بک لینک -

سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
sibbet90
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار

 اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 .

اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022

ملاحظات ایمنی برای آسانسور های هیدرولیک

برای کابین آسانسور 12 فوت مربعی، بالابر معمولاً 52 اینچ در 57 اینچ است. یک بالابر 60 در 60 اینچ می تواند یک کابین 15 فوت مربعی را در خود جای دهد. بالابرهای بزرگتر سرویس آسانسور می توانند آسانسورهایی با دو یا چند دروازه را نیز در خود جای دهند.

ملاحظات ایمنی

هنگام محاسبه ابعاد آسانسور، باید برخی از ملاحظات ایمنی را در نظر داشته باشید. کد ASME A17.1-2016، بخش 5.3.1.7.2 فاصله ای را که می تواند بین دروازه و آستانه و بین دروازه و در آسانسور باشد مشخص می کند. بین آستانه و دروازه نمی توان بیش از 3/4 اینچ فاصله داشته باشد. دروازه باید 4 اینچ یا کمتر از درب فرود که رو به بالابر است فاصله داشته باشد.

به خاطر داشته باشید که در حالی که برخی از ایالت ها به الزامات ASME پایبند هستند، برخی دیگر کدهای خود را دارند که ممکن است سختگیرانه تر باشد. آسانسورهای مسکونی در هنگام نصب آسانسور به تمام کدهای محلی پایبند هستند.

آسانسور مسکونی خود را در کجا باید نصب کنید؟

نصب آسانسور در کجای خانه شما منطقی تر است؟ باز هم، همه چیز به طراحی خانه شما بستگی دارد. اگر معمار سازنده خانه شما آن را با کمدهای روی هم طراحی کرده است، تبدیل آن کمدها به بالابر می تواند مقرون به صرفه ترین و به صرفه ترین گزینه باشد. اگر کمدهای روی هم در خانه خود ندارید، مکان های احتمالی دیگری برای آسانسور شما وجود دارد.

برخی از صاحبان خانه تصمیم می گیرند یک بالابر و شفت برای یک آسانسور مسکونی در کنار پله های خود بسازند. اگر پله های شما در کنار فضاهای فرود بزرگ و خالی است، ممکن است فضای زیادی برای آسانسور جدید در کنار آنها وجود داشته باشد. گزینه دیگر این است که راهرو در قسمتی از خانه شما ساخته شود که فضای باز کافی دارد. ممکن است در سرسرای شما فضایی برای آسانسور وجود داشته باشد، به شرطی که فضای کافی در راهروها یا اتاق های بالای آن وجود داشته باشد.


برچسب: سرویس آسانسور، هایکا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۰۵:۴۵ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)

چگونه تعیین کنید که به چه نوع آسانسوری نیاز دارید

لطفاً قبل از پر کردن فرم درخواست آسانسور ما، این گزینه‌ها/سؤالات متداول آسانسور را بخوانید (یا نسخه قابل چاپ آن را دانلود کنید) تا سرویس آسانسور با همه گزینه‌های خود آشنا شوید.

1. هدف اولیه از نصب آسانسور در خانه شما چیست؟

دلایل پزشکی: مشکل در بالا رفتن از پله ها. وضعیت قلب؛ C.O.P.D. زانوهای ضعیف

تحرک محدود: استفاده از عصا، واکر یا ویلچر

سایر موارد: ملاقات با والدین سالمند یا در خانه با مشکلات حرکتی؛ خانه چند طبقه؛ راحتی

2. به چه اندازه و ظرفیت کابین آسانسور نیاز دارید؟

برای راحتی: ظرفیت 500 پوند با حداکثر اندازه ماشین 12 فوت مربع (36 اینچ عرض x 48 اینچ عمق)

برای دلایل پزشکی/دسترسی: ظرفیت 1000 پوند با حداکثر اندازه کابین آسانسور 15 فوت مربع (36 x 60 اینچ)

