اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 .

اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022

بخش های مهم از آسانسور و پله برقی

مخصوصاً برای کسانی که ممکن است نتوانند به خوبی از پله ها یا پله ها و ساختمان های دارای طبقات زیاد استفاده کنند. آنها بخش مهمی از زندگی روزمره ما هستند. سرویس آسانسور در اینجا چند نکته مفید در هنگام استفاده از آسانسور وجود دارد که ممکن است افراد عادی همیشه از آن آگاه نباشند. این اطلاعات عالی برای انتقال به ساکنین، مستاجران یا بازدیدکنندگانی است که از آسانسور شما استفاده می کنند تا از حوادث جلوگیری شود.

 مراقب قدم های خود باشید - کابین آسانسور ممکن است کاملاً با کف همتراز نباشد دور از درها بایستید - لباس ها و وسایل دستی را از دهانه دور نگه داریدکودکان و حیوانات خانگی را محکم در آغوش بگیرید مسافرانی که نزدیک‌ترین به درها هستند، باید هنگام ورود خودرو ابتدا حرکت کنند اگر درها باید باز نگه داشته شوند، دکمه DOOR OPEN را فشار دهید و نگه دارید، یا از کسی بخواهید که دکمه را برای شما فشار دهد هرگز سعی نکنید در بسته شدن را متوقف کنید، منتظر ماشین بعدی باشید به نشانه های کف توجه کنید اگر هنگام توقف آسانسور درها باز نشدند، دکمه DOOR OPEN را فشار دهید هنگام ورود یا خروج از آسانسور وسایل خود را نگه دارید تا وسایل شخصی از چاه آسانسور نیفتند تصادفات اتفاق می افتد اما یک قدم جلوتر از آنها می تواند زندگی همه را آسان تر کند. ایمنی آسانسور در هنگام داشتن آسانسور در ساختمان شما شماره یک است، بنابراین اطمینان از اینکه مردم بدانند چگونه قوانین را رعایت کنند بسیار مهم است.

اگر در تابستان امسال با مشکلی در آسانسور خود مواجه شدید و برای رفع مشکل به یک تیم تعمیرات مطمئن نیاز دارید ساخت چاه آسانسور: چاله ها، تیرهای بالابر و موارد دیگر هنگام کار بر روی پروژه ای که شامل آسانسور خانگی یا آسانسور با کاربرد محدود است، درک آناتومی سازه به ساخت یکپارچه کمک می کند. این که آیا یک آسانسور قرار است فوراً نصب شود یا چاه آسانسور (یا بالابر) در حال نصب برای آسانسوری است که در آینده اضافه می شود، درک جامعی از اجزاء ضروری است.

 


برچسب: سرویس آسانسور، هایکا، سرویس و نگهداری آسانسور،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۷:۴۵ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)