اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 .

اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022

طول عمر آسانسور خانگی چقدر است؟

خوشبختانه، می‌توانید انتظار چندین دهه استفاده ایمن و کارآمد را برای آسانسوری که به تازگی نصب شده است، داشته باشید که به میزان زیادی تحرک، کیفیت زندگی و توانایی پیر شدن در محل را بهبود می‌بخشد. سرویس آسانسوراگر به خانه ای با آسانسور قدیمی تر نقل مکان می کنید، باید وضعیت فعلی آن را ارزیابی کنید. اینکه آسانسور می تواند مدرن شود یا نیاز به تعویض دارد، به تاریخچه تعمیر و نگهداری و همچنین سن آن بستگی دارد. یک شرکت مجاز آسانسور خانگی می تواند ارزیابی و بررسی یافته ها را به شما ارائه دهد.

طول عمر آسانسور خانگی چقدر است؟

یک آسانسور خانگی معمولاً 20 تا 35 سال عمر می کند قبل از اینکه به پایان عمر مقرون به صرفه خود برسد. این بدان معنا نیست که همه آسانسورهای منازل مسکونی با رسیدن به این محدودیت سنی نیاز به تعویض دارند. تعمیر و نگهداری منظم، استفاده و نوسازی جزئی می تواند آسانسور خانگی را تا 35+ سال به طور ایمن و کارآمد حفظ کند.

این برای شما چه معنایی دارد؟ اگر قرار بود آسانسوری نصب کنید که به شما کمک کند در سن 65 سالگی پیر شوید، قبل از اینکه بخواهید آسانسور خود را جایگزین کنید، بین 85 تا 100 سال خواهید داشت. اگر جوان‌تر هستید و برای مسائل حرکتی به آسانسور نیاز دارید، باز هم سود خوبی برای سرمایه‌گذاری شما دارد، به خصوص با توجه به اینکه یک خودروی متوسط ​​فقط دوازده سال عمر دارد.

چه عواملی طول عمر آسانسور مسکونی را کوتاه می کند؟

در حالی که آسانسورهای مسکونی سالها خدمات ارائه می دهند، عوامل خاصی می توانند طول عمر آسانسور را کوتاه کنند. در اینجا برخی از مهمترین آنها آورده شده است: 

عدم تعمیر و نگهداری منظم: بدون تعمیر و نگهداری دوره ای، احتمال خرابی بیشتر است و صورت حساب های تعمیر به آرامی گران تر می شود.


برچسب: سرویس آسانسور، هایکا، سرویس و نگهداری آسانسور،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۲۳:۰۸ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)