اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 .

اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022

مزایای فعال کردن کنترل دسترسی آسانسور

نصب سیستم های کنترل دسترسی آسانسور مبتنی بر ابر، مزایای امنیتی و راحتی زیادی دارد. اگر مالک یا مدیریت ساختمانی با آسانسور هستید، علاوه بر درها و دروازه‌ها، سرویس آسانسور دسترسی به آن‌ها را نیز کنترل کنید.

در اینجا برخی از مزایای فعال کردن کنترل آسانسور آورده شده است:

  •  مدیریت آسان بازدیدکنندگان
  • امنیت ساختمان قوی
  • ادغام با سایر سیستم های کنترل دسترسی
  • از شلوغی کابین آسانسور جلوگیری می کند

مدیریت آسان بازدیدکنندگان

یک سیستم کنترل دسترسی آسانسور مبتنی بر ابر به مستاجرین این امکان را می‌دهد تا در هنگام ورود با آسانسور برای بازدیدکنندگان خود تماس بگیرند. همچنین، برخی از سیستم‌ها به مستاجرین اجازه می‌دهند تا کلیدهای مجازی را از قبل به مهمانان خود اختصاص دهند تا به آسانسور برای رفتن به محل اقامت خود دسترسی داشته باشند.

طبقه های مشتعل به این ترتیب، نیازی نیست مستاجران برای آوردن مهمانان خود به دفتر یا آپارتمان خود به طبقه پایین بروند.

بازدیدکنندگان در کابین آسانسور

امنیت ساختمان قوی

از آنجایی که سیستم امنیتی آسانسور کنترل می کند که مستاجرین به کدام طبقه و در چه زمانی می توانند دسترسی داشته باشند، امنیت را بهبود می بخشد. علاوه بر سیستم‌های ورودی درب و گردان‌های لابی، نیاز به کارت آسانسور یا مدارک تلفن همراه، لایه دیگری از امنیت و حفاظت را به ساختمان شما اضافه می‌کند. به این ترتیب، مزاحمان شانس کمتری برای ورود به داخل ساختمان و تا طبقات محدود دارند.

 

 

 

ادغام با سایر سیستم های کنترل دسترسی

در جامعه مبتنی بر اینترنت اشیا، که در آن اینترنت اتوماسیون را تقویت می کند، داشتن یک سیستم کنترل دسترسی آسانسور مبتنی بر ابر، دسترسی به اموال را ساده می کند. می‌توانید سیستم‌های مخابره داخل ساختمان، صفحه‌کلید درها و سایر دستگاه‌های پروتک را با کنترل‌های دسترسی آسانسور ادغام کنید تا تجربه مستاجر یکپارچه را تسهیل کنید. به این ترتیب، مستاجرین می توانند تمام جنبه های دسترسی به اموال را در یک برنامه تلفن همراه مدیریت کنند.


برچسب: سرویس آسانسور،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۷:۵۴ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)