اندازه های سفارشی در دسترس هستند

3. چه نوع لوازم جانبی برای آسانسور من موجود است؟

اپراتور دروازه اتوماتیک برای باز و بسته کردن درب داخلی بدون دست زدن به دروازه

اپراتور درب اتوماتیک برای باز و بسته کردن درب خارجی بدون دست زدن به در

4. چه سیستم های محرک آسانسوری برای آسانسور من موجود است؟

درام کابل: به اتاق ماشین جداگانه برای تجهیزات بالابر و سیستم کنترل نیاز دارد

درام کابل سقفی MRL: نیاز است که دستگاه بالابر آسانسور در بالای ریل اصلی آسانسور قرار گیرد. کمد جداگانه برای سیستم کنترل آسانسور لازم است. می تواند در یک اتاق زیر شیروانی "بلند" (با ارتفاع حداقل 6 سانتی متر)، زیرزمین یا یک کابینت در هر یک از طبقات قرار گیرد.

5. چه فینیش های کابین آسانسور برای آسانسور من موجود است؟

Elevette 200: کابین پایه ساخته شده از تخته سه لا کابینتی ¾ اینچی

Elevette 250: کابین به سبک "Shaker" ساخته شده از تخته سه لا کابینتی ¾ و تزئینات چوب جامد

Elevette 300: کابین Elevette 200 بریده شده ساخته شده از تخته سه لا کابینتی ¾ اینچی با تاج، پایه، ریل صندلی و قالب بندی تصویری اضافه شده به کابین اصلی

Elevete 400: کابین درجه یک ساخته شده از سبک های چوب جامد و پانل های برجسته یا فرو رفته با روکش چوب سخت.

6. چه چوب‌ها، فینیش‌ها و سایر ویژگی‌ها در دسترس هستند؟


برچسب: سرویس آسانسور، هایکا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۳:۵۶ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)

آیین نامه سیستم اضطراری برق برای حفظ ایمنی

الزامات معمول یک کد آتش نشانی حفظ سیستم هایی در ساختمان است که طبق نسخه آیین نامه ای که در هنگام ساخت اولین ساختمان دنبال می شد، مورد نیاز بود. سرویس آسانسور استثناهای این تمایز عبارتند از:

  • تغییرات اساسی در ساخت و ساز، اشغال یا کاربری ساختمان پس از تصویب کد
  • ساختمان‌ها، سازه‌ها یا عملیات موجود که قبل از تصویب این آیین‌نامه به طور قانونی وجود نداشته‌اند
  • شرایط خطرناک خاص زمانی که به طور خاص توسط کد خطاب می شود
  • امکانات موجود ت
  • کلاه به عنوان یک خطر مشخص برای زندگی یا دارایی شناسایی شده است.
  • با این تمایز اساسی، موارد زیر برخی از مفاهیم اولیه کد آتش نشانی برای برق اضطراری و آماده به کار هستند.

از آنجایی که تمرکز اصلی NFPA 1 و IFC بر اطمینان از نگهداری صحیح تجهیزات حفاظت از آتش و ایمنی است، جای تعجب نیست که هر دو سند از مالکان ساختمان می خواهند تا سوابق مربوط به بازرسی و نگهداری شرایط اضطراری خود را به روز نگه دارند. و قدرت آماده به کار

در بخش 604 IFC سال 2009، الزامات سیستم های برق اضطراری مشخص شده است. این بخش با الزامات بخش 2702 IBC مطابقت دارد و نیاز به انطباق با NFPA 110 2005 یا NFPA 111 2005 دارد که در آن سیستم های برق اضطراری و آماده به کار باید نصب شوند. مکان ها و سیستم های مورد نیاز شامل سیستم های ارتباطی صوتی و هشدار اضطراری برای اشغال مونتاژ، سیستم های کنترل دود، علائم خروج، وسایل روشنایی خروجی، وسایل قابل دسترس آسانسور خروجی، درهای کشویی افقی، سازه های غشایی، تاسیسات تولید نیمه هادی و چندین تاسیسات دیگر می باشد. علاوه بر این، سیستم‌های برق اضطراری و آماده به کار ثابت را می‌طلبد تا با نسخه 2004 UL 2200 مطابقت داشته باشند: استاندارد برای مجموعه‌های ژنراتور موتور ثابت.


