اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 .

اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022

نیروی کشش آسانسور و طراحی آن به شکل است

تکنسین ها کابین را طوری طراحی کردند که بتواند عابران پیاده و دوچرخه سواران را به ترتیب با سرعت 1.5 و 4 ثانیه بارگیری و تخلیه کند. 30 ثانیه طول می کشد سرویس آسانسور  حداکثر زمان برای مسافرانی که در انتظار آسانسور هستند 153 ثانیه است.

 وزن کابین 8.5 متریک تن (10 تن کوتاه) و برای حمل حداکثر بار 5 متریک تن (10 تن کوتاه) طراحی شده است. با این حال، کابین به گونه‌ای طراحی شده بود که به‌راحتی بار ترکیبی بسیار کم‌تری از 5 دوچرخه‌سوار و 10 عابر پیاده را در هر سفر در خود جای دهد، با کل زمان لازم برای بارگیری، فرود/صعود و تخلیه چنین محموله‌ای فقط 94 ثانیه طول می‌کشد.

نیروی کشش آسانسور توسط یک موتور 75 کیلوواتی گیربکس، که خود 7.6 تن (10 تن کوتاه) وزن دارد، در موتورخانه بیرون زده در بالای برج قرار دارد. راندمان ٪ است و می تواند به عنوان یک ژنراتور عمل کند که می تواند تقریباً 50 کیلو وات را در هنگام صعودهای سبک یا فرودهای سنگین به شبکه انرژی تزریق کند. 5]: 31  به دلیل قرار گرفتن در معرض باز آسانسور با عناصر، تکنسین ها تصمیم گرفتند به جای استفاده از اتصال سیمی، برق کابین را از طریق راهنماهای آسانسور ریلی فولادی تامین کنند. نورپردازی، صفحه نمایش اطلاعات داخلی و گرمایش ضد تراکم پانل های شیشه ای. 

حسگرهای هواشناسی به طور مداوم قدرت باد را کنترل می کنند و آسانسور را به سطح خاصی هدایت می کنند و در صورت نامساعد بودن شرایط، آن را بی حرکت می کنند. منبع تغذیه و موتور مستقل خود در بالای چاه آسانسور ذخیره می شود که توسط محفظه اصلی موتور پنهان شده است. 

رویکردها

ورودی سطح Pfaffenthal به آسانسور در انتهای خیابان پونت قرار دارد. در اینجا، دو توالت عمومی، نصب شده در آلاچیق در پایه برج که آسانسور در آن لنگر انداخته است، یک Vel'Oh! ایستگاه کرایه دوچرخه با پنج دوچرخه و یک پارکینگ برای افراد معلول می‌توانید پیدا کنید. ، در 10 دسامبر 2017 افتتاح شد.


برچسب: سرویس آسانسور، هایکا، سرویس و نگهداری آسانسور،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۴۶:۱۶ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)