چگونه در شرايط استرس كار مي كنند. سعي كنيد بار را تا حد امكان به محموله مورد انتظاري كه واحد تحت آن كار مي كند نزديك كنيد.

5. مسائل ايمني
هنگام خريد آسانسور، ايمني اهميت دارد

ايمني اولين نكته در مورد آسانسوري است كه براي حمل افراد طراحي شده است. گذشته از ارزش آشكاري كه عمليات ايمن در الف دارد

آسانسور مسكوني نصب شده در خانه، عملكرد ايمن آسانسور تجاري شما به شركت شما كمك مي كند تا از صدمات و مشكلات گران قيمت غرامت كارگران جلوگيري كند. حتي آسانسورهاي بار نيز بايد به طور مرتب بازرسي و سرويس شوند تا ايمن باشند. يك محموله سرگردان مي‌تواند گران باشد، حتي اگر به كسي آسيبي نرسد.

براي اطمينان از ايمن بودن آسانسوري كه قصد خريد آن را داريد، قبل از خريد در مورد آن مدل خاص به صورت آنلاين تحقيق كنيد. به انجمن‌هاي آنلاين مراجعه كنيد تا بدانيد كه ديگران در مورد تجربيات خود در مورد آسانسور چه مي‌گويند و آيا مشكلات شناخته شده‌اي در نحوه عملكرد آن وجود دارد يا خير. اگر نگراني‌هاي مداومي وجود دارد يا اگر در مورد فراخوان‌هاي متعدد در خط خاصي كه به دنبال آن هستيد، مطلع شديد، ممكن است بهتر باشد مدل ديگري را امتحان كنيد. قبل از خريد در مورد فراخوان ها و مسائل ايمني شناخته شده از فروشنده خود سوال كنيد.

6. پوشش گارانتي
در حالي كه هر آسانسور مناسبي بايد در طول ساليان متمادي استفاده منظم دوام بياورد، داشتن گارانتي براي اقلام بزرگ مانند اينها هرگز ضرري ندارد. معمول است كه سازندگان آسانسور براي محصولاتي كه مي فروشند، ضمانت نسبتاً كوتاه مدت ارائه مي دهند، به ويژه براي سازندگان آسانسورهاي خانگي. علاوه بر ضمانت كارخانه، بسياري از نمايندگي ها براي آسانسورهايي كه از طريق آنها خريداري مي كنيد، پوشش بيشتري ارائه مي دهند. اغلب، گارانتي تنها در صورتي معتبر است كه كار نصب را از طريق همان فروشنده اي كه آن را فروخته انجام داده باشيد، اما جزئيات را مي توان در زمان فروش تنظيم كرد و ممكن است باعث شود شما از دردسرهاي زيادي در جاده خلاص شويد.

7. فروشنده مناسب را انتخاب كنيد
خريد آسانسور جديد يك تعهد بزرگ است. واحدي كه براي نصب انتخاب مي كنيد مي تواند سال ها يا حتي دهه ها در خدمت باشد. مهم است كه از مدل‌هاي مختلف موجود خريد كنيد تا زماني كه مدل مناسب خود را پيدا كنيد. همانطور كه گفته شد، مكان خريد آسانسور تقريباً به اندازه مدلي كه انتخاب مي كنيد مهم است. با داشتن فروشنده مناسب، مسائلي مانند نصب، تعمير و نگهداري، ضمانت‌نامه‌هاي تمديد شده يك چيز كمتري هستند كه بايد نگران آن باشيد.

از سال 1992، Day Elevator and Lift محصولات حركتي با كيفيت بالا را ارائه كرده است كه شامل آسانسورهاي پله، بالابر ويلچر، و آسانسورهاي تجاري و مسكوني است. اگر شما يا كسب‌وكارتان در هر نقطه‌اي در منطقه بزرگ شهر نيويورك، از جمله در ايالت بالا يا آن سوي رودخانه در نيوجرسي قرار داريد، با فروشگاه ما به شماره (800) 758-5438 تماس بگيريد تا در مورد گزينه‌هايي كه مي‌توانيم ارائه دهيم، مشاوره رايگان دريافت كنيم. فكر خريد آسانسور جديد


برچسب: سرويس آسانسور،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۶:۲۱ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)

ايمني نصب آسانسور و نكات ضروري درباره آن

زماني كه در حال طراحي و ساخت خانه ها از ابتدا هستيد يا در حال به روز رساني املاك موجود براي نصب آسانسور هستيد، ابتدا به ايمني فكر كنيد. انجام اقدامات لازم براي محافظت از تيم خود در برابر آسيب سرويس آسانسور به شما كمك مي كند تا از تاخير در ساخت و ساز جلوگيري كنيد. همچنين زماني كه بر ايمني تأكيد مي‌كنيد، احتمالاً پروژه‌هاي خود را با بودجه تكميل مي‌كنيد. علاوه بر اين، تيم شما خوشحال خواهد شد كه اقدامات لازم را براي رسيدگي به نيازهاي آنها و محافظت از آنها انجام داده ايد.

