اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 .

اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022

ایمنی نصب آسانسور و نکات ضروری درباره آن

زمانی که در حال طراحی و ساخت خانه ها از ابتدا هستید یا در حال به روز رسانی املاک موجود برای نصب آسانسور هستید، ابتدا به ایمنی فکر کنید. انجام اقدامات لازم برای محافظت از تیم خود در برابر آسیب سرویس آسانسور به شما کمک می کند تا از تاخیر در ساخت و ساز جلوگیری کنید. همچنین زمانی که بر ایمنی تأکید می‌کنید، احتمالاً پروژه‌های خود را با بودجه تکمیل می‌کنید. علاوه بر این، تیم شما خوشحال خواهد شد که اقدامات لازم را برای رسیدگی به نیازهای آنها و محافظت از آنها انجام داده اید.

مشاغل ساختمانی، از جمله مکانیک یا نصاب آسانسور، در ایالات متحده خطرناک ترین هستند که درک خطراتی که تیم شما ممکن است هنگام نصب آسانسور مسکونی با آن مواجه شود، اولین قدمی است که باید در جهت حفاظت از سقوط آسانسور و سایر اقدامات ایمنی انجام دهید.

خطرات نصب آسانسور مسکونی
کار بر روی یک پروژه ساختمانی، از جمله نصب آسانسور مسکونی، خطرات زیادی را به همراه دارد، مانند:

سقوط: یک کارگر ممکن است به دلایل زیادی در حین نصب آسانسور از ارتفاع سقوط کند. ساختاری که از آن کار می کنند ممکن است ناپایدار باشد یا تعادل خود را از دست بدهند. در سراسر صنعت ساخت و ساز، سقوط معمولاً مسئول بیشترین تعداد مرگ و میر در هر سال است.
برق گرفتگی: اگر مکانیک از ابزار برقی متصل به زمین استفاده کند، در هنگام نصب آسانسور ممکن است شوک الکتریکی رخ دهد. اگر سیم‌های شل یا مواد رسانا در نزدیکی آن‌ها وجود داشته باشد، ممکن است شوک نیز رخ دهد.
استفاده نکردن از تجهیزات حفاظت فردی (PPE) به درستی: کارگران در هر محل کار باید همیشه تجهیزات حفاظتی مناسب را دریافت کنند. برای محافظت بیشتر، ضروری است که نحوه استفاده صحیح از آن به آنها نشان داده شود.
فروریختن داربست: اگر داربست یا سازه ای مشابه در طول فرآیند نصب استفاده می شود، باید ایمن باشد، روی زمین محکم ساخته شود و بتواند چهار برابر حداکثر بار خود را تحمل کند. همچنین مهم است که داربست توسط یک فرد آموزش دیده و با تجربه ساخته شود و کارگران قبل از بالا رفتن از آن به درستی آموزش ببینند.
ضربه خوردن با آسانسور: با پیشرفت فرآیند نصب، کارگر ممکن است توسط خود آسانسور برخورد کند. اگر شخصی در بالابر یا چاه آسانسور کار می کند و آسانسور شروع به حرکت در امتداد آسانسور می کند، باید زمان کافی برای خارج شدن از مسیر داشته باشد.
گیر افتادن در فضاهای محدود: همچنین این خطر وجود دارد که کارگر در حین نصب در فضای محدود یک بالابر گیر کند. چاه آسانسور می تواند بسیار باریک باشد و در مواقع اضطراری خروج سریع برای فرد دشوار باشد.


برچسب: سرویس آسانسور،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۵:۲۱ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)