برچسب: سرویس آسانسور، هایکا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۷:۳۰ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)

راه حل برای سیستم های برق اضطراری آسانسور

راه حل یک تنظیم ساده در مدار تشخیص خطای برق آسانسور به سیستم جدید اجازه داد تا روند قطع برق کابین آسانسور را به درستی انجام دهد. در این فرآیند، سرویس آسانسور تأسیسات تنظیمات مدارشکن حفاظتی را تأیید کرده و آنها را به نقاط تنظیم مناسب بازگرداند.

با توجه به تمایل ما به انجام کارها در سریع ترین زمان ممکن، برخی از روش های آزمایش به راحتی نادیده گرفته می شوند. حتی اگر تجهیزات جدید یا ارتقا یافته به نظر می رسد که عملیات اساسی را انجام می دهند، نیازی به تست پذیرش جامع را برطرف نمی کند. اگر نصاب های اصلی خودشان تست سیستم اضطراری را انجام می دادند، زودتر متوجه مشکل می شدند و مشتری بسیار راضی تری داشتند.

پشتیبان گیری از باتری آسانسور

نیاز به سیستم‌های پشتیبان باتری منبع تغذیه بدون وقفه (UPS)، به‌ویژه سیستم‌های پشتیبان باتری آسانسور، در حال حاضر، بیش از هر زمان دیگری در نتیجه ماهیت تهاجمی‌تر اجرای قوانین ساختمان، در حال افزایش است. صاحبان ساختمان ها در حال حاضر نیاز به تامین برق پشتیبان برای آسانسور در ساختمان های چند طبقه با حداقل 90 دقیقه طول عمر دارند تا بتوانند بازرسی نهایی را پشت سر بگذارند.

پیش از این، ژنراتورهای آماده به کار ابزاری بوده اند که از طریق آن صاحبان ساختمان این نیاز را برآورده می کنند. با این حال، با ظهور قوانین جدید کیفیت هوا، سر و صدا، همراه با تامین سوخت و نیازهای سنگین نگهداری، ژنراتورهای آماده به کار به تدریج از بین رفته و با سیستم های پشتیبان باتری UPS جایگزین می شوند. در نتیجه، یک مالک ساختمان با استفاده از سیستم پشتیبان باتری UPS، اجرای الزامات کد ساختمان را آسان‌تر می‌یابد.

سیستم های پشتیبان باتری برای آسانسور

سیستم های پشتیبان باتری به شما این امکان را می دهند که در صورت قطع برق آسانسور خود را با عملکرد کامل کار کنید. بسیار متفاوت از پایین آوردن باتری اضطراری است، که به سادگی به شما امکان می دهد آسانسور خود را برای خروج ایمن به پایین ترین سطح ممکن برسانید. بنابراین، یک سیستم پایین آوردن باتری اضطراری تنها در صورت قطع برق آسانسور را قادر می سازد تا به سمت پایین حرکت کند.

با سیستم‌های پشتیبان باتری، آسانسور شما یک منبع تغذیه بدون وقفه خواهد داشت و می‌تواند بین 30 تا 40 چرخه بالا و پایین حرکت کند، در حالی که برق اصلی قطع است. با در اختیار داشتن این نوع پشتیبان، خیالتان راحت است که آسانسورهای شما به مدت کافی به کار خود ادامه می دهند تا افراد را در هنگام قطع برق با خیال راحت از ساختمان خارج کنند.


برچسب: سرویس آسانسور، هایکا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۴۵:۰۹ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)

مقایسه آسانسورهای دنده ای و آسانسورهای کششی بدون دنده

برای هر پروژه سازندگان همیشه سعی می کنند مقایسه مشترک ما را رقم بزنند. و پاسخ هنوز مشخص نیست. بر اساس نیاز، توانایی و مقرون به صرفه بودن، سازندگان همیشه بهترین نوع آسانسور را انتخاب می کنند سرویس آسانسور. حال سوال اینجاست که چگونه بفهمیم کدام نوع آسانسور برای شما بهترین است؟ خوب، پاسخ این است، شما باید تمام نکات را در نظر بگیرید و سپس باید تجزیه و تحلیل کنید که کدام آسانسور برای شما ایده آل خواهد بود! چه به آسانسور دنده ای نیاز داشته باشید یا یک آسانسور بدون دنده. در این مقاله سعی می کنیم بفهمیم کدام یک برای شما بهترین گزینه خواهد بود