مشاغل ساختماني، از جمله مكانيك يا نصاب آسانسور، در ايالات متحده خطرناك ترين هستند كه درك خطراتي كه تيم شما ممكن است هنگام نصب آسانسور مسكوني با آن مواجه شود، اولين قدمي است كه بايد در جهت حفاظت از سقوط آسانسور و ساير اقدامات ايمني انجام دهيد.

خطرات نصب آسانسور مسكوني
كار بر روي يك پروژه ساختماني، از جمله نصب آسانسور مسكوني، خطرات زيادي را به همراه دارد، مانند:

سقوط: يك كارگر ممكن است به دلايل زيادي در حين نصب آسانسور از ارتفاع سقوط كند. ساختاري كه از آن كار مي كنند ممكن است ناپايدار باشد يا تعادل خود را از دست بدهند. در سراسر صنعت ساخت و ساز، سقوط معمولاً مسئول بيشترين تعداد مرگ و مير در هر سال است.
برق گرفتگي: اگر مكانيك از ابزار برقي متصل به زمين استفاده كند، در هنگام نصب آسانسور ممكن است شوك الكتريكي رخ دهد. اگر سيم‌هاي شل يا مواد رسانا در نزديكي آن‌ها وجود داشته باشد، ممكن است شوك نيز رخ دهد.
استفاده نكردن از تجهيزات حفاظت فردي (PPE) به درستي: كارگران در هر محل كار بايد هميشه تجهيزات حفاظتي مناسب را دريافت كنند. براي محافظت بيشتر، ضروري است كه نحوه استفاده صحيح از آن به آنها نشان داده شود.
فروريختن داربست: اگر داربست يا سازه اي مشابه در طول فرآيند نصب استفاده مي شود، بايد ايمن باشد، روي زمين محكم ساخته شود و بتواند چهار برابر حداكثر بار خود را تحمل كند. همچنين مهم است كه داربست توسط يك فرد آموزش ديده و با تجربه ساخته شود و كارگران قبل از بالا رفتن از آن به درستي آموزش ببينند.
ضربه خوردن با آسانسور: با پيشرفت فرآيند نصب، كارگر ممكن است توسط خود آسانسور برخورد كند. اگر شخصي در بالابر يا چاه آسانسور كار مي كند و آسانسور شروع به حركت در امتداد آسانسور مي كند، بايد زمان كافي براي خارج شدن از مسير داشته باشد.
گير افتادن در فضاهاي محدود: همچنين اين خطر وجود دارد كه كارگر در حين نصب در فضاي محدود يك بالابر گير كند. چاه آسانسور مي تواند بسيار باريك باشد و در مواقع اضطراري خروج سريع براي فرد دشوار باشد.


برچسب: سرويس آسانسور،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۵:۲۱ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)

فن‌آوري‌ها و كاربرد فناوري‌هاي متصل و اينترنت اشيا آسانسور

فن‌آوري‌ها و كاربرد فناوري‌هاي متصل و اينترنت اشيا (IoT) از ساير صنايع (Gulan et al. 2016). فناوري تعامل ديجيتال مانند گوشي‌هاي هوشمند، سرويس آسانسور ابزارهاي پوشيدني، تجزيه و تحليل ويديويي و ساير حسگرها و همچنين پيشرفت‌ها در رابط‌هاي فيزيكي و انساني (مانند صفحه‌هاي لمسي به جاي دكمه‌ها)، رفتار بصري را تا حد زيادي بهبود مي‌بخشد.

فن آوري ها را مي توان براي كاهش اضطراب و افزايش راحتي و كارايي تركيب و معرفي كرد. اطمينان از اينكه مسافران احساس امنيت مي‌كنند، به قابليت اطمينان تجهيزات اعتماد مي‌كنند، زمان انتظار خود را كاهش مي‌دهند يا حذف مي‌كنند، سريع‌تر به مقصد مي‌رسند و در فضايي امن، راحت و شخصي‌شده سفر مي‌كنند، براي فناوري آسانسور بسيار فراتر از مشكلات اوليه مبتني بر فيزيك است.

