اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 .

اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022

برنامه ریزی هزینه آسانسور رایگان

Pincus Elevator مشتاق است به تیم شما کمک کند تا برنامه ریزی سرمایه و بودجه برای آسانسورهای شما را انجام دهد. ما این را به عنوان یک سرویس رایگان برای کمک به مشتریان خود ارائه می دهیم. سرویس آسانسور ما برای بررسی دقیق تجهیزات شما وقت می گذاریم و برنامه ای را تهیه می کنیم که باید به شکل گیری بودجه شما برای سال آینده و سال های آینده کمک کند. 

برنامه ریزی برای تعمیرات غیرمنتظره

برنامه‌های تعمیر و نگهداری آسانسور معمولاً هزینه‌های ماهیانه زیادی دارند، اما این خرابی‌های غافلگیرکننده تجهیزات و خاموش شدن طولانی‌مدت است که می‌تواند بودجه شما را از بین ببرد، اگر برای آنها برنامه‌ریزی نکنید. اگر آسانسوری دارید که 1 تا 10 سال عمر دارد، به احتمال زیاد در وضعیت خوبی هستید و فقط برای هزینه های برنامه تعمیر و نگهداری خود بودجه دارید. اما هر سال بیش از 10، آسانسورها می توانند هزینه های بسیار بالاتری از برنامه تعمیر و نگهداری برای شما داشته باشند. در سن 20 سالگی، اکثر تولیدکنندگان از تجهیزات پشتیبانی نمی‌کنند، و این زمانی است که شرکت آسانسور شما ممکن است ادعا کند که قطعات منسوخ شده است و هزینه‌های متنوعی را برای شما باز می‌کند. ما می توانیم اجزای منحصر به فرد تجهیزات شما را که به احتمال زیاد از کار می افتند شناسایی کنیم و به شما اطلاع دهیم که در زمان انجام آنها چه انتظاری داشته باشید. 

اجازه دهید PINCUS ELEVATOR کمک کند

اگر سن آسانسورهای شما به 20 سال یا بیشتر نزدیک می شود، لطفا تماس بگیرید تا صادقانه به شما بگوییم که در آینده چه اتفاقی می افتد. ما از شما می خواهیم که آماده باشید تا از هزینه های هنگفت تعمیر تعجب نکنید.


برچسب: سرویس آسانسور، هایکا، سرویس و نگهداری آسانسور،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۴:۰۴ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)