مقایسه آسانسورهای دنده ای و آسانسورهای کششی بدون دنده

بهترین نوع آسانسور را انتخاب کنید که همیشه مقرون به صرفه باشد. بودجه نقش مهمی دارد. برای آسانسور، شما باید بهترین نوع بودجه را بر اساس نیاز و نیاز خود بررسی و انتخاب کنید. آسانسورهای دنده ای و بدون دنده هر دو مهم هستند، اما تفاوت این است که آسانسور دنده کمتر از آسانسور دنده ای شیک تر است. اما هر دو مزایا و معایبی دارند. ویژگی های زیر را بررسی کنید و سعی کنید تجزیه و تحلیل کنید که کدام یک برای شما بهترین است. ما همیشه آماده ارائه بهترین راهنما و مزایا به مشتریان خود هستیم. اکنون بهترین معامله را انتخاب کنید!

چرخ ایستاده

هر دو آسانسور دنده ای و بدون دنده آسانسورهای کششی هستند و دارای برخی ویژگی های مشترک هستند مانند موتور الکتریکی بالای چاه آسانسور و طناب های فولادی غلتشی که از روی یک چرخ می گذرند. تفاوت اصلی در نحوه ایستادن چرخ است. برای آسانسور کششی دنده ای، شما باید چرخ را در اتاق ماشین قرار دهید که در چاه آسانسور می ماند در حالی که برای آسانسور کششی بدون دنده، چرخ بالای کابین قرار می گیرد و با کابین حرکت می کند

آسانسور بدون دنده سنکرون آهنربای دائمی اساساً جایگزین آسانسور دنده ای شده است که توسط چرخ دنده حلزونی نشان داده شده است. اتاق ماشین هم همینطور است، زیرا دستگاه کشش بدون دنده سنکرون آهنربای دائمی بسیار کوچکتر است و موتورخانه به بزرگی اصلی نیست. بنابراین مفهوم آسانسور اتاق ماشین کوچک وجود دارد.


برچسب: سرویس آسانسور، هایکا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۴:۵۵ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)

نیازمندی های آسانسور تجاری

هر آسانسوری که در یک مکان عمومی استفاده می شود به عنوان آسانسور تجاری شناخته می شود. آنها برای حمل بارهای سنگین در حالی که سرویس آسانسور در شرایط سخت کاری و ترافیک سنگین مقاومت می کنند طراحی شده اند. به این ترتیب، آسانسورهای تجاری می توانند به آسانسورهای مسافری در یک محیط تجاری، مانند بیمارستان، بلندمرتبه یا مطب پزشک اشاره کنند. این نوع با سرعت های بالا حرکت می کند تا چندین نفر را در مدت زمان کوتاهی به جایی برساند که باید بروند.

آسانسورهای تجاری می توانند به آسانسورهای باربری نیز اشاره کنند که به جای افراد، بار و بار را حمل می کنند. این نوع معمولاً با سرعت کمتری نسبت به آسانسورهای مسافری حرکت می کند و معمولاً دارای درهایی با باز شدن عمودی است.

آسانسورهای تجاری با آسانسورهای مسکونی متفاوت هستند زیرا در ساختمان های تجاری یافت می شوند نه منازل. آنها همچنین معمولاً بزرگتر هستند، با سرعت بیشتری حرکت می کنند و می توانند وزن و ترافیک بیشتری را نسبت به آسانسورهای مسکونی تحمل کنند.

آسانسورها بسته به نوع ساختمان تجاری دارای اندازه ها و انواع مختلفی هستند:

ساختمان اداری، مسافربری بیمارستان و آسانسورهای هتل معمولاً دارای ظرفیت وزنی 3500 پوند هستند.

آسانسورهای تجاری مسکونی (به عنوان مثال در ساختمان های آپارتمانی) معمولاً دارای ظرفیت وزنی 2500 پوند هستند.