قابل اعتماد و متخصص:
چالش هاي ساختمان هاي مگاتالالي
ارتفاع فزاينده ساختمان ها و تمايل مردم به زندگي و كار در ارتفاعات بالاتر، همه چالش هاي مورد بحث را تشديد مي كند.

سيستم هاي محركه بايد براي حمل بارهاي كار فزاينده مسافران و محموله ها ابداع شوند، اما در ساختمان هاي مرتفع نسبتاً سريع وزن تركيبي طناب ها و اجزاي تعليق بيشتر از جرم متحرك مورد نظر است.
فناوري ايمني و ترمز كه در سرعت‌هاي پايين به خوبي كار مي‌كند بايد با نيروهاي فزاينده، بارهاي حرارتي و محيط‌هاي اصطكاك سخت‌تر مبارزه كند.
جابجايي فيزيكي ماشين آلات آسانسور بزرگتر و بزرگتر به بالاي ساختمان در طول ساخت و تامين نيرو براي آن ماشين آلات در طول عمر ساختمان، چالش هاي بزرگي براي آسانسور و خود ساختمان است.
تمام چالش‌هاي طراحي آسانسور، از كيفيت سواري گرفته تا نگراني‌هاي لرزه‌اي، علاوه بر چالش‌هاي جديد و منحصربه‌فرد مانند نوسان ساختمان در اثر باد، بايد در نظر گرفته شوند و بهينه شوند. چالش‌هاي تجربه مسافر (به عنوان مثال، راحتي، راحتي، اعزام، جريان ترافيك) نيز با ساختمان‌هاي بلندتر به‌طور چشمگيري افزايش مي‌يابد.

ارسال خودكار مقصد
ساختمان هاي بلند و اپراتورهاي آنها بايد نياز به جابجايي موثر تعداد زيادي از مردم را برآورده سازند. با ساختمان هاي مگاتال، تجربه مسافران بايد از لحظه ورود به ساختمان، عبور از لابي و نزديك شدن به سيستم آسانسور در نظر گرفته شود.

تجارب بالقوه رقابتي استفاده از آسانسور بدون درز و امنيت قوي بايد از طريق كنترل دسترسي متعادل شوند. ادغام مؤثر اين جنبه‌ها در 7 مركز تجارت جهاني نشان داده شده است، جايي كه ارائه اعتبار در چرخ‌گردان‌هاي لابي به‌طور خودكار آسانسور را در چند ميلي‌ثانيه فراخواني مي‌كند، زيرا مسافران 45 متر را براي سوار شدن به آسانسور طي مي‌كنند.


برچسب: سرويس آسانسور،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۹:۵۳ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)

پارامتر هاي مهم در سيستم هاي آسانسور 1401

تجربه مسافر و رفتار انساني
تجربه مسافر هنر و علم تطبيق تجربه آسانسور با انتظارات افراد سوار بر آسانسور است. اين يك رابط واقعي انسان و ماشين است كه به فناوري پيشرفته، درك رفتار انسان و تعامل صاف بين اين دو نياز دارد. سرويس آسانسور يك رويكرد طراحي كاربر محور به سازگاري فراتر از "كار بايد انجام شود" عملكردي كمك مي كند تا نيازهاي اجتماعي و احساسي جديد را برآورده كند.

انتظارات شخصي
يكي از ابعاد مهم اين تجربه، كيفيت سواري است. كيفيت سواري آسانسور - سر و صدا و لرزش تجربه شده توسط مسافران - يكي ديگر از زمينه هايي است كه فناوري به طور پيوسته در آن پيشرفت كرده است تا سواري نرم و آرام تري ارائه دهد.

با اين حال، تفاوت‌هاي اجتماعي، شرايطي و قوم‌نگاري با انتظارات متفاوتي از آنچه يك «سوار خوب» است، مرتبط است. مسافران مسكوني ممكن است آسانسور را گسترش فضاي زندگي خود بدانند. مسافران مهمان نوازي ممكن است بخواهند بازديدشان بهتر از خانه شان باشد. مسافران تجاري ممكن است به سادگي انتظار سفري كارآمد و مطمئن را داشته باشند كه به زمان ارزشمند آنها لطمه اي وارد نكند. مسافران در شهر نيويورك ممكن است بخواهند عجله حركت سريع در ساختمان را احساس كنند. مسافران در توكيو ممكن است به دنبال تجربه ترك يك فضا، ورود به آسانسور و لحظه‌اي بعد باز شدن درها در يك فضاي كاملاً جديد با كمي احساس حركت باشند.

