اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 .

اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022

اجزای که برای سرویس آسانسور نیاز است 2022

اساسا یک لوله در یک خلاء مهر و موم شده است. هوای زیر و بالای کابین آسانسور چیزی است که حرکت را تسهیل می کند. انواع آسانسور وقتی دکمه بالا را فشار می دهید، سیستم فشار بالای لوله را کاهش می دهد سرویس آسانسور و فشار هوای زیر را مجبور می کند که لوله را به سمت بالا فشار دهد. هنگام پایین رفتن برعکس این اتفاق می افتد - فشار پایین به حداقل می رسد و آسانسور را مجبور به پایین رفتن می کند.

از آنجایی که این نوع آسانسور در 3 مدل از یک سرنشین تا مدل سه سرنشین قابل دسترسی با ویلچر موجود است، بیشتر در مصارف مسکونی استفاده می شود.

آسانسورهای مسکونی هوا محور

چگونه آسانسوری را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد

آسانسورها می توانند سرمایه گذاری گران قیمتی باشند، بنابراین هنگام تصمیم گیری اینکه کدام یک برای شما بهترین است، مهم است که همه عوامل را در نظر بگیرید. شما نمی توانید یک آسانسور بزرگ MRL را در یک ساختمان آپارتمانی متوسط ​​نصب کنید. اولین کاری که باید انجام دهید این است که ارزیابی ساختمان را انجام دهید و مشخص کنید که برای چه چیزی به آسانسور نیاز دارید. در اینجا برخی از عواملی که باید در نظر گرفته شوند آمده است:

مسافران :آسانسورهای مختلف در اندازه های مختلف هستند و عملکرد متفاوتی دارند. آسانسورهای مسافری می توانند حداکثر تا 10000 پوند را تحمل کنند. اکثر آنها می توانند بین 2500 تا 5000 پوند را نگه دارند. بسته به نوع ساختمان، برخی از آسانسورها باید به عملکردهای خاصی مانند فضای نگهداری برانکارد در ساختمان بیمارستان مجهز شوند.

 

حمل و نقل

بارها می توانند چندین تن وزن داشته باشند و برای حمل آنها به آسانسور مخصوص نیاز دارند. آسانسورهای باربری برای تحمل وزن تا 20000 پوند یا بیشتر طراحی شده اند.

 

سرویس

مردم اغلب آسانسورهای خدماتی را با آسانسورهای باربری اشتباه می گیرند. آسانسورهای خدماتی آسانسورهای مسافربری معمولی هستند که توسط کارکنان در یک ساختمان استفاده می شود. این آسانسورها بیشتر برای ارائه روش راحت تری برای کارمندان برای سفر از طبقه به طبقه بدون ایجاد مزاحمت برای مشتریان و مهمانان مورد استفاده قرار می گیرند.


برچسب: سرویس آسانسور،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۴:۲۷ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)