اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 .

اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022

راه حل برای سیستم های برق اضطراری آسانسور

راه حل یک تنظیم ساده در مدار تشخیص خطای برق آسانسور به سیستم جدید اجازه داد تا روند قطع برق کابین آسانسور را به درستی انجام دهد. در این فرآیند، سرویس آسانسور تأسیسات تنظیمات مدارشکن حفاظتی را تأیید کرده و آنها را به نقاط تنظیم مناسب بازگرداند.

با توجه به تمایل ما به انجام کارها در سریع ترین زمان ممکن، برخی از روش های آزمایش به راحتی نادیده گرفته می شوند. حتی اگر تجهیزات جدید یا ارتقا یافته به نظر می رسد که عملیات اساسی را انجام می دهند، نیازی به تست پذیرش جامع را برطرف نمی کند. اگر نصاب های اصلی خودشان تست سیستم اضطراری را انجام می دادند، زودتر متوجه مشکل می شدند و مشتری بسیار راضی تری داشتند.

پشتیبان گیری از باتری آسانسور

نیاز به سیستم‌های پشتیبان باتری منبع تغذیه بدون وقفه (UPS)، به‌ویژه سیستم‌های پشتیبان باتری آسانسور، در حال حاضر، بیش از هر زمان دیگری در نتیجه ماهیت تهاجمی‌تر اجرای قوانین ساختمان، در حال افزایش است. صاحبان ساختمان ها در حال حاضر نیاز به تامین برق پشتیبان برای آسانسور در ساختمان های چند طبقه با حداقل 90 دقیقه طول عمر دارند تا بتوانند بازرسی نهایی را پشت سر بگذارند.

پیش از این، ژنراتورهای آماده به کار ابزاری بوده اند که از طریق آن صاحبان ساختمان این نیاز را برآورده می کنند. با این حال، با ظهور قوانین جدید کیفیت هوا، سر و صدا، همراه با تامین سوخت و نیازهای سنگین نگهداری، ژنراتورهای آماده به کار به تدریج از بین رفته و با سیستم های پشتیبان باتری UPS جایگزین می شوند. در نتیجه، یک مالک ساختمان با استفاده از سیستم پشتیبان باتری UPS، اجرای الزامات کد ساختمان را آسان‌تر می‌یابد.

سیستم های پشتیبان باتری برای آسانسور

سیستم های پشتیبان باتری به شما این امکان را می دهند که در صورت قطع برق آسانسور خود را با عملکرد کامل کار کنید. بسیار متفاوت از پایین آوردن باتری اضطراری است، که به سادگی به شما امکان می دهد آسانسور خود را برای خروج ایمن به پایین ترین سطح ممکن برسانید. بنابراین، یک سیستم پایین آوردن باتری اضطراری تنها در صورت قطع برق آسانسور را قادر می سازد تا به سمت پایین حرکت کند.

با سیستم‌های پشتیبان باتری، آسانسور شما یک منبع تغذیه بدون وقفه خواهد داشت و می‌تواند بین 30 تا 40 چرخه بالا و پایین حرکت کند، در حالی که برق اصلی قطع است. با در اختیار داشتن این نوع پشتیبان، خیالتان راحت است که آسانسورهای شما به مدت کافی به کار خود ادامه می دهند تا افراد را در هنگام قطع برق با خیال راحت از ساختمان خارج کنند.


برچسب: سرویس آسانسور، هایکا،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۴۵:۰۹ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)