آسانسورهای خدماتی (برای باربری) دارای ظرفیت وزنی 4500 پوند هستند.

آسانسورهای وسایل نقلیه بیمارستانی دارای ظرفیت وزنی 6000 پوند (برای قرار دادن تجهیزات پزشکی، ویلچر و گارنی) هستند.

انواع آسانسورهای تجاری

انواع مختلفی از آسانسورهای تجاری وجود دارد. یکی را که انتخاب می کنید به ارتفاع ساختمان شما، سرعتی که باید با آن کار کنید و فضای مورد نیاز بستگی دارد.

آسانسورهای هیدرولیک: این آسانسورها دارای یک پیستون در داخل یک سیلندر هستند که وظیفه بلند کردن کابین را بر عهده دارد. اینها معمولاً در ساختمان‌های کم‌مرتبه یافت می‌شوند که از 68 دقیقه سفر تجاوز نمی‌کنند.

آسانسورهای کششی: با استفاده از این نوع، طناب های فولادی کابین را بالا و پایین می کنند، که معمولاً در ساختمان های متوسط ​​تا بلند مرتبه می شود.


برچسب: سرویس آسانسور، هایکا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۴:۰۷ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)

آسانسور را می توان با اجزای مختلف آسانسور یا قطعات آسانسور

آسانسور را می توان با اجزای مختلف آسانسور یا قطعات آسانسور که عمدتاً شامل سیستم کنترل سرعت، موتور الکتریکی، ریل، کابین، شفت، سرویس آسانسور درب (دستی و اتوماتیک)، واحد محرکه، بافر و دستگاه ایمنی می باشد، ساخت.

انواع آسانسور

انواع مختلف آسانسور یا آسانسور شامل آسانسور ساختمانی، آسانسور کپسولی، آسانسور هیدرولیک، آسانسور پنوماتیک، آسانسور مسافربری، آسانسور باری، آسانسور کششی/کابلی، آسانسور مسکونی، آسانسور بدون ماشین و غیره است.

1) آسانسور هیدرولیک

یک آسانسور هیدرولیک توسط پیستونی که در داخل یک سیلندر حرکت می کند نیرو رانده می شود. حرکت پیستون را می توان با پمپاژ روغن هیدرولیک به سیلندر انجام داد. پیستون کابین آسانسور را به راحتی بلند می کند و روغن را می توان توسط یک شیر الکتریکی کنترل کرد.

کاربرد آسانسورهای هیدرولیک در ساختمان های پنج تا شش طبقه است. کارکرد این آسانسورها با سرعت 200 فوت یا 61 متر در هر دقیقه قابل انجام است. تمام پمپ های هیدرولیک فعلی با یک راه انداز مکانیکی Y-delta در غیر این صورت پیمانکار حالت جامد طراحی شده اند. برای منبع تغذیه موتور و همچنین ساختمان، استارت های حالت جامد برتر هستند. زیرا سیم پیچ ها طولانی تر می مانند و همچنین افت ولتاژی در منبع تغذیه ساختمان وجود ندارد.

آسانسور هیدرولیک

در استارت نوع Y- مثلث می توان موتور را با استفاده از دو پیمانکار با سرعت کم فعال کرد و سپس با سرعت کامل ادامه داد. آسانسورهای هیدرولیک قدیمی‌تر اکنون به طور ناگهانی راه‌اندازی می‌شوند و برق اصلی را با انفجار کامل مستقیماً به موتور الکتریکی منتقل می‌کنند. این آسیب زیادی به موتور وارد می‌کند که باعث می‌شود سریع‌تر از موتورهای استارت‌های Solid-State یا Y-Delta سوزانده شود. آسانسورهای هیدرولیک به چهار نوع سوراخ دار، بدون سوراخ و طناب دار طبقه بندی می شوند.