پيشرفت هاي تكنولوژيكي
براي بسياري از تاريخچه اوليه آسانسورها، اين تجربه ساده و بسيار شخصي بود. مسافران مستقيماً با اپراتورهاي آسانسور كه ترافيك را هدايت مي كردند، درها را باز و بسته مي كردند و حركت كابين آسانسور را هدايت مي كردند، ارتباط برقرار مي كردند.

دكمه هاي آسانسور در سال 1892، كنترل سيگنال الكترونيكي در سال 1924، درب هاي اتوماتيك در سال 1948 معرفي شدند و در سال 1950 اولين آسانسور بدون اپراتور در ساختمان پالايش آتلانتيك در دالاس نصب شد. كنترل كامل اتوماتيك و نظارت و بهره برداري اتوترونيك در سال 1962 دنبال شد و راندمان آسانسور به طور پيوسته از راه هاي ديگر افزايش يافته است.


برچسب: سرويس آسانسور،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۷:۳۱ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)

راهنماي خريد آسانسور تجاري: نحوه خريد و نصب آسانسور تجاري

آيا فضاي تجاري شما چند طبقه دارد؟ اگر چنين است، طبق قانون، شما موظف هستيد كه همه مناطق را براي افراد با هر توانايي در دسترس قرار دهيد، و يك ابله كار را كاملاً انجام نخواهد داد. سرويس آسانسور خوشبختانه، كارشناسان Nationwide Lifts اينجا هستند تا با آسانسور تجاري، اموال خود را به صورت كد و در دسترس براي همه قرار دهند. آسانسور سراسري با ارائه بهترين محصولات به شركت‌ها، چه به صورت آنلاين و چه از كاتالوگ رايگان ما، به منبعي قابل اعتماد براي آسانسورها و آسانسورهاي تجاري تبديل شده است.

مي دانيم كه احتمالاً سوالات زيادي در مورد خريد آسانسور تجاري داريد: هزينه آسانسور تجاري چقدر است؟ چقدر فضا براي نصب نياز داريد؟ چه نوع آسانسور تجاري بهترين است؟ به همين دليل است كه تيم آگاه ما اين راهنما را گردآوري كرده است تا به شما در تصميم گيري آگاهانه كمك كند. البته مي‌توانيد براي استعلام رايگان هزينه نصب آسانسور تجاري يا كسب اطلاعات بيشتر در مورد آسانسورهاي موجود با ما تماس بگيريد. صاحبان مشاغل تجاري هنگام خريد محصولات ما نبايد نگران رعايت قوانين دسترسي باشند: آسانسور سراسري نيازهاي شما را با هزينه آسانسور تجاري مقرون به صرفه پوشش مي دهد.

بررسي گزينه هاي آسانسور تجاري شما
چه از يك مركز خريد چند سطحي يا يك ساختمان اداري استفاده كنيد، نمي توانيد اين كار را بدون آسانسور ويلچر تجاري يا آسانسور انجام دهيد. شركت‌هاي تجاري از همه نوع براي انتخاب گسترده محصولات، از آسانسورهاي مسافربري گرفته تا آسانسورهاي ويلچر، آسانسورهاي باربري و دمدمي‌ها، به آسانسور سراسري روي آورده‌اند. آسانسورها و آسانسورهاي تجاري كه براي فروش داريم، طرح هاي مورد اعتمادي هستند كه كاركرد آنها مطابق با مشخصات آنها تضمين شده است و در ميان آسانسورهاي تجاري براي فروش در آسانسور سراسري، ما داراي اندازه ها، سبك ها و طرح هاي مختلف و مناسب براي تعدادي كاربرد هستيم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۷:۳۵ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)

4 نوع رايج آسانسور هاي جهان 2022


آسانسور متعلق به شهر مدرن است. براي ما نمادي از شهرهاي تحت سلطه آسمان خراش ها و جمعيتي است كه هميشه در حال حركت هستند. با اين حال، اولين اشاره به آسانسور مربوط به يك معمار سرويس آسانسور رومي به نام ويترويوس است كه طراحي خود را براي مدل طناب كنفي در سال 236 قبل از ميلاد به اشتراك گذاشت. در بريتانيا، آسانسورها در دهه 1800 براي صنعت برق ضروري شدند و از آن زمان تاكنون بخشي از چشم انداز ما بوده اند.

