اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 .

اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022

مورد ضروری برای آسانسوری که مردم را وادار به گوش دادن می کند

1- مختصر باشید.

زمین آسانسور به این دلیل نامگذاری شده است که شما باید بتوانید ایده خود را در مدت زمان سفر از یک طبقه به طبقه دیگر خلاصه کنید. از نظر زمان واقعی، این به طور کلی سرویس آسانسور به این معنی است که شما کمتر از یک دقیقه فرصت دارید تا ارتباط برقرار کنید و تأثیری قوی روی کسی بگذارید.

 2. شفاف باشید.

از سطر اول تا جمله پایانی، آهنگ آسانسور شما باید پیامی منسجم را به زبانی قابل فهم منتقل کند. این پیام مهم در مورد شماست. نحوه ارائه آن به اندازه محتوا مهم است. با لحن یکنواخت اما پرانرژی صحبت کنید، صاف بایستید، لبخند بزنید و تماس چشمی را حفظ کنید.

 مطالب مرتبط: 8 اشتباه رایج در آسانسور و نحوه رفع آنها

 3. آن را مختص مخاطبان خود قرار دهید.

ارائه یک زمین آسانسور خوب مانند نواختن یک ساز است. شما می خواهید ملودی را حفظ کنید تا بتوانید تغییرات را بداهه بسازید و به جای تکرار، صدایی معتبر داشته باشید. ساز خود را برای مخاطبان مختلف کمی متفاوت می نوازید. به عنوان مثال، برای مشتریان احتمالی در مقایسه با شرکای خدمات بالقوه، زمین خود را بر این اساس تغییر دهید.

 4. مزایای خود را برجسته کنید.

در بیشتر محیط‌های حرفه‌ای، مردم خیلی کمتر به اینکه شما چه کسی هستید علاقه دارند تا اینکه چه کاری انجام می‌دهید و چه کاری می‌توانید برای آنها انجام دهید. اگر با چیزی مانند «من هستم (جای خالی را پر کنید» را باز کنید، حتماً عنوان شغلی خود را با توضیح اینکه چرا این موضوع برای شنوندگانتان اهمیت دارد، گسترش دهید.

 5. مشکل و راه حل خود را شناسایی کنید.

آنچه برای شنوندگان شما اهمیت دارد این است که شما در کاری که انجام می دهید معتبر و شایسته هستید و راه حل های منحصر به فرد و موثری برای مشکلات خاص تجاری آنها دارید. بیان کنید که ماهیت مشکل اصلی آنها را درک کرده اید و به طور خلاصه توضیح دهید که راه حل شما چیست، چگونه برنامه ریزی می کنید آن را پیاده سازی کنید، و چگونه محصول یا خدمات شما بر رقبا غلبه می کند.


برچسب: سرویس آسانسور، هایکا، سرویس و نگهداری آسانسور،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۴۲:۵۱ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)