2) آسانسور پنوماتیک

آسانسور پنوماتیکی را می توان با یک سیلندر خارجی طراحی کرد و سیلندر یک سیلندر خود نگهدار کریستالی است. این سیلندر شامل بخش های مدولار است که بدون زحمت در یک به یک قرار می گیرند. قسمت بالای این لوله با مواد فولادی طراحی شده است که بسته شدن هوا را توسط دریچه های مکش و همچنین ورودی ها تضمین می کند. یک کابین آسانسور در داخل سیلندر حرکت می کند و واحد سر در سطح سیلندر بالایی شامل سوپاپ ها، کنترل کننده ها و توربین هایی برای کنترل حرکات آسانسور است.

 


برچسب: سرویس آسانسور، هایکا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۳۱:۲۸ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)

هم کابین آسانسور و هم وزنه تعادل بر روی ریل آسانسور

هم کابین آسانسور و هم وزنه تعادل بر روی ریل های راهنما در کناره های چاه آسانسور حرکت می کنند. ریل ها مانع از تاب خوردن خودرو و وزنه تعادل به جلو و عقب می شوند و همچنین با سیستم ایمنی کار می کنند سرویس آسانسور تا در مواقع اضطراری خودرو را متوقف کنند. آسانسورهای طناب دار بسیار متنوع تر از آسانسورهای هیدرولیک هستند و همچنین کارایی بیشتری دارند.

آسانسورهای هیدرولیک

سیستم های آسانسور هیدرولیک با استفاده از یک پیستون هیدرولیک که در داخل یک سیلندر نصب شده و توسط روغن تحت فشار از طریق یک پمپ و سیستم سوپاپ هدایت می شود، کابین را بالا می برند. سیلندر به یک سیستم پمپاژ سیال متصل است. سیستم هیدرولیک دارای سه بخش است:

یک مخزن (مخزن سیال)

پمپی که با موتور الکتریکی کار می کند

دریچه ای بین سیلندر و مخزن پمپ سیال را از مخزن وارد لوله ای می کند که به سیلندر منتهی می شود. هنگامی که شیر باز می شود، سیال تحت فشار مسیر کمترین مقاومت را در پیش گرفته و به مخزن سیال باز می گردد. اما هنگامی که شیر بسته است، سیال تحت فشار جایی برای رفتن به جز داخل سیلندر ندارد. هنگامی که مایع در سیلندر جمع می شود، پیستون را به سمت بالا هل می دهد و کابین آسانسور را بالا می برد.

هنگامی که خودرو به طبقه صحیح نزدیک می شود، سیستم کنترل سیگنالی را به موتور الکتریکی می فرستد تا به تدریج پمپ را خاموش کند. با خاموش بودن پمپ، سیالی دیگر به داخل سیلندر جریان نمی‌یابد، اما سیالی که از قبل در سیلندر است نمی‌تواند از آن خارج شود (نمی‌تواند از طریق پمپ به سمت عقب جریان یابد و شیر همچنان بسته است). پیستون روی سیال قرار می گیرد و ماشین در همان حالتی که هست می ماند.


برچسب: سرویس آسانسور، هایکا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۵:۳۵ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)

نحوه نصب آسانسور پنوماتیک

انواع مختلفی از آسانسور برای مقاصد مسکونی وجود دارد. یکی از این گزینه ها که در حال افزایش است، آسانسور پنوماتیک است. از آنجایی که آسانسور پنوماتیک ارزان‌تر، عملاً بدون نیاز به تعمیر و نگهداری است سرویس آسانسور و برای خانه‌هایی با فضاهای تنگ مناسب است، صاحبان خانه‌های بیشتری مدل‌های پنوماتیک را نسبت به مدل‌های سنتی انتخاب می‌کنند. با این اوصاف، هر صاحب خانه باید از مراحل نصب آسانسور مدلی که به آن علاقه مند است آگاهی کامل داشته باشد.

 

یک نمای کلی – ابتدا، مهم است که بدانید آسانسورهای پنوماتیکی سریع و آسان نصب می شوند. چرا؟ آسانسورهای پنوماتیک برای ساختمان های مسکونی طراحی شده اند و برای رسیدن به حداکثر ارتفاع چهار ایستگاه - یعنی چهار طبقه ساخته شده اند. از آنجایی که این آسانسورها برای کار کردن نیازی به شفت ساخته شده، اتاق ماشین یا گودال ندارند، نصب و راه اندازی ساده و از طریق آن انجام می شود.