اولين بالابرهاي بريتانيايي با بخار حركت مي كردند و معدنچيان را به پايين چاله ها مي بردند. در دهه 1820، چند معمار لندني فرصت جديدي را براي تجارت ديدند و به گردشگران چشم اندازي عالي از مركز لندن ارائه كردند. در طول صد سال بعد، آسانسور تكامل يافت و تبديل به ويژگي مشتركي شد كه اكنون به صورت روزانه تجربه مي كنيم.
طراحي آسانسور
عليرغم نسخه‌هاي متعدد تجربه آسانسور كه اكنون در دسترس هر يك از ما است، طراحي اوليه شامل يك پلت فرم - كه اكنون به عنوان كابين مسافر تجربه مي‌كنيم - است كه توسط ابزارهاي مكانيكي كشيده يا هل داده مي‌شود. تا همين اواخر، آسانسور فقط مي توانست در يك محيط بسته به نام شفت كار كند. در حال حاضر طيف وسيعي از آسانسورهاي بدون شفت وجود دارد كه بر روي يك سيستم راهنما راه آهن كار مي كنند.

اين نوع آسانسور توسط يك خلاء در بالاي كابين سرنشينان و يك سوپاپ واقع در راس شفت تغذيه مي شود. دريچه بسته است تا كابين را به سمت بالا بكشد و باز مي شود تا كابين پايين بيايد. توربين پمپ خلاء به صورت گرد است كه طراحي آسانسور پنوماتيك را تعيين مي كند و شفت از اكريليك ساخته شده است. اين نوع آسانسور مي تواند تنها 1 تا 3 مسافر را در يك زمان حمل كند.
اين 4 نوع طراحي آسانسور طرح اوليه صدها آسانسوري را تشكيل مي دهند كه احتمالاً در طول زندگي خود به آنها دسترسي خواهيم داشت.


برچسب: سرويس آسانسور،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۴۹:۲۹ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)

موتورهاي الكتريكي در صنعت آسانسوري چگونه كار مي كنند

موتورهاي الكتريكي همه جا هستند! در خانه شما، تقريباً هر حركت مكانيكي كه در اطراف خود مي بينيد توسط يك موتور الكتريكي AC (جريان متناوب) يا DC (جريان مستقيم) ايجاد مي شود. در اين مقاله هر دو نوع سرويس آسانسوري را بررسي خواهيم كرد.
با درك نحوه كار يك موتور مي توانيد چيزهاي زيادي در مورد آهن ربا، آهنرباهاي الكتريكي و به طور كلي الكتريسيته بياموزيد. يك موتور الكتريكي از آهنربا براي ايجاد حركت استفاده مي كند. اگر تا به حال با آهن ربا بازي كرده باشيد، قانون اساسي همه آهنرباها را مي دانيد: مخالفان جذب مي شوند و دوست دارند دفع مي كنند.
بنابراين، اگر دو آهن‌رباي ميله‌اي داريد كه انتهاي آن‌ها «شمال» و «جنوب» مشخص شده است، انتهاي شمالي يك آهن‌ربا، انتهاي جنوبي آهن‌ربا ديگري را جذب مي‌كند. از سوي ديگر، انتهاي شمالي يك آهنربا، انتهاي شمالي آهنرباي ديگر را دفع مي كند (و جنوب، جنوب را دفع مي كند). در داخل يك موتور الكتريكي، اين نيروهاي جذب و دفع، حركت چرخشي ايجاد مي كنند.

چگونه كار مي كند
براي درك نحوه عملكرد يك موتور الكتريكي، نكته كليدي اين است كه بفهميد آهنربا الكتريكي چگونه كار مي كند. (براي جزئيات كامل به نحوه عملكرد الكترومغناطيس ها مراجعه كنيد.)

آهنرباي الكتريكي اساس موتور الكتريكي است. بگوييد كه با پيچاندن 100 حلقه سيم به دور يك ميخ و اتصال آن به باتري، يك آهنرباي الكتريكي ساده ايجاد كرديد. ميخ تبديل به آهنربا مي شود و در حالي كه باتري وصل است داراي يك قطب شمال و جنوب مي شود.

