اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 .

اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022

مقاوم سازی آسانسورها برای بهره وری انرژی: مزایا و معایب

یک سری مزایا و معایب برای مقاوم سازی آسانسور برای بهره وری انرژی وجود دارد. در بیشتر موارد، زمانی که تعمیر یا نوسازی آسانسور از قبل برنامه ریزی شده باشد، استفاده از فناوری های کارآمد انرژی منطقی است. سرویس آسانسور من می گویم که شما هرگز آسانسور را به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی تعویض نمی کنید، اما اگر آسانسور را برای افزایش قابلیت اطمینان، اطمینان، (و) ایمنی یا به دلیل تجهیزات منسوخ و غیر قابل تعمیر تعویض می کنید، مطمئناً Swett می‌گوید که کارایی‌های متفاوت آنچه (فناوری) در حال حاضر در دسترس است.

به هر حال، یک مدرنیزاسیون به راحتی می تواند شش رقمی شود. پاپ می‌گوید، مدرن‌سازی معمولی شامل بازسازی ماشین بالابر و جایگزینی بسیاری از اجزای سیستم آسانسور، از جمله کابین‌ها، کنترل‌کننده، محرک موتور، اپراتور در و سخت‌افزار مربوطه و سیم‌کشی راه‌بالا است.

پاپ خاطرنشان می کند که تعویض دستگاه بالابر به جای تعمیر مجدد، بسته به میزان بازسازی مورد نیاز، می تواند بین 50000 تا 75000 دلار به هزینه هر خودرو اضافه کند. جبران این سرمایه گذاری به تنهایی در زمینه صرفه جویی در انرژی دشوار است. او می‌گوید، بنابراین اگر دستگاه در وضعیت خوبی باشد، به خوبی نگهداری شده باشد، و فقط به کارهای جزئی نیاز داشته باشد تا اجازه دهد تا 10 تا 15 سال دیگر به طور ایمن کار کند، به طور کلی نگهداری و تعمیر آن منطقی است. (پاپ اضافه می کند که با ماشین های قبل از دهه 1960، جایگزینی به طور کلی مقرون به صرفه تر است.)

نکته دیگر: پاپ می‌گوید: اگر درایو تعویض شود، کنترل‌های رایانه نیز تقریباً همیشه نیاز به تعویض دارند. در غیر این صورت، بعید است که نرم افزار موجود در یکی از تجهیزات بتواند با دیگری ارتباط برقرار کند.

به گفته ارنست، علاوه بر این، نوسازی آسانسور می‌تواند نزدیک به یک سال طول بکشد، از جمله زمان برای توسعه و بررسی نقشه‌های طراحی، و ساخت و ارسال تجهیزات. در این مدت، آسانسور حدود 15 تا 16 هفته از کار خارج می شود.


برچسب: سرویس آسانسور، سرویس انواع آسانسور،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۶:۳۹ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)