اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 .

اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022

مشکلات منحصر به فرد و پیشبرد نوآوری آسانسور

صنعت ساختمان همیشه آینده نگر بوده و برای حل مشکلات منحصر به فرد و پیشبرد نوآوری در فضاهایی که بیشتر عمر خود را در آن می گذرانیم تلاش کرده است. این امر به ویژه در مورد حمل و نقل عمودی صادق است، سرویس آسانسور زیرا بدون تجهیزات مناسب، میلیاردها نفر نمی توانند هر روز در آن فضاها حرکت کنند. در صنعتی که تجهیزات را بر اساس سخت ترین اقدامات ایمنی طراحی و نگهداری می کند، سال ها طول می کشد تا فناوری های جدید منطبق با کد توسعه یابد. این امر بر اهمیت آینده نگر بودن تأکید می کند.

به این ترتیب، ابداعات آسانسورها و پله‌های برقی که خطر ابتلا به بیماری‌ها را کاهش می‌دهند و کارایی را افزایش می‌دهند، یک نگرانی اصلی بود. در حالی که بسیاری از این نوآوری ها در نتیجه COVID-19 توسعه نیافته اند، به حداکثر رساندن ایمنی افراد در ساختمان ها در بهبود بیماری همه گیر کمک می کنند. همانطور که خدمات تحویل مواد غذایی تحت فشار یک بیماری همه گیر جهانی ایجاد نشد، دکمه های تماس آسانسور بدون لمس، سیستم های ارسال مقصد یا قابلیت های ضدعفونی کننده اشعه ماوراء بنفش نیز ایجاد نشد. این فناوری‌ها که در اصل به‌عنوان وسیله‌ای راحت، کارآمد یا لوکس طراحی شده بودند، اکنون کلید کمک به بهبودی و بازگشت ما به حالت عادی هستند. آنها ایمنی را به حداکثر می‌رسانند و کارایی را در اولویت قرار می‌دهند.

نوآوری در عمل

فناوری های نوظهور فقط مختص تجهیزات نیستند. در طول تغییر گسترده میلیون‌ها آمریکایی به کار از راه دور، چندین حوزه قضایی برای تکمیل بازرسی‌ها به طور مجازی با فناوری ویدئو تنظیم شدند. حرکت در این راستا روند بازرسی در تاسیسات را ساده می کند. کارایی هایی مانند جلسات و بازرسی های دوره ای به طور مجازی با موفقیت انجام شده است و انتظار می رود حتی پس از COVID-19 نیز ادامه یابد.

برای مدیران تأسیسات، امسال سطوح کاملاً جدیدی از پیچیدگی را به ارمغان آورده است - پیمایش الزامات و دستورالعمل‌های دائماً در حال تغییر مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها و سازمان بهداشت جهانی، مدیریت ناشناخته‌ها، و مسلح کردن سرنشینان به بهترین شرایط بهداشتی و ایمنی ممکن. . می توان با ارائه دهندگان خدمات آسانسور مشورت کرد تا در مورد اینکه چه فناوری ها و فرآیندهایی با توجه به تغییر الگوهای ترافیکی، نیازهای دسترسی و موارد دیگر به بهترین وجه با چالش ها و فرصت های موجود در یک ساختمان سازگاری دارند، تخصص ارائه دهند.


برچسب: سرویس آسانسور، هایکا،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۲:۲۰ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)