 

سادگی - بسیاری تعجب می کنند که چرا آسانسورهای پنوماتیکی به چاله، شفت تازه ساخته شده یا حتی اتاق ماشین نیاز ندارند. پاسخ به این ساده است: آسانسورهای پنوماتیکی از یک سیلندر بالابر، یک کابین مسافری و توربین‌های خلاء تشکیل شده‌اند... همین. سیلندر بالابر به عنوان یک محور ایستاده آزاد عمل می کند که به دلیل مواد شیشه مانند آن شفاف و شفاف است. ماشین سواری توسط توربین های خلاء تغذیه می شود، به این معنی که هیچ سیستم قرقره، جعبه دنده یا کابل مورد نیاز نیست. ماشین بسته به فشار هوا در لوله بالا و پایین می رود و فشار هوا توسط توربین های خلاء کنترل می شود.

 

نصب – هنگامی که صاحب خانه مکانیک پشت آسانسور پنوماتیکی را درک کرد، می تواند شروع به درک نحوه نصب آسانسور کند. ابتدا باید سیلندر بالابر ساخته شود. برای انجام این کار، پانل های ساخته شده از پلاستیک شفاف نصب شده و به هم متصل می شوند. این پانل ها به صورت داخلی توسط یک قاب آلومینیومی پشتیبانی می شوند.


برچسب: سرویس آسانسور، هایکا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۱:۵۵ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)

لغزش و آسانسور در صنعت حفاری چیست؟

برای کسانی که تازه وارد صنعت حفاری می شوند، یا کسانی که از بیرون  به دنبال آن هستند، ابزارها و فرآیندهای مورد استفاده برای استخراج منابع می تواند گیج کننده باشد. ابزارها و تجهیزات میدان نفتی سرویس آسانسور وجود دارند که برای یک دکل حفاری ضروری هستند، در حالی که بقیه اختیاری هستند. اگر علاقه مند به ورود به صنعت حفاری هستید، ضروری است که با همه این ابزارها از جمله موارد ضروری مانند لغزنده و آسانسور آشنا باشید.

لغزها در اطراف بدنه لوله مته قرار می گیرند و برای تعلیق رشته مته در سوراخ حفاری استفاده می شوند. هنگام نصب، آنها در مخروطی دهانه میز دوار فرو می‌روند و به دلیل اینکه دارای قسمت‌های دندانه‌دار هستند، می‌توانند قسمت بیرونی لوله را هنگامی که روی میز دوار قرار می‌گیرد، بگیرند.

لغزش ها معمولاً توسط تیم دکل حفاری نصب می شوند. برای تنظیم آنها، لغزنده ها در اطراف لوله مته قرار می گیرند، سپس آن را پایین می آورند تا زمانی که قسمت های دندانه دار لوله مته را بگیرند. هنگامی که زمان جدا کردن لغزش ها و لوله حفاری فرا می رسد، تیم دکل به سمت عقب کار می کند. یکی از خدمه لوله مته را به سمت بالا بلند می کند، در حالی که دیگری لغزش را از دسته ها گرفته و آنها را از میز چرخشی خارج می کند.

نکته ای که در هنگام استفاده از لغزنده باید به آن توجه کرد این است که اگر یقه مته شانه آسانسوری نداشته باشد، باید از یک گیره ایمنی در بالای لغزنده ها استفاده شود. این گیره ایمنی تضمین می کند که اگر قسمت های دندانه دار لغزنده ها از کار بیفتند، لغزنده ها در سوراخ حفاری نیفتند، بلکه توسط گیره ایمنی "گرفتار" می شوند.

آسانسور و اهمیت آنها آسانسور اسپایدر 350 تن از آسانسور برای بالا و پایین بردن لوله حفاری در داخل و خارج از سوراخ حفاری با بستن در اطراف بالای اتصالات لوله حفاری استفاده می شود. اکثر آسانسورها لولایی هستند و تیم دکل حفاری می تواند آنها را با استفاده از ضامن دارای دسته در دو طرف آسانسور باز و بسته کند.


برچسب: سرویس آسانسور، هایکا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۹:۱۰ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)