اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022 .

اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022

با عایق صوتی ضعیف در سرویس انواع آسانسور ها

. صدای فرکانس متوسط ​​و پایین آسانسور عمدتاً از ارتعاش تجهیزات ایجاد می شود و سپس در ساختار ساختمان به ویژه از طریق دیوارها و کف پخش می شود. به منظور کاهش تأثیر نویز آسانسور،سرویس آسانسور نویسندگان اقدامات فنی زیر را پیشنهاد می کنند.  کیفیت نصب دستگاه کشش آسانسور مستقیماً بر مقدار دسی بل نویز عملیات آسانسور تأثیر می گذارد. قسمتی که پایه ماشین کششی به تیر باربر I-beam یا پایه بتنی متصل می شود باید از کمک فنرهای فنری، ضربه گیرهای لاستیکی یا اسفنج های جاذب صدا استفاده کند. دستیابی به کاهش لرزش و تنظیم انتهای بار محور نوار کششی فقط مجاز است که زاویه شیب رو به بالا داشته باشد.

در عین حال، کانال تشکیل شده توسط طناب کششی از طریق کف باعث افزایش بیشتر انتشار نویز می شود. صدای آسانسور از طریق این کانال به چاه سانسور وارد می شود و سپس اتاق های اطراف چاه آسانسور و کابین آسانسور را تحت تاثیر قرار می دهد. توصیه می شود یک صدا خفه کن یا عایق صدا در یک موقعیت مناسب در زیر زمین.

بهبود عملکرد عایق صوتی دیوار در اتاق ماشین آسانسور یک راه موثر برای کاهش صدای آسانسور است.  می توان با استفاده از کیل فولادی سبک برای تثبیت پنبه جاذب صدا یا پاشیدن مواد جاذب صدا جدید بر روی دیوارهای اطراف اتاق ماشین آسانسور و سپس نصب پانل های نرم و متخلخل جاذب صدا یا پانل های ضد صدا آزبست روی دیوارهای اطراف دستگاه به دست آمد.

لایه بیرونی

 به طور خاص، لازم است تخته ای با عملکرد عایق صدا و جذب صدا بر روی دیوار اتاق ماشین آسانسور نزدیک کنار اتاق مسکونی نصب شود و دیوار را با مواد عایق صوتی متراکم پر کنید. این نه تنها می تواند اثر عایق صوتی نویز فرکانس متوسط ​​را افزایش دهد، بلکه انرژی نویز فرکانس پایین را نیز جذب کرده و نویز طنین فرکانس متوسط ​​را کاهش می دهد.ش


برچسب: سرویس آسانسور،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۳۵:۴۱ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)