اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 .

اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022

ملاحظات ایمنی برای آسانسور های هیدرولیک

برای کابین آسانسور 12 فوت مربعی، بالابر معمولاً 52 اینچ در 57 اینچ است. یک بالابر 60 در 60 اینچ می تواند یک کابین 15 فوت مربعی را در خود جای دهد. بالابرهای بزرگتر سرویس آسانسور می توانند آسانسورهایی با دو یا چند دروازه را نیز در خود جای دهند.

ملاحظات ایمنی

هنگام محاسبه ابعاد آسانسور، باید برخی از ملاحظات ایمنی را در نظر داشته باشید. کد ASME A17.1-2016، بخش 5.3.1.7.2 فاصله ای را که می تواند بین دروازه و آستانه و بین دروازه و در آسانسور باشد مشخص می کند. بین آستانه و دروازه نمی توان بیش از 3/4 اینچ فاصله داشته باشد. دروازه باید 4 اینچ یا کمتر از درب فرود که رو به بالابر است فاصله داشته باشد.

به خاطر داشته باشید که در حالی که برخی از ایالت ها به الزامات ASME پایبند هستند، برخی دیگر کدهای خود را دارند که ممکن است سختگیرانه تر باشد. آسانسورهای مسکونی در هنگام نصب آسانسور به تمام کدهای محلی پایبند هستند.

آسانسور مسکونی خود را در کجا باید نصب کنید؟

نصب آسانسور در کجای خانه شما منطقی تر است؟ باز هم، همه چیز به طراحی خانه شما بستگی دارد. اگر معمار سازنده خانه شما آن را با کمدهای روی هم طراحی کرده است، تبدیل آن کمدها به بالابر می تواند مقرون به صرفه ترین و به صرفه ترین گزینه باشد. اگر کمدهای روی هم در خانه خود ندارید، مکان های احتمالی دیگری برای آسانسور شما وجود دارد.

برخی از صاحبان خانه تصمیم می گیرند یک بالابر و شفت برای یک آسانسور مسکونی در کنار پله های خود بسازند. اگر پله های شما در کنار فضاهای فرود بزرگ و خالی است، ممکن است فضای زیادی برای آسانسور جدید در کنار آنها وجود داشته باشد. گزینه دیگر این است که راهرو در قسمتی از خانه شما ساخته شود که فضای باز کافی دارد. ممکن است در سرسرای شما فضایی برای آسانسور وجود داشته باشد، به شرطی که فضای کافی در راهروها یا اتاق های بالای آن وجود داشته باشد.


برچسب: سرویس آسانسور، هایکا،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۰۵:۴۵ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)