اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 .

اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022

نکات فنی و مسائل مربوط آسانسور ها 1401

 عملکرد مهم است
عملکرد به معنای چیزی متفاوت برای هر آسانسوری است که می توانید نصب کنید. برای آسانسورهای مسافربری، عملکرد معمولاً به معنای یک سواری نرم و ایمن با ورودی های کنترلی ساده و فضای کافی روی سکو برای احساس راحتی سواران است. سرویس آسانسور آسانسورهای باربری تجاری عملکرد را با افزایش قدرت و قابلیت اطمینان در دوره های طولانی استفاده اندازه گیری می کنند. هر معیاری که برای شما مهم است، سعی کنید عملکرد مدل های آسانسوری را که در نظر دارید ارزیابی کنید.

اگر فروشنده‌ای که از آن خرید می‌کنید نمایشگاهی با مدل‌های کارکرد اقلام کاتالوگ دارد، برای امتحان هر کدام که به آن‌ها علاقه دارید، وقت بگذارید. به دلیل تنوع سیستم‌های محرک، قطارهای هیدرولیک، و مشکلات تغذیه برق برای هر آسانسور. ، تجربه سواری می تواند حتی بین واحدهایی که از نظر ظاهری بسیار شبیه هستند متفاوت باشد. در صورت امکان، سعی کنید واحدهای مسافربری را در نمایشگاه نمایندگی سوار کنید یا باری را روی آسانسورهای بار بگذارید تا ببینید که چگونه در شرایط استرس کار می کنند. سعی کنید بار را تا حد امکان به محموله مورد انتظاری که واحد تحت آن کار می کند نزدیک کنید.

5. مسائل ایمنی
هنگام خرید آسانسور، ایمنی اهمیت دارد

ایمنی اولین نکته در مورد آسانسوری است که برای حمل افراد طراحی شده است. گذشته از ارزش آشکاری که عملیات ایمن در الف دارد

آسانسور مسکونی نصب شده در خانه، عملکرد ایمن آسانسور تجاری شما به شرکت شما کمک می کند تا از صدمات و مشکلات گران قیمت غرامت کارگران جلوگیری کند. حتی آسانسورهای بار نیز باید به طور مرتب بازرسی و سرویس شوند تا ایمن باشند. یک محموله سرگردان می‌تواند گران باشد، حتی اگر به کسی آسیبی نرسد.

برای اطمینان از ایمن بودن آسانسوری که قصد خرید آن را دارید، قبل از خرید در مورد آن مدل خاص به صورت آنلاین تحقیق کنید. به انجمن‌های آنلاین مراجعه کنید تا بدانید که دیگران در مورد تجربیات خود در مورد آسانسور چه می‌گویند و آیا مشکلات شناخته شده‌ای در نحوه عملکرد آن وجود دارد یا خیر. اگر نگرانی‌های مداومی وجود دارد یا اگر در مورد فراخوان‌های متعدد در خط خاصی که به دنبال آن هستید، مطلع شدید، ممکن است بهتر باشد مدل دیگری را امتحان کنید. قبل از خرید در مورد فراخوان ها و مسائل ایمنی شناخته شده از فروشنده خود سوال کنید.

6. پوشش گارانتی
در حالی که هر آسانسور مناسبی باید در طول سالیان متمادی استفاده منظم دوام بیاورد، داشتن گارانتی برای اقلام بزرگ مانند اینها هرگز ضرری ندارد. معمول است که سازندگان آسانسور برای محصولاتی که می فروشند، ضمانت نسبتاً کوتاه مدت ارائه می دهند، به ویژه برای سازندگان آسانسورهای خانگی. علاوه بر ضمانت کارخانه، بسیاری از نمایندگی ها برای آسانسورهایی که از طریق آنها خریداری می کنید، پوشش بیشتری ارائه می دهند. اغلب، گارانتی تنها در صورتی معتبر است که کار نصب را از طریق همان فروشنده ای که آن را فروخته انجام داده باشید، اما جزئیات را می توان در زمان فروش تنظیم کرد و ممکن است باعث شود شما از دردسرهای زیادی در جاده خلاص شوید.

7. فروشنده مناسب را انتخاب کنید
خرید آسانسور جدید یک تعهد بزرگ است. واحدی که برای نصب انتخاب می کنید می تواند سال ها یا حتی دهه ها در خدمت باشد. مهم است که از مدل‌های مختلف موجود خرید کنید تا زمانی که مدل مناسب خود را پیدا کنید. همانطور که گفته شد، مکان خرید آسانسور تقریباً به اندازه مدلی که انتخاب می کنید مهم است. با داشتن فروشنده مناسب، مسائلی مانند نصب، تعمیر و نگهداری، ضمانت‌نامه‌های تمدید شده یک چیز کمتری هستند که باید نگران آن باشید.

از سال 1992، Day Elevator and Lift محصولات حرکتی با کیفیت بالا را ارائه کرده است که شامل آسانسورهای پله، بالابر ویلچر، و آسانسورهای تجاری و مسکونی است. اگر شما یا کسب‌وکارتان در هر نقطه‌ای در منطقه بزرگ شهر نیویورک، از جمله در ایالت بالا یا آن سوی رودخانه در نیوجرسی قرار دارید، با فروشگاه ما به شماره (800) 758-5438 تماس بگیرید تا در مورد گزینه‌هایی که می‌توانیم ارائه دهیم، مشاوره رایگان دریافت کنیم. فکر خرید آسانسور جدید


برچسب: سرویس آسانسور،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۶:۲۱ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)