حالا بگوييد كه آهنرباي الكتريكي ناخن خود را برداريد، يك محور را از وسط آن بگذرانيد و همانطور كه در تصوير نشان داده شده است آن را در وسط يك آهنرباي نعل اسبي آويزان كنيد. اگر بخواهيد يك باتري را به آهنرباي الكتريكي وصل كنيد تا انتهاي شمالي ميخ مطابق شكل ظاهر شود، قانون اساسي مغناطيس به شما مي گويد كه چه اتفاقي مي افتد: انتهاي شمالي آهنرباي الكتريكي از انتهاي شمالي آهنرباي نعل اسبي دفع مي شود. و به انتهاي جنوبي آهنرباي نعل اسبي جذب شد. انتهاي جنوبي آهنرباي الكتريكي نيز به روشي مشابه دفع مي شود. ميخ نيم دور حركت مي كند و سپس در موقعيت نشان داده مي شود.


برچسب: سرويس آسانسور،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۳:۵۰ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)

محدويدت هاي در آسانسور ها

مهم است كه طناب ها و شيارهاي آسانسور كششي از نظر سايش به طور منظم بررسي شوند. با سايش، كشش بين شيار و كابل ها كاهش مي يابد و لغزش منظم تر مي شود، كه كارايي را كاهش مي دهد و در صورت عدم كنترل مي تواند خطرناك شود.آسانسورهاي كششي داراي محدوديت هاي ارتفاعي هستند كه بر اساس طول و وزن كابل ها يا طناب ها تنظيم مي شود. مواد جديدي كه قوي‌تر و سبك‌تر هستند، مانند فيبر كربن، به آسانسورهاي كششي اجازه مي‌دهد به ارتفاعات جديدي دست يابند.

آسانسورهاي بدون اتاق ماشين (MRL).
آسانسورهاي بدون اتاق ماشين، آسانسورهاي كششي هستند كه داراي ماشين آلات اختصاصي بالاي چاه آسانسور نيستند. دستگاه در فضاي سرپوشيده قرار مي گيرد و در صورت نياز به تعمير و نگهداري يا تعميرات، از بالاي كابين آسانسور قابل دسترسي است. جعبه هاي كنترل در يك اتاق كنترل قرار دارند كه در مجاورت چاه آسانسور در بالاترين فرود و در حدود 150 فوتي دستگاه قرار دارد.

آسانسورهاي بدون ماشين آلات حداكثر مسافت 165 متري دارند و مي توانند تا سرعت 3 مايل بر ثانيه حركت كنند. آسانسورهاي MRL از نظر هزينه اوليه و تعمير و نگهداري با آسانسورهاي كششي دنده اي قابل مقايسه هستند، اما در مقايسه با آسانسورهاي دنده اي مصرف انرژي نسبتا كمي دارند.

آسانسورهاي بدون ماشين آلات در حال تبديل شدن به محبوب ترين انتخاب براي ساختمان هاي متوسط ​​هستند. آنها در مصرف انرژي كارآمد هستند، به فضاي كمتري نياز دارند، و عملكرد و قابليت اطمينان آنها در حد آسانسورهاي كششي بدون دنده است.
آسانسورهاي هيدروليك
آسانسورهاي هيدروليك توسط يك پيستون در پايين آسانسور پشتيباني مي شوند كه آسانسور را به سمت بالا هل مي دهد زيرا موتور الكتريكي روغن يا مايع هيدروليك ديگري را وارد پيستون مي كند. آسانسور پايين مي آيد در حالي كه يك دريچه سيال را از پيستون آزاد مي كند. آنها براي برنامه هاي كم ارتفاع 4 طبقه استفاده مي شوند و با حداكثر سرعت 1 متر در دقيقه حركت مي كنند. اتاق ماشين آسانسورهاي هيدروليك در پايين ترين سطح مجاور چاه آسانسور قرار دارد.

آسانسورهاي هيدروليك معمولي داراي يك نوار هستند كه تا زير كف چاله آسانسور امتداد مي يابد، كه در هنگام پايين آمدن آسانسور، پيستون جمع كننده را مي پذيرد. برخي از تنظيمات داراي يك پيستون تلسكوپي هستند كه فرو مي ريزد و به سوراخ كم عمق تري در زير گودال نياز دارد. حداكثر مسافت سفر تقريباً 15 متر است.


برچسب: سرويس آسانسور،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۴:۲۴ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)